Дерека Т. Г.
|
Сучасний стан неперервної професiйної пiдготовки фахiвцiв фiзичного виховання
|
5
|
Мельниченко Г. В.
|
Використання інтерактивних прийомів розвитку іншомовних лексичних навичок як передумова формування професійної компетентності студентів мовної педагогічної спеціальності
|
12
|
Гнатенко К. І.
|
Психолого-педагогічні питання сприйняття художнього твору молодшими школярами
|
18
|
Levina I. A.
|
The model of future teachers’ project competence formation in the process of professional training
|
24
|
Попова О. В.
|
Міжнародний проект «Інститут Конфуція» як освітньо-виховна детермінанта концепції формування професійної компетентності майбутніх перекладачів китайської мови
|
29
|
Oskina N. O.
|
Professional training of a bachelor of oriental studies at a pedagogical university
|
34
|
Гузун С. А. Гузун О. В.
|
Анализ успеваемости студентов медицинского училища по дисциплине «анестезиология и реаниматология» с вегетативной дисфункцией на фоне витаминотерапии
|
39
|
Джуринський П. Б., Бурдюжа С. В.
|
Педагогічні засади підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-оздоровчої діяльності
|
45
|
Новська О. Р.
|
Методика самопроектування фахового розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва
|
52
|
Богданова І. М.
|
Сутність підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в умовах рекреації
|
58
|
Яновський А. О.
|
Культура безпечного використання майбутніми вчителями інформаційного середовища
|
63
|
Галіцан О. А.
|
Передумови формування фасилітаційної спрямованості майбутніх учителів в освітньому просторі вишу
|
69
|
Джус О. В.
|
Національно-патріотичне виховання дітей та молоді в українській діаспорі: досвід, спроби переосмислення
|
76
|
Марусинець М. М.
|
Рефлексивна парадигма в координатах модернізації підготовки психологів
|
82
|
Сватенков О. В.
|
Система організаційних форм роботи з дітьми в умовах закладу оздоровлення і відпочинку
|
87
|
Черноватий Л. М.
|
Формування валеологічної культури дітей у процесі навчання іноземної мови
|
92
|
Lytovchenko I. M.
|
Development of higher education-industry partnership as factor of corporate education efficiency in the USA
|
98
|
Bodnar S. V.
|
The educational paradigm shift for student-centred learning in the process of globalisation
|
102
|
Lavrenova M. V., Lalak N. V., Fenchak L. M.
|
Preparing Future Teachers for Creating Health Preservation Environment at Primary Schools in Terms of Inclusive Education
|
109
|
Черкун І. А.
|
Критерії, показники та рівні сформованості військово-спеціальної підготовки майбутніх офіцерів-психологів запасу
|
115
|
Воронова С. В.
|
Мультипрофільна модель навчання – модель нової української школи
|
120
|
Гулай О. І.
|
Професійна підготовка в умовах неперервної освіти: методологічні підходи
|
125
|
Благун Н. М.
|
Змістові чинники мовного компонента у системі соціалізації особистості учнів
|
131
|
Добровольська А. М.
|
Формування в майбутніх лікарів і провізорів готовності до самоосвіти в межах розробленої моделі
|
138
|
Vasylyshyna N. M.
|
Priorities of tourism higher education advancement and acquiring foreign language communication abilities as a component of training specialists in Ukraine and Turkey
|
150
|
Чен Люсін
|
Творчий потенціал вокальної підготовки майбутніх учителів музики
|
157
|
Ємельянова Д.В., Аврамович Л.
|
Формування самоосвітньої іншомовної компетентності майбутніх учителів фізики
|
162
|
Ноздрова О. П.
|
Проблемне навчання в процесі проходження педагогічної практики майбутніми вчителями початкової школи
|
167
|
Письмиченко А.И., Смычковская О.М., Штыкало Т. С.
|
Новаторские тенденции в работах молодых художников как результат деятельности преподавателя
|
173
|
Trubitsyna O. M., Muimaster A. A.
|
Project-Based Method as a Means of Interactive Teaching of English
|
179
|
Примина Н. Н.
|
Лингводидактическая модель процесса обучения чтению англоязычных аутентичных лоций будущих судоводителей
|
183
|
Фрицюк В. А.
|
Діагностика готовності майбутніх педагогів до професійного саморозвитку
|
189
|
Бедрань Р. В.
|
Методика виховання культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах
|
194
|
Хуан Цзіншен
|
Теоретичні засади проблеми формування естетичного світогляду в майбутніх учителів образотворчого мистецтва
|
200
|
Tsikhotska O. A., Lozynska L. F.
|
Humanism and humanity as a future doctor’s personal qualities: current state and ways of formation
|
206
|
Ярхо Т. О.
|
Формування змісту базової математичної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю на освітньо-науковому рівні доктора філософії
|
212
|
Мезенцева О. І.
|
Концептуальні ідеї духовно-наукової антропології Рудольфа Штайнера
|
220
|