Грек О. М., Нестерова О. В. Особливості психологічного супроводу тривожних молодших школярів із неповних сімей в умовах рекреації.

// Наука і освіта.  2016.  №9. – 47-51.

Олена Миколаївна Грек

кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології розвитку і соціальних комунікацій, 

Олена Валеріївна Нестерова

магістрант соціально-гуманітарного факультету, 

Південноукраїнський національний педагогічний університет ім.К.Д.Ушинського, 

вул. Фонтанська дорога, 4, м.Одеса, Україна,  


ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ТРИВОЖНИХ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ І З НЕПОВНИХ СІМЕЙ В УМОВАХ РЕКРЕАЦІЇ 


АНОТАЦІЯ:

У статті представлено теоретичний аналіз сучасних підходів до вивчення поняття тривоги та тривожності, її видів, причин і джерел виникнення. Розглядаються результати емпіричного дослідження, спрямованого на вивчення рівня тривожності у молодших школярів із неповних сімей в умовах рекреаційного закладу. Запропоновано програму психологічного супроводу тривожних молодших школярів із неповних сімей в умовах рекреаційного закладу, а також апробація тренінгу зі зниження рівня тривожності.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

тривожність, молодший шкільний вік, неповна сім’я, психологічний супровід.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1.Данилков А.А. Психологические средства регуляции ситуативной тревожности в условиях временного детского коллектива: автореф. дисс. ...канд. психол. н.:19.00.01/ А. А. Данилков. –Новосибирск, 2004. –23с. Психологія–Психология–Psychology "Наука і освіта", No9, 2016 50

2.Иванченко В.А. Социально-психологические особенности детей из неполных семей/ В. А. Иванченко //Известия Саратовского университета. –2010. –Т.10. –Вып. 2. –С. 69-72.

3. Лютова Е. К. Шпаргалка для взрослых: Психокоррекционная работа с гиперактивными, агрессивными, тревожными и аутичными детьми / Е. К. Лютова, Г. Б. Монина. –М.: Академия, 2000. –190 с.

4. Микляева А. В. Школьная тревожность: диагностика, профилактика, коррекция / А. В. Микляева, П. В.Румянцева. –СПб. : Речь, 2006. –248 с.

5. Прихожан А. М. Тревожность у детей и подростков: психологическая природа и возрастная динамика / А. М. Прихожан. –М., 2000. –260 с.

6.Симоненко С. Н. Рекреационная психология детства: достижения и перспективы / С. Н. Симоненко, Е. Н. Грек, Е. В. Костюнина, И. В. Леженко // Наука і освіта. –2014. –No12. –С. 7-12.

7.Спиваковская А. С. Психотерапия: игра, детство, семья. / А. С.Спиваковская.–ООО Апрель Пресс; ЗАО Изд-во ЭКСМО-Пресс, 2000. –304 с.

8. Спилбергер Ч. Д. Концептуальные и методологические проблемы исследования тревоги/Ч. Д.Спилбергер// Стресс и тревога в спорте. –М., 1983. –282 с.

9.Чебикін О. Я. Емоційна сфера дітей, що виховуються в різних соціальних умовах / О. Я. Чебикін, І. П. Сопрун // Наука і освіта. –2001. –No6. –С. 3-5.

10.Kyrpenko T. M. Influence of psychological self-defense mechanisms on personal formation and behavior model of teens / T. M. Kyrpenko // Problems of Modern Psychology : Collection of research papers of Kamianets-Podilskyi Ivan Ohienko National University, G.S. Kostiuk Institute of Psychology at the National Academy of Pedagogical Science of Ukraine / scientific editing by S. D. Maksymenko, L. A. Onufriieva. –Issue 27. –Kamianets-Podilskyi : Aksioma, 2015.Р. 198-210.

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.