// Наука і освіта. – 2016. – № 2-3. 178-184.
Анжела Станіславівна Харченко,
кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології,
Полтавський національний педагогічний університету імені В. Г. Короленка,
вул. Остроградського, 2, м. Полтава, Україна
ВИКЛАДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ
АНОТАЦІЯ:
Статтю присвячено питанням викладання педагогічної психології студентам педагогічного університе- ту. Аналізуються прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів при вивченні педагогічної психології (зіставлення підходів учених до проблеми, узагальнення викладачем висновку не до кінця, проблемні завдання і питання, дискусії, аналіз конкретних ситуацій та інші). Обґрунтовується їх роль у підвищенні професійної компетентності студентів, а також в організації педагогічної взаємодії.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
пізнавальна діяльність студентів, способи активізації пізнавальної діяльності, лекція, проблемна ситуація в навчанні, діалогічна взаємодія, інтерес.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Венгер О. П. Психолого-педагогічні особливо- сті розвитку пізнавальної діяльності студентів вищого навчального закладу: дис. … кандидата психол. наук : 19.00.07 / О. П. Венгер. – Острог, 2014. – 225 с.
2. Крэйн У. Теории развития. Секреты формиро- вания личности / У. Крэйн. –5-е международное изда- ние. – СПб. : прайм – ЕВРОЗНАК, 2002. – 512 с.
3. Моргун В. Поетична психологія та психологі- чна поезія. Творча зустріч у поетичній лабораторії психолога 27 травня 2014 р. / В. Моргун; організатор і ведуча М. Лагода. – Полтава : ПНПУ імені В.Г.Короленка. – ПОУНБ імені І. П. Котляревського, 2014. – 65 с.
4. Реан А. А. Социальная педагогическая психо- логия / А. А. Реан, Я. Л. Коломинский. – СПб. : Изда- тельство «Питер», 2000. – 416 с.
5. Хьелл Л. Теории личности / Л. Хьелл, Д. Зиглер. – 3-е издание. – СПб. : Питер. – 2011. – 608 с.
6. Чебыкин А. Я. Эмоциональная регуляция уче- бно-познавательной деятельности (второе издание): монографія / А. Я. Чебыкин. – Одесса. – 1991. – 167 с.