Моляко В. А.
|
Рекреационный вектор в системе поддержания психологической безопасности творческой личности
|
5
|
Yatsenko T. С.
|
The issue of complementarity principle in deep cognition of the psyche
|
9
|
Базиленко А. К.
|
Психологічний тренінг соціальної активності студентів: зміст та ефективність застосування в освітньому процесі ВНЗ
|
16
|
Вдовіченко О. В.
|
Корегування стресових станів в умовах рекреаційних закладів у підлітків
|
23
|
Власова О. І., Віннік Н. В.
|
Розвиток особистісної цілісності старшокласників засобами шкільної музейної практики
|
29
|
Володарська Н. Д.
|
Модель життєвих стратегій особистості з вадами здоров’я: способи оптимізації практикування в рекреаційній системі
|
36
|
Головська І. Г., Граждиян Ю. А.
|
Психологічні умови розвитку мотивації досягнення успіху у студентів-психологів із високим рівнем інтернальності
|
42
|
Грек О. М., Нестерова О. В.
|
Особливості психологічного супроводу тривожних молодших школярів із неповних сімей в умовах рекреації
|
47
|
Дегтяренко Т. В., Буряк М. Г., Скачкова Н. С.
|
Особливості емоційного стану жінок при різних типах материнського ставлення
|
52
|
Журавльова Л. П., Лучків В. З.
|
Дослідження асертивних стратегій поведінки в умовах рекреації
|
59
|
Зіборова О. О.
|
Особливості соціально-психологічної адаптації матерів, які виховують дітей з психофізичними відхиленнями розвитку
|
64
|
Іванова Н. О.
|
Релігійні мотиви вияву мазохізму у світлі психодинамічної парадигми
|
69
|
Коломієць Т. В.
|
Розвиток емпатійної міжособистісної взаємодії в юнацькому віці
|
77
|
Костюнина Е. В.
|
Профессиональная идентичность педагогических работников рекреационного учреждения: новые возможности исследования
|
84
|
Lymar L. V.
|
Characteristics of the regulation component of school medical personnel’s readiness for interaction with children
|
93
|
Мазоха І. С.
|
Агресивність як чинник конфліктної поведінки особистості
|
99
|
Массанов А. В.
|
Творчество как условие преодоления субъективных трудностей личности
|
105
|
Мілютіна К. Л.
|
Вплив інформальної діяльності на соціалізацію підлітків із вадами зору
|
111
|
Помилуйко В. Ю.
|
Шлях до зрілості через життєві кризи дорослих
|
117
|
Русанова К. А.
|
Особливості прояву типів мислення у представників різних напрямків хореографічної діяльності
|
124
|
Саннікова А. О.
|
Сценічні переживання виконавця: психологічний нарис
|
129
|
Сватенкова Т. І.
|
Актуальність комплексної тренінгової роботи практичного психолога з тимчасовими дитячими групами у закладах рекреаційного типу
|
135
|
Симоненко С. М., Лебединський Е. Б.
|
Творчий потенціал особистості школяра: досвід дослідження та розвитку в умовах дитячого рекреаційного закладу «Молода Гвардія»
|
140
|
Ситнік С. В.
|
Особливості міжособистісної взаємодії дітей в період рекреації
|
148
|
Сіденко Ю. О.
|
Об’єктивування архетипно-перинатальної символіки у психомалюнках
|
154
|
Смук О. Т.
|
Комплексний супровід і корекція розвитку дітей-сиріт
|
161
|
Тарасенко А. М.
|
Структурно-функціональний аналіз відповідальності: пошук детермінант
|
169
|
Томчук М. І., Яцюк М. В.
|
Психологічний супровід дітей, які зазнали втрату батьків, в умовах рекреації
|
174
|
Трофімов А. Ю., Трофімова Д. О.
|
Кроскультурне дослідження особливостей становлення спонтанності особистості
|
182
|
Федорова М. А.
|
Обґрунтування структурних характеристик моральних цінностей дітей старшого дошкільного віку
|
188
|
Хмель Н. Д., Шахвердова А. П., Грек О. М.
|
Психологічний супровід процесу адаптації першокурсників до навчання у ВНЗ
|
193
|
Цибух Л. М.
|
Особливості роботи психолога дитячого центру з підлітками із зони бойових дій (на прикладі УДЦ «Молода Гвардія»)
|
199
|
Чухрій І. В.
|
Соціально-психологічні чинники виникнення дезадаптованості в осіб молодого віку з обмеженнями життєдіяльності
|
203
|
Яковенко С. І., Ростомова Л. М.
|
Урахування інтересів дітей при розлученні батьків
|
210
|