Гільман А. Ю.
|
Емпіричне дослідження особливостей саногенного мислення студентської молоді
|
5
|
Сінєльнікова Т. В., Ворнік Н. О.
|
Діагностика та корекція агресивності молодших школярів методом казкотерапії
|
10
|
Арпентьева М. Р.
|
Мультикультурное психологическое консультирование: особенности взаимопонимания
|
16
|
Пивоварчик І. М.
|
Трансформація здатності до турботи про ближнього у професійному навчанні студентів-психологів
|
26
|
Шевченко С. В.
|
Психологічні особливості когнітивної та конативної складових розумової працездатності першокурсників
|
34
|
Пільгук Т. С.
|
Психологічні умови перебігу творчого процесу в молодих вчителів
|
40
|
Tsarkova O. V., Prokofieva O. O., Prokofieva O. A.
|
The study of emotional burnout in students-psychologists and professional psychologists
|
44
|
Денисов І. Г.
|
Характерологічні властивості особистості підлітків як детермінанти асоціальної поведінки
|
50
|
Тирон О. М.
|
Соціально-психологічні особливості морських екіпажів як підґрунтя формування іншомовної компетентності моряків
|
56
|
Саннікова О. П., Ульянова Т. Ю.
|
Результати апробації методики «диференціальна діагностика схильності до конфліктності» (ДИДІКО)
|
61
|
Мартиненко І. В.
|
Рефлексія в комунікативній діяльності дошкільників із системними порушеннями мовлення
|
68
|
Білодід В. М.
|
Практичні рекомендації щодо формування життєвої перспективи студентів через організацію освітнього середовища
|
74
|
Лісовенко А. Ф.
|
Заздрісність та нарцисизм
|
83
|
Косьянова О. Ю.
|
Емоційна сфера як основа даних показників поліграфного методу
|
91
|
«ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА ПОЛІТИЧНІ ПРОБЛЕМИ
У ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСАХ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА»
|
Беспарточна О. І., Зюман Г. Ю.
|
Вплив тютюнопаління на якість міжособистісного спілкування в юнацькому віці
|
99
|
Bilous R. M., Pysarenko D. O.
|
Psychological peculiarities of students’ social maturity
|
106
|
Герасименко Л. В., Сабадир К. М.
|
Формування пізнавальної мотивації молодших школярів у позаурочній діяльності
|
110
|
Герасіна С. В.
|
Методи підтримки працездатності і стресостійкості ділової людини
|
115
|
Грицюк І. М.
|
Психосоматичні прояви психологічних порушень у дітей, що пережили психотравмуючу ситуацію
|
121
|
Калюжна Ю. І., Перетятько Л. Г.
|
Особливості розвитку пізнавальної мотивації майбутніх педагогів у процесі викладання психологічних дисциплін
|
125
|
Кузнецова І. А., Кузнєцова Н. М.
|
Самоздійснення як проблема гуманістичної психології
|
129
|
Lebedynska H. O.
|
National consciousness as a psychosocial factor of successful modernization of Ukraine
|
134
|
Літвінова О. В., Коломойчук Д. В.
|
Психологічні особливості стратегій поведінки в конфлікті між представниками різних поколінь в сім’ї
|
138
|
Магдисюк Л. І.
|
Діагностика психологічної готовності до виходу на пенсію осіб пізньої зрілості
|
144
|
Мишко Н. М.
|
Дослідження психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів, які здобувають другу вищу освіту
|
149
|
Моргун В. Ф.
|
Психодіагностичний супровід особистості у ситуаціях професійного самовизначення
|
156
|
Plaksii T. M., Derkach M. A.
|
Features of senior citizens’ emotional states under the conditions of the modern Ukrainian society transformation
|
164
|
Попов В. М.
|
Емоційний компонент набутої безпорадності працівників ДСНС України
|
169
|
Федоренко С. А., Коваленко А. С.
|
Особливості соціально-психологічної готовності призовників до військової служби
|
174
|
Харченко А. С.
|
Викладання педагогічної психології: від теорії до практики
|
178
|
Хворост Х. Ю.
|
Інформаційно-психологічний вплив у розрізі безпеки здоров’я
|
181
|
Черненко В. П., Кравченко К. В.
|
Професійна ідентичність студентів старших курсів
|
191
|
Кривцова Н. В.
|
Психологические детерминанты самореализации личности исследователя
|
196
|