Випуск №4, 2017

Титульна сторінка

Bloshchynskyi I. G.

Enhancement of Cadets’ Practical Training at the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine Named After Bohdan Khmelnytskyi

5-10

Siaska N. V.

Poetry as a Means of Developing Future Teachers-Philologists’ Speaking Skills

10-13 

Чухланцева Н. В.

Интеграция активных видеоигр в физическое воспитание школьников

14-20 

Галай А. О.,
Гречанюк С. К.,
Соболь Є. Ю.

Street law від юридичних клінік як ефективна програма неформальної правничої освіти для підлітків

 20-28

Korneshchuk V. V.

Viktoriia Korneshchuk. Professional Training of Future Social Workers: Foreign Experience Review 

 29-33

Нікогосян Л. В.,
Асєєва Ю. О.

Аксіологічний підхід у системі професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі

 33-38

Реброва О. Є.

Методи стимулювання художньо-ментальних процесів у виконавській діяльності майбутніх учителів музики та хореографії

 39-45

Мажец Б. В.

Презентация образовательных предложений детскими садaми в Польше

46-52

Prokhorova O. V.

Interactive Technologies as a Component of Teaching Spoken English for Specific Purposes to Students of Choreographic Education Faculty

53-57

Chekan O. I.,
Barna Kh. V.,
Ivanova V. V.

Formation of Future Nursery Teachers’ Professional Competence by Means of Information and Communications Technologies 

57-62

Vainola R. Kh.,
Khliestova S. S.

Characteristics of the Experimental Work on the Formation of University Students’ Deontological Culture in the Process of Socio-Educational Work 

63-67

Bilhorodska O. Ye.,
Kucherenko K. P.

Some Aspects of Compositional Thinking of Future Architects in Art Education

68-73

 

Pryima S. M.,
Dayong Y.,
Anishenko O. V.,
Petrushenko Yu. M.

The Unesco Global Network of Learning Cities: Tools for the Progress Monitoring

74-81

Bihun O. A.

French as a Second/Third Foreign Language in the Context of Multilingual Competence of Philology Students 

81-86 

Andreiko O. I.

Experimental Work on the Formation of Violinists’ Performing Culture

87-91 

Voloshchuk I. S.,
Rudyk Ya. M.,
Soloviova O.V.

Measurement of Giftedness: Annoying Failures and Great Discoveries

91-100

Pavliuk O. S.,
Chopyk T. V.,
Antoniuk O. V.,
Pavliuk Ye. O.,
Soltyk O. O.,
Biliński J.

Pedagogical Technology of Physical Education Teachers’ Professional Self-Improvement

101-106

Lazarenko N. I.,
Kolomiets A. M.,
Klymenko A.O.

Symbiosis of Methodological Approaches to the Development of Education in the Information Society 

107-112 

Dmytruk L. I.

Using Innovative Techniques When Teaching Ukrainian to Foreign Students

113-117 

Мішеніна Т. М.

Аксіологічні параметри мовної особистості майбутніх учителів філологічних спеціальностей у змісті навчальних курсів лінгвокультурологічного спрямування

118-122 

Mukan N. V.,
Noskova M. V.,
Baibakova I. M.

The Formation of School Principals’ Readiness to Use Internet Technologies in Their Work in The System of Continuous Pedagogical Education 

123-132 

Vasiuk O. V.

Future Social Care Teachers’ Professional Focus Maturity

132-136 

Budnik A. O.

Language Portfolio in Teaching Ukrainian as a Foreign Language

 137-142

Buzduhan O. A.

Interaction of Preschool Educational Institution and Family in Moral Education of Senior Preschool Children 

143-147

Balashova O. V.

Implementation of Inclusion Into Ukrainian Educational Space

147-152 

Solonenko M. A.,
Poznanska O. V.,
Popeleshko Yu. I.

Scientific and Methodological Context of The Issue of Tutors’ Professional Training in The Higher Education System of Ukraine 

153-159

Vasylenko O. M.,
Sheremet A. M.

Peculiarities of Career Self-Determination of Modern High School Students 

159-165

Осипова Т. Ю.

Мультиплікативність педагогічних умов професійного становлення майбутніх учителів

166-171 

Фізеші О. Й.

Організаційно-педагогічне реформування початкової школи в процесі приєднання закарпаття до радянської україни

172-180 

Holubenko T. O.

Formation of Future Social Workers’ Readiness for Home-Nursing Work With Elderly People: Scientific and Pedagogical Factors

181-188 

 

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.