Хуан Цзіншен. Теоретичні засади проблеми формування естетичного світогляду в майбутніх учителів образотворчого мистецтва.

// Наука і освіта.  2016.  №10. – 200-205.

Хуан Цзіншен,
аспірант кафедри педагогіки,
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,
вул. Старопортофранківська, 26, м. Одеса, Україна


ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО
СВІТОГЛЯДУ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА


АНОТАЦІЯ:

У статті порушено проблему формування естетичного світогляду в майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Здійснено аналіз науково-педагогічної, психологічної, філософської літератури, довідкових дже- рел. На підставі аналізу наукової літератури накреслено поняттєві межі феномену «естетичний світогляд», подано специфіку естетичного світогляду учителя образотворчого мистецтва. Проаналізовано особливості професійної діяльності вчителя образотворчого мистецтва та науково обґрунтовано необхідність формуван- ня у студентів естетичного світогляду.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

 світогляд особистості, естетична свідомість, естетичний світогляд, майбутній вчитель образотворчого мистецтва.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Андрущенко Т. І. Феномен естетичного (фі- лософсько-історичний аналіз) / Т. І. Андрущенко // К.: Знання України, 2007. – 269 с.
2. Бех І. Д. Виховання особистості : навчально- методичний посібник : [у 2-х 203ис.]. – К. : Либідь. – К. 2 : Осибистісно-орієнтований підхід : науково- практичні засади / Іван Дмитрович Бех. – Київ : Ли- бідь. – 2003. – 341с.
3. Естетичне виховання : довідник / [В. І. Мазе- па, А. А. Азархин, В.С.Горський та 203ис.] ; упоряд. Н. О. Яранцева. – К. : Політвидав України,1988. – 214 с.
4.Жбанкова И. И. Мировоззрение / И. И. Жбан- кова // Всемирная энциклопедия : Философия. – М. : АСТ, Мн. : Харвест, Современный 204ис.204атор, 2001. – С. 638-639.
5.Зелена І. О. Особливості формування естетич- ного світогляду майбутніх учителів предметів гумані- тарного циклу / І. О. Зелена // Науковий часопис НПУ 204ис. М. П. Драгоманова. – К., 2010. – № 12 (22) 16 серія «Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики». – C. 130-134.
6.Зязюн І. А. Естетичні засади розвитку особистості / І. А. Зязюн // Мистецтво у розвитку особистості : моног- рафія / [за 204ис.., передмова та післямова Н. Г. Ничкало]. – Чернівці : Зелена Буковина, 2006. – С. 14-36.
7.Кондрашова Л. В. Гуманизация педагогического процесса в современной школе : История и современ- ность : [уч.-метод. Пос. для студ.] / А. П. Сманцер, Л. В. Кондрашова. – Мн. : Бестпринт, 2001. – 308 с.
8.Коновець С. В. Теоретичні та методичні основи творчого розвитку майбутніх учителів образотворчого мистецтва у вищих навчальних закладах: дис... на здобуття наук. ступеня доктора педагогічних наук; спеціальність 13.00.04 – Теорія і методика професій- ної освіти / С. В. Коновець // Київ, 2012. – 467с. 9.Музика О. Я. Творчі здібності й особистість вчителя образотворчого мистецтва / О. Я. Музика // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. – Черкаси : Вид. Від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2008. – Вип. 129. – С. 70-74.
10. Покровщук Л.М. Комп’ютерні технології у творчому розвитку вчителів образотворчого мистецт- ва: Методичний посібник / Л. М. Покровщук. – Херсон, Айлант, 2005. – 106 с.
11. Тарасенко Г. С. Взаємозв’язок естетичної та екологічної підготовки вчителя в системі професійної освіти : [монографія] / Галина Сергіївна Тарасенко. – Черкаси : Вертикаль, 2006. – 308 с.
12. Шинкарук В. И. Мировоззрение как форма общественного самосознания человека и способ ду- ховно-практического освоения мира / Владимир Ил- ларионович Шинкарук // Научное мировоззрение и социалистическая культура / [В. П. Шинкарук, В. П. Иванов, Н.И.Михальченко и др. ; отв. Ред. В. И. Шинкарук, В. П. Иванов]. – Киев : Наук. Думка, 1988. – С.12-29.

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.