Ольга Саннікова, Вікторія Бедан, Людмила Гусак.
|
Презентація інструменту оцінки схильності особистості до переживання самотності
|
5-11
|
Nataliia Shelenkova, Maryna Mishchenko.
|
The Study of Future Psychologists’ Personal Potential in the Process of Their Professional Development
|
12-18
|
Юрій Сербін.
|
Вплив особистісного адаптивного потенціалу студентівгуманітаріїв на процес їхньої адаптації до навчання
|
19-25
|
Iryna Holovska, Tetiana Lаzоrenkо, TetianaYakovleva.
|
Psychological Features of Female Students’ Gender Identity
|
26-31
|
Антоніна Льовочкіна, Леся Люта.
|
Психологія формування соціальної активності майбутніх соціальних працівників
|
31-38
|
Світлана Ситнік.
|
Прояв інноваційних якостей рекламних агентів в умовах міжособистісної взаємодії
|
39-44
|
Olha Barabash, Olena Chornobai, Aliona Romanova.
|
Trait Profile of Suspects (Involved and Not Involved in Committing a Crime) Passing Polygraph Testing
|
45-51
|
Lesia Prokhorenko.
|
Psycho-Correction of Motivation For Learning Achievements Among Schoolchildren With Cognitive Development Disorders
|
52-57
|
Mykhailo Burdin, Yurii Paida, Vasyl Rossikhin, Halyna Rossikhina.
|
Female Smoker’s Trait Profile
|
58-66
|
Valerii Bosniuk, Nataliia Svitlychna, Stanislav Skliarov.
|
Intellectual Resource as a Basis Of Rescue Workers’ Coping-Behavior
|
67-73
|
Dmytro Kharchenko, Stanislav Kovalenko, Yulia Chystovska.
|
Anxiety in Individuals With Different Levels of Alexithymia
|
74-78
|
Anastasiia Bolshakova.
|
Features of Subjective Vision of Life Journey as Predictors of Personal Potential Exhaustion
|
79-84
|
Antonina Tokarska, Іryna Zharovska, Іryna Sofinska.
|
Psychology of Conflict and Securing an Individual in Court Proceedings
|
85-95
|
Svitlana Yalanska, Olena Ilchenko.
|
Psychodidactics of Ecopsychological Educational Environment Design
|
96-101
|
Яна Сухенко.
|
Психологічний час як детермінанта індивідуальної освітньої траєкторії особистості
|
102-108
|
Ірина Татьянчикова, Марина Омельченко, Андрій Татьянчиков.
|
Психолого-педагогічне забезпечення соціалізації учнів з інтелектуальними порушеннями
|
109-117
|
Ганна Соколова.
|
Особливості емоційного вигорання батьків, які виховують дітей із синдромом Дауна
|
118-122
|