// Наука і освіта. – 2016. – № 2-3. 125-129.
Юлія Іванівна Калюжна,
кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології,
Лариса Георгіївна Перетятько,
кандидат психологічних наук,доцент кафедри психології,
Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка,
вул. Остроградського, 2, м. Полтава, Україна
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
АНОТАЦІЯ:
У статті розглядаються можливості застосування методів активізації пізнавальної мотивації майбут- ніх педагогів. Наведено результати конкретного емпіричного дослідження, які дозволяють виявити вплив спе- ціально організованої взаємодії студентів у процесі навчання на розвиток їх прагнення до здобування фахових знань та досягнення успіху. На основі цього окреслюються шляхи оптимізації пізнавальної діяльності студен- тів при викладанні психологічних дисциплін інтерактивними методами.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
потреба, інтерактивне навчання, навчальна задача, колективне пізнання, пізнавальна мотивація, проблемність у навчанні, активізація діяльності.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Бадмаев Б. Ц. Методика преподавания психоло- гии / Б. Ц. Бадмаев. – М.: Владос, 1999. – 304 с.
2. Балаев А. А. Активные методы обучения / А. А. Балаев. – М.: Профиздат, 1996 – 96 с.
3. Вергасов В. М. Активизация познавательной деятельности студентов в высшей школе / В. М. Вер- гасов. – К.: Вища школа, 1986. – 175 с.
4. Малихін О. В. Методика викладання у вищій школі / О. В. Малихін, І. Г. Павленко, О. О. Лаврентьєва, Г. І. Матукова. – К.: КНТ, 2014. – 262 с.
5. Пометун О. Інтерактивні методики та система навчання / О. Пометун. – К.: Шкільний світ, 2007. – 112 с.
6. Семиченко В. А. Проблемы мотивации пове- дения и деятельности человека / В. А. Семиченко. – К.: Миллениум, 2004. – 521 с.