Зміст
Педагогіка |
|
Абибуллаева Э Э Об образовательно-воспитательной деятельности крымских татар в условиях поликультурного сообщества |
4 |
Адєєва О В Самостійна робота майбутніх учителів як фактор оптимізації й удосконалення їхньої підготовки до здоров'язбережувальної діяльності |
6 |
Balabukha K V Issues of intercultural communication in modern legal training |
10 |
Базелюк Н В Особливості запровадження освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» у вищій освіті Фінляндії |
13 |
Барська Г О Компетентнісний підхід до формування іншомовної читацької компетенції у студентів немовних спеціальностей |
16 |
Батынский А И, Хнюнин С Г Рекомендации по повышению эффективности дистанционного обучения студентов заочников морских специальностей |
19 |
Бачинська Н Я Діагностика рівнів сформованості соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей засобами англійського фольклору |
25 |
Боднар С В Формування міжкультурної компетентності студентів немовних ВНЗ у процесі автономного навчання іноземної мови |
29 |
Бриль А І Застосування компетентнісного підходу в процесі підготовки майбутніх суднових механіків у ВНЗ |
34 |
Бриль Г К Формування і корекція індивідуального стилю педагогічної діяльності у студентів педагогічного ВНЗ |
37 |
Бутеску А Н, Урсан Р В Структура электрокардиографических отклонений у спортсменов высоких достижений |
40 |
Джуринський П Б Ключові поняття з підготовленості майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності |
43 |
Ковылина В Г Значение валидной диагностики уровня перцептивно-когнитивного и психомоторного развития у детей с последствиями пренатальной энцефалопатии для разработки индивидуализированных подходов к их ранней реабилитации |
47 |
Кожедуб Л Г Принципи формування іншомовної компетенції в читанні на старшому ступені мовних вищих навчальних закладів |
49 |
Корнещук В В, Кабешева А О Тренінг у системі професійної підготовки менеджерів освіти |
52 |
Костюхіна Л В Розвиток особистості дошкільника в музичній діяльності |
55 |
Кучеренко Г В Особливості системи фізичного виховання студентів вищого навчального закладу |
58 |
Линенко А Ф Розуміння як педагогічна проблема |
62 |
Лобачёва Н А Риторизация учебного процесса как способ формирования информационно-коммуникативной компетенции младших школьников |
64 |
Мороз М О Педагогічні умови формування мистецьких компетентностей майбутніх учителів музики у процесі поліхудожньої освіти |
66 |
Моцовкина Е В Историографический анализ развития конфессиональных учебных заведений Крыма во второй половине ХІХ – первой половине ХХ века |
70 |
Нечаєва Л В Формування художнього мислення як визначної складової педагогічної діяльності майбутніх учителів мистецтва |
73 |
Перевознюк Н М Теоретичний аналіз проблеми ділового спілкування |
75 |
Посторонко А І, Ворох А О Експериментальна перевірка методики використання електронного навчального курсу при вивченні загальної хімічної технології та її вплив на когнітивну сферу студентів |
80 |
Різничок С Еволюція номенклатури наукових спеціальностей у царині фармації в Україні у 1930-1991 рр |
85 |
Устинова Н В Особливості розв’язання задач на оцінку імовірності складних подій студентами з домінуванням інтуїтивного когнітивного стилю |
88 |
Цимбалару А Інструментарій вимірювання результативності проектування освітнього простору в школі І ступеня: середовищний компонент |
93 |
Шушара Т В Подготовка молодых ученых во второй половине ХІХ – в начале ХХ века в Украине |
99 |
Психологія |
|
Амплєєва О М Основні принципи застосування емоційного інтелекту в ході фахової підготовки майбутніх психологів |
101 |
Безлюдний О І До питання психолого-педагогічних програм роботи з батьками у США |
105 |
Богомаз С Л, Комлёнок Н М Содержательные конструкты внутреннего мира стигмы в старшем школьном возрасте |
109 |
Бондаревська І О, Олійник А О Особливості кар'єрних орієнтацій та емпатійних здібностей студентів |
114 |
Будиянский Н Ф, Данчева Т Д Половые различия в проявлении психологического здоровья личности |
119 |
Виговський С Є Емпатійна детермінація базових смислових утворень особистості юнацького віку |
122 |
Горячая Т С Феномен природы человека в психологии и в христианском богословии |
127 |
Заика Е В, Жорник Е В Параллельная многоканальная переработка информации и приемы ее эффективного формирования |
131 |
Колесникова В И, Густодымова В С Гендерные особенности проявления феномена психологической зависимости в парадигме аналитической психологии КГ Юнга |
134 |
Кузікова С Б Реалізація концепції становлення суб’єкта саморозвитку в практиці психологічної корекції |
138 |
Литвиненко С А, Ямницький В М Кіноклуб як форма позанавчальної виховної роботи зі студентами ВНЗ |
144 |
Лыкова В А Междисциплинарные связи педагогики и психотерапии в научно-теоретических источниках и образовательной практике |
147 |
Малкин В М Виртуальная реальность как сообщество добрых дел |
154 |
Мельничук І В, Бугайцова А С Структурна модель центру психологічної допомоги при ВНЗ |
158 |
Оріщенко О А Психологічна проникливість осіб з різним типом емпатичної спрямованості |
163 |
Саннікова А О Локус контролю та рефлексивність осіб з високими та низькими значеннями індексу сценічного бар’єра |
167 |
Снігур Л А Психологічні чинники професійного становлення особистості майбутнього офіцера |
171 |
Філатова Н В Психолого-педагогічний супровід профорієнтаційної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах: поняття та сутність |
175 |
Чебан ОМ Індивідуально-психологічні особливості суб`єкта творчої діяльності |
179 |
Шамне А В Отроцтво ХХІ ст як психосоціальний феномен та вікова група у новій суспільно-історичній ситуації |
183 |
Шаповалов С А Представления о вербальном продукте искусственного интеллекта как фактор, влияющий на категориальную систему личностных черт |
189 |
Шевченко Р П Роль информационно-разъяснительной беседы в клинике невротических и психосоматических расстройств у военнослужащих и сотрудников вооруженных сил Украины |
194 |
Санников А И Особенности коммуникативной креативности у лиц с разным типом принятия решений |
198 |
218 |