Зміст
Педагогіка
Барбан ММ Результати педагогічного експерименту з підготовки менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами |
4 |
Бачинська Н Я Психолого-педагогічні засади формування соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей |
8 |
Долинський БТ Визначення рівнів готовності майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів з використанням критеріального підходу |
12 |
Ємельянова ДВ Деякі проблеми залучення майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до використання нових інформаційних технологій навчання у самостійній роботі |
15 |
Ірхіна ЮВ Інтегративна характеристика професійної діяльності майбутніх викладачів вищої школи засобами професійної толерантності |
20 |
Ивершинь АГ, Луверду Т Педагогические условия художественно-эстетического воспитания ребенка в дошкольном детстве |
24 |
Корнещук В В, Полянцева К В Управління закладом освіти та шляхи його вдосконалення |
27 |
Кулакова ТБ Формирование профессиональной компетентности будущих педагогов интерактивными методами |
29 |
Логвіна СА, Сахно ЕМ Дидактичні принципи формування англомовного потенційного словника студентів |
32 |
Музенитова ЭА Теоретические основы построения культуросообразных технологий воспитания толерантного мироотношения у дошкольников |
35 |
Музика ЮО Компонентно-функціональний склад професійної діяльності вчителя початкових класів щодо формування у молодших школярів логічного мислення |
38 |
Перевознюк НМ Професійна компетентність економіста: сутність та структура |
41 |
Першина ЛВ Характеристика особливостей професійної майстерності майбутніх викладачів вищих педагогічних навчальних закладів |
46 |
Посторонко АІ Упровадження інноваційних технологій при вивчені фахових дисциплін |
49 |
Скитская ЛВ Трудности коммуникативного общения старших дошкольников как психолого-педагогическая проблема |
52 |
Тарнопольский ОБ, Корнева ЗМ Этапизация в обучении иностранному языку для специальных целей в неязыковом вузе |
55 |
Топор ГВ Модернізація системи освіти у структурі еколого-освітнього кластеру |
58 |
Ткачук АА, Ушнурцева НН Экспериментальная апробация модели поликультурного воспитания в процессе преподавания изобразительного искусства |
61 |
Тушева ВВ Змістово-організаційна складова системи формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя |
64 |
Унтілова ЕА Етапи створення позитивного іміджу школи |
68 |
Харцій ОМ Підготовка майбутніх спеціалістів до управлінської діяльності |
72 |
Цільмак ОМ Алгоритм проведення психодіагностичної методики "Зернятко" |
75 |
Черняк СГ Сутність та принципи управління в галузі освіти |
79 |
Яблонская ТН Состояние качества педагогической подготовки будущих учителей в системе университетского образования |
83 |
Яворська ГХ, Пономарюк ЛП Професійна підготовка молодших медичних спеціалістів як педагогічна проблема |
87 |
Яворська ГХ Теоретичні засади міжнародної правової культури майбутніх юристів-міжнародників |
89 |
Методика |
|
Ахмед Гулала-Нури Единица обучения английской профессиональной речи будущих журналистов |
93 |
Бриль ГК Музично-естетичне виховання молодших школярів засобами творчих ігор |
96 |
Бубела ОВ Экологическое образование студентов как социокультурный феномен |
99 |
Васильева ЛИ, Кицкан НГ Формирование речевой культуры студентов как показатель коммуникативной компетентности |
102 |
Вахницкая МГ Совершенствование культуры устной речи студентов в ситуации профессионального общения |
107 |
Грудок-Костюшко МО Лінгводидактична модель формування україномовної діалогової компетентності в учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл |
110 |
Гуцу ВФ, Скляренко ВК Спортивная форма как один из этапов развития тренированности спортсмена |
113 |
Долинський БТ Роль фізичного виховання у формуванні рухових здібностей школярів зі складними сенсорними порушеннями |
116 |
Єременко Т Є, Лук’янченко І О Лекційний дискурс: стратегії реалізації |
119 |
Житарюк ІВ Особливості викладання навчальної дисципліни "Вища математика" на хімічному факультеті у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації |
122 |
Ковтун ОВ Технологія дослідження рівня сформованості загальномовленнєвих умінь у майбутніх авіаційних операторів |
125 |
Костюхіна ЛВ, Гуцул ЯВ Взаємозв’язок різних видів художньої діяльності в процесі творчого розвитку особистості дошкільника |
130 |
Мартынова РЮ Теоретическое обоснование обучения профессиональной речи будущих журналистов на основе жанровых текстов |
132 |
Мельниченко Г В, Шлапаченко А О Розвиток навичок іншомовної комунікативної компетенції учнів старших класів засобами текстів публіцистичного стилю |
137 |
Мізерна ТП Аналіз підходів до цілей і змісту підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи |
141 |
Музенитова ЭА Фольклор как средство воспитания мироотношения у дошкольников |
144 |
Набока ОВ Формирование нравственных понятий у младших школьников в процессе работы над художественным текстом |
148 |
Попель О В Презентація технічного обладнання як вид професійного мовлення майбутніх інженерів-енергетиків |
152 |
Руденко Ю А Культурологічний підхід до розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів |
155 |
Русалкіна ЛГ Система вправ з формування вмінь англомовного ділового спілкування в майбутніх лікарів |
160 |
Сакалюк ОО Змістові та процесуальні складові експериментальної моделі формування готовності менеджерів освіти до професійної діяльності в полікультурному навчальному середовищі |
163 |
Черкасов М П Змістове осердя корінного слова в художньообразному висловленні |
166 |
З досвіду роботи | |
Гузик МП Підхід до визначення змісту базових ключових компетентностей учня в авторській школі |
169 |
Гузик НВ Інноваційна парадигма формування змісту і кінцевого продукту навчання дітей в авторській школі МП Гузика |
173 |
Гузик НВ Три типи природних ключових компетентностей, які притаманні кожній дитині Авторський підхід |
176 |
Залівіна ІС Активізація пізнавальної діяльності учнів при вивченні планіметрії |
184 |
Ковтун НО До питання про введення інтегрованих уроків у початкових класах |
193 |
Наші автори | 210 |