Герасименко Л. В., Сабадир К. М. Формування пізнавальної мотивації молодших школярів у позаурочній діяльності

// Наука і освіта.  2016.  № 2-3.  110-115.

Лариса Віталіївна Герасименко,
доктор педагогічних наук, професор кафедри психології, педагогіки та філософії
Катерина Максимівна Сабадир,
студентка 5 курсу напряму підготовки «Психологія»,
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
вул. Першотравнева, 20, м. Кременчук, Україна 


ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 


АНОТАЦІЯ:

 Стаття присвячена визначенню сутності критичного мислення як необхідної складової формування пізнаваль- ної мотивації молодших школярів. Висвітлено особливості критичного мислення. Досліджено вплив стратегій роз- витку критичного мислення у позаурочній діяльності на пізнавальну мотивацію молодших школярів.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

 навчальна мотивація, критичне мислення, пізнавальна діяльність.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

 1. Бехтерев В. М. Психология сознания / В. М. Бехтерев. – СПб. : Питер, 2001. – 312 с.
2. Вахтеров В. П. Наши методы преподавания и умственный паразитизм / В. П. Вахтеров // Русская школа. – 1901. – № 1. – С. 186-201.
3. Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. – СПб. : Питер, 2003. – 512 с.
4. Кларин М. В. Инновационные модели обуче- ния в зарубежных педагогических поисках / М. В. Кларин. – М. : Арена, 1994. – 124 с.
5.Каптерев П. Ф. Новая школа в новой России / П. Ф. Каптерев // Педагогический сборник. – 1917. – № 10-11. – С. 307-349.
6. Психологические тесты / Под ред. А. А. Ка- релина : в 2 т. – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2003. – Т. 1 – 312 с.
7. Лемак М. В. Психологу для роботи: діагностичні методики / М. В. Лемак, В. Ю. Петріщев. – Ужгород : видавництво А. Гаркуші, 2012. – 616 с.
8. Поппер К. Открытое общество и его враги / К. Поппер. – М. : Феникс, 1992. – 448 с.
9. Сорос Дж. Утвердження демократії / Дж. Сорос. – К. : Основи, 1994. – 224 с.
10. Столяренко Л. Д. Педагогическая психоло- гия / Л. Д. Столяренко. – Р. н/Д. : Феникс, 2000. – 544 с.
11. Тягло А. В. Критическое мышление: пробле- ма мирового образования ХХІ века / А. В. Тягло, Т. С. Воропай. – Х. : Изд-во ун-та внутренних дел, 1999. – 284 с.
12. Халперн Д. Психология критического мышле- ния / Д. Халперн. – СПб. : Питер, 2000. – 512 с.
13. Щукина Г. И. Педагогические проблемы формирования познавательных интересов учащихся / Г. И. Щукина. – М. : Педагогика, 1988. – 208 с.
14. Kurtz P. Science, critical thinking, and the new skepticism / P. Kurz. – CA: Santa Rosa, 1999. – 321 р.

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.