// Наука і освіта. – 2016. – №9. – 23-28.
Оксана Володимирівна Вдовіченко,
кандидат психологічних наук, доцент кафедри теорії та методики практичної психології,
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського,
вул. Фонтанська дорога, 4, м.Одеса, Україна
КОРЕГУВАННЯ СТРЕСОВИХ СТАНІВ В УМОВАХ РЕКРЕАЦІЙНИХ ЗАКЛАДІВ У ПІДЛІТКІВ
АНОТАЦІЯ:
У роботі в процесі семантичного дослідження визначено, що найбільше збудження у підлітків викликають слова «ризик», «секс», «відпочинок» та «гроші» – це так звані спонукальні сили особистості підлітка. Найвищу оцінку мають слова «гроші», «відпочинок», «гра» – це ті об’єкти, які є найбільш приємними та привабливими для підлітків. Таким чином, важливо побудувати роботу з підлітками щодо корегування стресового стану в умовах рекреаційних закладів, оскільки саме перебування підлітків у зонах відпочинку викликає у них найбільше збудження, яке, в свою чергу, призводить до відчуття стресу та напруги. Було розроблено тренінг корегування стресових станів у підлітків, який складається з 5 занять, кожне заняття триває 1 год. 15 хв., із урахуванням вікових особливостей та місця перебування (рекреаційні заклади).
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
ризик, процес ризику, ризик особистості у підлітків, стрес, корегування стресових станів, тренінг.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Вдовиченко О.В. Элементы возникновения рискованного действия / О.В. Вдовиченко // Вісник ХНПУ імені Г.С.Сковороди. Психологія. – Вип.47. – Х.: ХНПУ, 2014. – С. 23-33.
2. Коттрелл С. Успешная учеба в вузе: самые важные навыки студента / С. Коттрелл. – М.: Эксмо, 2015. – 369 с.
3. Симоненко С.Н., Лебединський Э.Б. Актуальные проблемы рекреационной психологии детства /С.Н. Симоненко, Э.Б. Лебединский // Наука і освіта. Спецвипуск: «Акт уальні проблеми рекреаційної психології дитинства». – Одеса, 2011. - No11. – С. 6-7
4. Чебикін О. Я. Проблеми емоційної регуляції діяльності // Міжнар. наук.-практ. конф. «Становлення емоційної зрілості особистості», 14 вересня 2009 р. – Одеса, 2009. –С. 8.