Федорова М. А. Обґрунтування структурних характеристик моральних цінностей дітей старшого дошкільного віку.

// Наука і освіта.  2016.  №9. – 188-192.

 Марія Анатоліївна Федорова,

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри

дошкільної освіти і педагогічних інновацій,

Житомирський державний університет імені Івана Франка,

вул. Велика Бердичівська, 40, м. Житомир, Україна 


ОБҐРУНТУВАННЯ СТРУК ТУРНИХ ХАРАКТЕРИСТИК МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ


АНОТАЦІЯ:

Статтю присвячено проблемі формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. Автором проаналізовано особливості становлення структурних компонентів моральних цінностей у старших дошкільників. На основі аналізу наукової літератури запропоновано власне визначення поняття «моральні цінності старших дошкільників», обґрунтовано змістову структуру моральних цінностей дітей старшого дошкільного віку, у якій умовно виділено когнітивний, емотивний, процесуально-діяльнісний компоненти.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

моральні цінності, моральні цінності старших дошкільників, механізми розвитку цінностей, когнітивний компонент моральних цінностей, емотивний компонент моральних цінностей, процесуально-діяльнісний компонент моральних цінностей.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА: 

1.Бодалев А. А. Восприятие и понимание человека человеком / А. А. Бодалев. –М.: Изд-во Моск. ун-та, 1982. –200 с. 

2.Бреслав Г. М. Эмоциональные особенности формирования личности в детстве: норма и отклонение / Г. М. Бреслав. –М.: Педагогика, 1990. –144с.

 3.Запорожец А. В. Психическое развитие ребенка / А. В. Запорожец // Избранные психол. труды: [в 2-х т.]. –М.: Педагогика, 1986. –Т.I. –320 с.

4.Ильин Е. П. Эмоции и чувства / Е. П. Ильин. –СПб: Питер, 2008. –752 с.

5.Непомнящая Н. И. Ценностность как центральный компонент психологической структуры личности / Н. И. Непомнящая, М. Е. Каневская, О. Н. Пахомова, В. В. Барцалкина, С. Н. Рубцова, Э. Н. Музе // Вопросы психологии. –1980. –No1. –С. 22-30.

 6.Урунтаева Г. А. Дошкольная психология: учеб. пособие для студ. сред. пед. учеб. Заведений / Г.А.Урунтаева. –М.: Академия, 2001. –336 с.

7.Harris P.L. Children’s understanding of the link between situation and emotion/ P. L. Harris //Journal of Experimental Child Psychology. –No36.–1983. –С. 1-20.

 

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.