Романюк Л. В., Деспоташвілі М., Коробейніков Г. В.
|
Феноменологічно-синергетична методологія конструювання умов становлення цінностей особистості студента-спортсмена
|
5-10
|
Kovalenko V. Ye.
|
Programme of Correction of Emotional Development Disorders in Mentally Retarded Primary School Students Taking One-On-One Training
|
11-15
|
Tsybuliak N. Yu.
|
Types of Professional Observation Skills of Future Preschool Teachers
|
16-21
|
Chebykin O. Ya., Kosianova O. Yu.
|
Deceitfulness According To The Indicators of Emotional Maturity Methodology and Polygraph Examination
|
21-31
|
Ільницька Л. А.
|
Особливості локусу контролю особистості, схильної до інтернет-адиктивної поведінки
|
31-36
|
Slabouz V. V.
|
Examination of Foreign Language University Teachers’ Reflexive and Perceptive Characteristics Manifestation
|
37-43
|
Bielai S. V., Medvid M. M., Parkhomenko O. O.
|
Theoretical, Methodological and Practical Bases for Creating Job Description of Crisis Assessment Experts in Terms of State Security of Ukraine
|
44-49
|
Пирог Г. В., Пірог О. В.
|
Психологічний аналіз форм відображення процесу мислення в соціальних мережах
|
50-57
|
Oral T.
|
Investigation of Forgiveness Levels in Vocational School Students
|
58-62
|
Homolska L. P.
|
Types of Consumers According to Their Perceptions of Brands’ Environmental Friendliness in Brand Communications
|
63-69
|
Bilous T. M., Dikal M. V., Kaniovska L. M.
|
Risk Assessment of the Development and Signs of Emotional Burnout Syndrome in Lecturers of Theoretical and Practical Departments of Medical University
|
70-75
|
Каргіна Н. В.
|
Самодостатність як ресурс психологічного благополуччя особистості
|
76-82
|
Сизонов Д. Ю.
|
Психолінгвістичні основи медіаграмотності: до проблеми інтерпретації медіатекстів
|
82-88
|
Shamne A. V.
|
Variable-Typology Mapping of Psychosocial Development in Adolescence
|
89-93
|
Dmitrenko N. Ye., Krupelnytska L. F., Shportun O. M.
|
Perception of Humorous Content Under Normal and Psychopathological Conditions
|
94-101
|
Tsymbal S. V.
|
Overcoming Language Anxiety Among the English Language Learners: Psycho-Pedagogical Aspect
|
102-106
|
Ільїна О. В.
|
Метод моделюючого навчання в комплексній психологічній підготовці ортопедагогів-реабілітологів
|
107-114
|
Spivak L. M.
|
Transformations of Personality’s National Self-Consciousness in Youth
|
115-119
|
Davydova O. V.
|
Psychological Peculiarities of Teaching Profession
|
120-125
|
Donii N. Ye.
|
Identity Crisis and Its Role in Amplification of Social Devitalization of Personality
|
126-129
|
Melenchuk N. I.
|
Individual Psychological Peculiarities of Adventurousness According to Emotional Type
|
130-135
|
Завацький Є. Ю., Завацька Н. Є., Спицька Л. В.
|
Особливості опанувальної поведінки молоді та її здатність до антиципації в посттравматичній ситуації
|
136-141
|
Kazanzhy M. I.
|
The Importance of Facilitation in Successful Adaptation
|
142-146
|