Богданова І. М. Особистісна змобілізованість як фактор розвитку майбутніх фахівців соціономічної сфери.

// Наука і освіта.  2017.  №5. 5-9.


DOI:

Інна Михайлівна Богданова,
доктор педагогічних наук, професор, завідувач
кафедри соціальної педагогіки, психології та педагогічних інновацій,
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,
вул. Старопортофранківська, 26, м. Одеса, Україна


ОСОБИСТІСНА ЗМОБІЛІЗОВАНІСТЬ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ
МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНОЇ СФЕРИ


АНОТАЦІЯ:

Особистісна змобілізованість майбутніх фахівців соціономічної сфери характеризується вольовою активністю як самонастроювання на мобілізацію вольових зусиль, емоційним настроєм як самоналагоджування на мобілізацію захисних та управлінських резервів організму, енергодійністю як самодетермінації на успішний результат діяльності. Змістова та процесуальна складові розвитку особистісної змобілізованості реалізуються за допомогою управління станом інтегральної саморегуляції, яке розуміють як ієрархічне утворення, що забезпечує дієздатність особистості за рахунок взаємозв’язку складових професіональної та мобілізаційної готовності.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

особистісна змобілізованість, стан інтегральної саморегуляції, фахівці соціономічної сфери.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Богданова І. М. Особистісна змобілізованість майбутнього вчителя як предмет психолого-педагогічних досліджень: навч. пос. / І. М. Богданова. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2013. – 122 с.
2. Bogdanova I. M. State of the integral selfregulation of prospective specialists as a subject of cognition // Modern tendencies in the Pedagogical Science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel, 2016. – № 7. – С.27-32.
3. Энтони Р. Хватит думать! Действуй! / Р. Энтони; пер. с англ. И. В. Гродель. – 3-е изд. – Минск: Попурри, 2012. – 240 с.

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.