Богданова І. М.
|
Особистісна змобілізованість як фактор розвитку майбутніх фахівців соціономічної сфери
|
5-9
|
Вайнтрауб М. А.
|
Математичне моделювання у професійній підготовці майбутніх фахівців з охорони праці
|
10-13
|
Bohush A. M.
|
Modern Approach to the Issue of Higher Education Modernization
|
14-18
|
Долженков О. О., Черненко Н. М.
|
Особистісна готовність керівників до управління ризиками
|
18-23
|
Racu I. I., Lystopad O. A., Mardarova I. K.
|
The Formation of Future Preschool Teachers’ Competence Required for Using Computer Technology
|
23-26
|
Yuhan N. L. |
Multimedia Technologies of Teaching “RUSSIAN Language” to Foreign Students at The Initial Stage
|
27-32
|
Kuchai T. P., Kuchai O. V., Pyrzyk I.
|
Studying the Peculiarities of Education Development in Japan (IN Terms of Primary Education)
|
33-39
|
Дегтяренко Т. В., Коджебаш В. Ф.
|
Біоетичні аспекти антропогенетики у концепті ноосферної освіти
|
40-46
|
Vaskivska H. O.
|
Didactic Aspects of Upper Secondary and University Education Fundamentalization
|
46-50
|
Kovshar O. V.
|
New Formations of Senior Preschool Children as The Basis For Forming Their Social Position of School Students
|
51-55
|
Gryshova I. Yu., Zamlynskyi V. A., Shestakovska T. L.
|
Implementing Cluster Forms Into National Education Development Strategy
|
56-61
|
Chystiakova L. A. |
The Project Method at Design And Technology Lessons in Terms of Reforming The New Ukrainian School
|
61-66
|
Shymkiv I. V., Klymenko A. O., Zakordonets N. I.
|
Implementation of Alternative Methods of Foreign Languages Teaching in the Context of Competency-Based Approach
|
67-79
|
Terokhina N. A. |
Recognition of The Results of Non-Formal Adult Education: American Experience
|
80-85
|
Ху Жунсі.
|
Реалізація програми адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України
|
85-91
|
Nesterenko V. V., Titova H. V.
|
The Content of Preparing Future Physical Education Teachers For Forming Leadership Qualities in Middle School Students
|
92-97
|
Vasylyk M. S., Rusnak I. S.
|
Improvement of Foreign Language Training of Future Primary School Teachers
|
98-102
|
Lisovska O. M.
|
Characteristics of Levels of Future Skilled Workers’ Competitivness Maturity
|
103-106
|
Benkovska N. B.
|
Interdisciplinary Integration of Professional Disciplines in The Process of Training Future Specialists Of Socionomic Sphere
|
107-111
|
Gabriela Šarníková.
|
Development of Critical Thinking of Primary School Pupils Through Literary Texts
|
112-121
|
Senchyna N. G. |
Peculiarities of The Development of Humanities Teachers’ Pedagogical Reflection
|
122-126
|
Melnyk Yu. B. |
Study of Trends of Students’ Demand For The Formation of Competences By Higher Educational Institutions
|
127-133
|
Popov R. A. |
Self-Actualization and Self-Fulfillment in The Context of Students’ Autonomy Development Within The Educational Process
|
133-138
|
Дворянчикова С. Є., Салахатдінова Е. Ш.
|
Потенціал гумористичних текстів для формування соціокультурної компетентності студентів-іноземців немовних вишів
|
139-146
|
Lobachova I. M. |
The Practical Value of Using Wimmelbuch in Teaching English To Primary Schoolchildren
|
147-150
|