// Наука і освіта. – 2016. – № 2-3. 40-44.
Тетяна Сергіївна Пільгук,
аспірант кафедри загальної, вікової та практичної психології ,
Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка,
вул. Остроградського 2, м. Полтава, Україна
ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ПЕРЕБІГУ ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ В МОЛОДИХ ВЧИТЕЛІВ
АНОТАЦІЯ:
У статті розкрито психологічні умови перебігу творчого процесу вчителів-початківців. Визначено зміст про- блеми розвитку творчості педагога на найвищому творчому рівні. Проаналізовано дослідження науковців, які пра- цюють над проблемами розвитку творчості особистості в освітньому середовищі. Зазначено, що з’ясування умов ефективної професійної діяльності вчителя-початківця належить до найактуальніших питань сьогодення. Роз- крито результати анкетування вчителів загальноосвітніх шкіл щодо перебігу творчого процесу.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
творчість, творчий процес, вчитель-початківець, розвиток, психологічні умови, професійне становлення, професійна діяльність.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Басин Е. Я. Творчество и эмпатия / Е. Я. Ба- син // Вопросы философии. – 1987. – № 2. – С. 54-66.
2. Загвязинский В. И. Педагогическое творчест- во учителя / В. И. Загвязинский. – М.: Педагогика, 1987. – 159 с.
3. Капінус Н. Готовність учителів до педагогіч- ної творчості [Електронний ресурс] / Н. Капінус // Сучасна освіта. – 2008. – № 1 (11). – С. 72-77. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/theory/1936/.
4. Клокова Г. М. Педагогические условия фор- мирования креативной общеобразовательной среды / Г. М. Клокова // Вектор науки ТГУ. – 2001. – № 3 (17). – С. 307-309.
5. Линенко А. Ф. Готовність майбутнього вчи- теля до педагогічної діяльності / А. Ф. Линенко // Пе- дагогіка і психологія. – 1995. – № 1. – С. 125-132
6. Robert Keith Sawyer. Explaining creativity: the science of human innovation / R. Keith Sawyer. – Oxford New York, 2006. – 354 с.