Печерська Е. П., Усачов О. С. Формування художнього мислення підлітків у процесі участі у культурно-масових заходах

// Наука і освіта.  2016.  №1. – 157-165.

Елла Пилипівна Печерська,
кандидат педагогічних наук,
приват-професор кафедри музичного мистецтва і хореографії,
Олексій Сергійович Усачов,
спеціаліст факультету музичної та хореографічної освіти,
Південноукраїнський наційональний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,
вул. Фонтанська дорога, 4, м. Одеса, Україна


ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬОГО МИСЛЕННЯ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ УЧАСТІ У КУЛЬТУРНО-МАСОВИХ ЗАХОДАХ


АНОТАЦІЯ:

У статті уточнено сутність поняття «художнє мислення» та визначено його компонентну структуру. Висвітлено зміст і результати експериментальної роботи щодо діагностики й формування художнього мис- лення підлітків у процесі участі у культурно-масових заходах. Розроблено відповідну методику, засновану на певних принципах і педагогічних умовах.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

художнє мислення, культурно-масові заходи, рольові ігри, LARP.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Богомолова Н. Н. Социальная психология массовой коммуникации: Учеб. пособие для студентов вузов / Н. Н. Богомолова. – М. : Аспект Пресс, 2008. – 191 с. 2. Горина Д. Альтернативная реальность в XXI веке [Електронний ресурс] / Д. Горина. 2015 – Режим доступу : http://www.cablook.com/inspiration/alternativnayarealnost-v-xxi-veke/
3. Дмитриева М. А. Развитие художественно- образного мышления и самоопределения подростка в различных видах музыкально-творческой деятельности. Успехи и трудности в работе молодого специалиста [Електронний ресурс] / М. А. Дмитриева. – Режим доступу: http://kur-buk.ru/obychenie/bibliotstatei/113-dmitrieva-ma-lrazvitie-xudozhestvennoobraznogo-myshleniya-i-samoopredeleniya-podrostka-vrazlichnyx-vidax-muzykalno-tvorcheskoj-deyatelnostiuspexi-i-trudnosti-v-rabote-molodogo-speczialistar.html
4. Користувач «Аrruin» Технології в рольових іграх [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://habrahabr.ru/post/209616/
5. Кристи Г. Воспитание актера школы Станиславского / Г. Кристи. – М: Искусство, 1999 – 366 с.
6. Літературознавча енциклопедія: у двох томах. – Т.2 / Автор-укладач Ковалів Ю. І. – К. : Академія, 2007. – 624 с.
7. Личковах В. А. Переживание красоты / В. А. Личковах. – К.: Мистецтво, 1987. – 80 с.
8. Современный словарь по педагогике / Авт.- сост. Рапацевич Е. С. – Минск : Современное слово, 2001. – С. 250-254.
9. Фридман Л. М. Педагогический опыт глазами психолога / Л. М. Фридман. – М. : Просвещение, 1987. – 224 с.
10. Фролова Г. И. Организация и методика клубной работы с детьми и подростками: Учеб. пособие для студентов ин-тов культуры / Г. И. Фролова. – М. : Просвещение, 1986. – 160 с.
11. Tychsen, Anders; Hitchens, Michael; Brolund, Thea; Kavakli, Manolya (July 2006). "Live Action RolePlaying Games: Control, Communication, Storytelling, and MMORPG Similarities". Games and Culture (Sage Publications). – 252–275.

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.