Бочевар А. Г.
|
Стан сформованості інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх юристів
|
5
|
Буховець Б. О.
|
Контроль психофізичного розвитку дітей під час корекції рухових порушень
|
11
|
Ягоднікова В. В.
|
Особливості управління інноваціями у виховному процесі загальноосвітньої школи
|
17
|
Балан Л. А.
|
Формирование у будущих инженеров-программистов готовности к использованию дистанционных образовательных технологий: практический аспект
|
22
|
Боделан М. В.
|
Вулична соціальна робота: сутність і специфіка
|
28
|
Бадюл Л. М.
|
Застосування передового науково-методичного досвіду з метою удосконалення рівнів володіння іноземною мовою у професійному середовищі
|
32
|
Левицька І. М.
|
Особливості діалогової взаємодії в навчально-виховному процесі майбутніх учителів музичного мистецтва
|
37
|
Ашихміна Н. В.
|
Сутність і компонентна структура фахової культури майбутніх учителів музики
|
42
|
Патик Ю. В.
|
Мотиваційні тенденції майбутніх соціальних працівників
|
47
|
Цзяо Їн
|
Методичне забезпечення естетичного розвитку майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано
|
51
|
Черняк С. Г.
|
Виховання в контексті інтересів суспільства доби Середньовіччя
|
57
|
Єрмакова С. С.
|
Фундаментальні аспекти впровадження ощадливого виробництва у навчальний процес вищого технічного навчального закладу
|
62
|
Богатов А. О.
|
Компоненти і критерії підготовленості майбутніх учителів фізичної культури до формування здоров’язбережувального середовища
|
67
|
Линенко А. Ф.
|
Професійна ідентичність в контексті професійної підготовки майбутнього вчителя: теоретичний аспект дослідження
|
72
|
Ду Цзі Лун, Мамикіна О. А.
|
Педагогічні умови оптимізації особистісного становлення школярів молодшого шкільного віку у процесі занять естрадним співом
|
77
|
Viktoriia Sakharova
|
Implementation of pedagogical conditions of foreign students’ professional and pedagogical culture formation in the process of professional training
|
82
|
Татарнікова А. А.
|
Формування професійної компетентності майбутніх фахівців-музикантів з арт-менеджменту: організаційно-педагогічні засади
|
87
|
Гільман А. Ю.
|
Емпіричне дослідження особливостей саногенного мислення студентської молоді
|
92
|
Рожко І. В.
|
Наукові підходи до розвитку музичної пам’яті молодших школярів
|
97
|
Імерідзе М. Б.
|
Реалізація експериментальної моделі формування медіаосвітньої компетентності майбутніх учителів
|
102
|
Деділова Т. В., Токар І. І.
|
Сучасні реалії впровадження ґендерного підходу в системі вищої освіти України
|
107
|
Голик Б. Г.
|
Якість освітнього середовища професійної підготовки фахівця дизайну
|
115
|
Марченко В. С.
|
Формування професійного іміджу сучасного вчителя
|
120
|
Черненко Н. М.
|
Характеристика рівнів готовності майбутніх менеджерів освіти до управління ризиками у навчальних закладах
|
126
|
Вей Цісюань
|
Експертне оцінювання у професійній діяльності менеджерів освіти
|
130
|
Поліхроніді А. Г.
|
Використання аудіотренувань у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
|
134
|
Деділова Т. В., Токар І. І., Філатов А. В.
|
Ґендерний аспект уявлень студентів про діяльність викладача
|
137
|
Янь Юань
|
Методика формування умінь самопідготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики
|
146
|
Очеретна О. Ю.
|
Залучення майбутніх інженерів електрозв’язку до самостійної творчої роботи в процесі професійної підготовки як педагогічна умова формування їхньої акмеологічної культури
|
152
|
Печерська Е. П., Усачов О. С.
|
Формування художнього мислення підлітків у процесі участі у культурно-масових заходах
|
157
|