// Наука і освіта. – 2017. – №5. – 10-13.
DOI:
Марк Абрамович Вайнтрауб,
доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник,
професор кафедри теорії та методики професійної підготовки,
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди,
вул. Сухомлинського 30, м. Переяслав-Хмельницький, Україна
МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ
ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ОХОРОНИ ПРАЦІ
АНОТАЦІЯ:
У статті висвітлено проблему необхідності розроблення методологічних основ професійного розвитку і навчання студентів інженерно-педагогічних спеціальностей з охорони праці у педагогічному університеті. Досліджено метод математичного моделювання для кращого засвоєння навчального матеріалу у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів інженерно-педагогічного спрямування. Акцентується увага на використання методів: розподілу технічного об’єкта на складові, використання діаграм Вєнна, формули вихідного сигналу будь-якого технічного об’єкта, що спонукають до творчості, розвитку професійних і особистісних якостей, використання інноваційних інженерних й педагогічних технологій, пов’язаних із винахідництвом. У статті приділено увагу компетентностям, що можуть бути сформовані у студентів педагогічного університету завдяки впровадженню у професійну підготовку взаємопов’язаних методів і прийомів математичного моделювання в інженерній і педагогічній діяльності.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
інженерно-педагогічна діяльність, охорона праці, метод, математичне моделювання, студенти, професійна підготовка.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Айстраханов Д. Д. Математичні моделі професійної компетентності майбутнього фахівця / Д. Д. Айстраханов // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2014. – №3. – С.136-140.
2. Бахрушин В. Є. Математичне моделювання: навчальне видання [Електронний ресурс] / В. Є. Бахрушин. – Запоріжжя : Гуманітарний університет «ЗІ- ДМУ», 2001. – 140 с. – Режим доступу: http://cdn.scipeople.com/materials/7613/MatModel.pd.
3. Вайнтрауб М. А. Методи математичного моделювання в оптимізації проектування змісту професійної освіти і навчання / М. А. Вайнтрауб // Нові технології навчання: – 2015. – Вип. 84. – С. 176-179.
4. Вайнтрауб М. А. Інтегроване розвивальне навчання у професійній школі: монографія / М. А. Вайнтрауб. – Київ: Т. Клочко, 2009. – 179 с.
5. Професійна освіта : словник: навч. посіб. для учнів і пед. працівн. проф.техн. навч. закл. /за ред. Н. Г. Ничкало ; [уклад. С. У. Гончаренко, І. А. Зязюн, О. С. Дубинчук та ін.]. – К. : Вища шк., 2000. – 380 с