Bloshchynskyi I. G.
|
Enhancement of Cadets’ Practical Training at the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine Named After Bohdan Khmelnytskyi
|
5-10
|
Siaska N. V.
|
Poetry as a Means of Developing Future Teachers-Philologists’ Speaking Skills
|
10-13
|
Чухланцева Н. В.
|
Интеграция активных видеоигр в физическое воспитание школьников
|
14-20
|
Галай А. О., Гречанюк С. К., Соболь Є. Ю.
|
Street law від юридичних клінік як ефективна програма неформальної правничої освіти для підлітків
|
20-28
|
Korneshchuk V. V.
|
Viktoriia Korneshchuk. Professional Training of Future Social Workers: Foreign Experience Review
|
29-33
|
Нікогосян Л. В., Асєєва Ю. О.
|
Аксіологічний підхід у системі професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі
|
33-38
|
Реброва О. Є.
|
Методи стимулювання художньо-ментальних процесів у виконавській діяльності майбутніх учителів музики та хореографії
|
39-45
|
Мажец Б. В.
|
Презентация образовательных предложений детскими садaми в Польше
|
46-52
|
Prokhorova O. V.
|
Interactive Technologies as a Component of Teaching Spoken English for Specific Purposes to Students of Choreographic Education Faculty
|
53-57
|
Chekan O. I., Barna Kh. V., Ivanova V. V.
|
Formation of Future Nursery Teachers’ Professional Competence by Means of Information and Communications Technologies
|
57-62
|
Vainola R. Kh., Khliestova S. S.
|
Characteristics of the Experimental Work on the Formation of University Students’ Deontological Culture in the Process of Socio-Educational Work
|
63-67
|
Bilhorodska O. Ye., Kucherenko K. P.
|
Some Aspects of Compositional Thinking of Future Architects in Art Education
|
68-73
|
Pryima S. M., Dayong Y., Anishenko O. V., Petrushenko Yu. M.
|
The Unesco Global Network of Learning Cities: Tools for the Progress Monitoring
|
74-81
|
Bihun O. A.
|
French as a Second/Third Foreign Language in the Context of Multilingual Competence of Philology Students
|
81-86
|
Andreiko O. I.
|
Experimental Work on the Formation of Violinists’ Performing Culture
|
87-91
|
Voloshchuk I. S., Rudyk Ya. M., Soloviova O.V.
|
Measurement of Giftedness: Annoying Failures and Great Discoveries
|
91-100
|
Pavliuk O. S., Chopyk T. V., Antoniuk O. V., Pavliuk Ye. O., Soltyk O. O., Biliński J.
|
Pedagogical Technology of Physical Education Teachers’ Professional Self-Improvement
|
101-106
|
Lazarenko N. I., Kolomiets A. M., Klymenko A.O.
|
Symbiosis of Methodological Approaches to the Development of Education in the Information Society
|
107-112
|
Dmytruk L. I.
|
Using Innovative Techniques When Teaching Ukrainian to Foreign Students
|
113-117
|
Мішеніна Т. М.
|
Аксіологічні параметри мовної особистості майбутніх учителів філологічних спеціальностей у змісті навчальних курсів лінгвокультурологічного спрямування
|
118-122
|
Mukan N. V., Noskova M. V., Baibakova I. M.
|
The Formation of School Principals’ Readiness to Use Internet Technologies in Their Work in The System of Continuous Pedagogical Education
|
123-132
|
Vasiuk O. V.
|
Future Social Care Teachers’ Professional Focus Maturity
|
132-136
|
Budnik A. O.
|
Language Portfolio in Teaching Ukrainian as a Foreign Language
|
137-142 |
Buzduhan O. A.
|
Interaction of Preschool Educational Institution and Family in Moral Education of Senior Preschool Children
|
143-147
|
Balashova O. V.
|
Implementation of Inclusion Into Ukrainian Educational Space
|
147-152
|
Solonenko M. A., Poznanska O. V., Popeleshko Yu. I.
|
Scientific and Methodological Context of The Issue of Tutors’ Professional Training in The Higher Education System of Ukraine
|
153-159
|
Vasylenko O. M., Sheremet A. M.
|
Peculiarities of Career Self-Determination of Modern High School Students
|
159-165
|
Осипова Т. Ю.
|
Мультиплікативність педагогічних умов професійного становлення майбутніх учителів
|
166-171
|
Фізеші О. Й.
|
Організаційно-педагогічне реформування початкової школи в процесі приєднання закарпаття до радянської україни
|
172-180
|
Holubenko T. O.
|
Formation of Future Social Workers’ Readiness for Home-Nursing Work With Elderly People: Scientific and Pedagogical Factors
|
181-188
|