Випуск №5-6, 2018

Титульна сторінка 

Ольга Саннікова,
Вікторія Бедан,
Людмила Гусак.

Презентація інструменту оцінки схильності особистості до переживання самотності

5-11

Nataliia Shelenkova,
Maryna Mishchenko.

The Study of Future Psychologists’ Personal Potential in the Process of Their Professional Development

12-18

Юрій Сербін.

Вплив особистісного адаптивного потенціалу студентівгуманітаріїв на процес їхньої адаптації до навчання

19-25

Iryna Holovska,
Tetiana Lаzоrenkо,
TetianaYakovleva.

Psychological Features of Female Students’ Gender Identity

26-31

Антоніна Льовочкіна,
Леся Люта.

Психологія формування соціальної активності майбутніх соціальних працівників

31-38

Світлана Ситнік.

Прояв інноваційних якостей рекламних агентів в умовах міжособистісної взаємодії

39-44

Olha Barabash,
Olena Chornobai,
Aliona Romanova.

Trait Profile of Suspects (Involved and Not Involved in Committing a Crime) Passing Polygraph Testing

45-51

Lesia Prokhorenko.

Psycho-Correction of Motivation For Learning Achievements Among Schoolchildren With Cognitive Development Disorders

52-57

Mykhailo Burdin,
Yurii Paida,
Vasyl Rossikhin,
Halyna Rossikhina.

Female Smoker’s Trait Profile

58-66

Valerii Bosniuk,
Nataliia Svitlychna,
Stanislav Skliarov.

Intellectual Resource as a Basis Of Rescue Workers’ Coping-Behavior

67-73

Dmytro Kharchenko,
Stanislav Kovalenko,
Yulia Chystovska.

Anxiety in Individuals With Different Levels of Alexithymia

74-78

Anastasiia Bolshakova.

Features of Subjective Vision of Life Journey as Predictors of Personal Potential Exhaustion

79-84

Antonina Tokarska,
Іryna Zharovska,
Іryna Sofinska.

Psychology of Conflict and Securing an Individual in Court Proceedings

85-95

Svitlana Yalanska,
Olena Ilchenko.

Psychodidactics of Ecopsychological Educational Environment Design

96-101

Яна Сухенко.

Психологічний час як детермінанта індивідуальної освітньої траєкторії особистості

102-108

Ірина Татьянчикова,
Марина Омельченко,
Андрій Татьянчиков.

Психолого-педагогічне забезпечення соціалізації учнів з інтелектуальними порушеннями

109-117

Ганна Соколова.

Особливості емоційного вигорання батьків, які виховують дітей із синдромом Дауна

118-122

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.