Daria Yemelianova, Liudmyla Avramovych. Formation of Physics Teachers’ Foreign Language Self-Educational Competence.

// Наука і освіта.  2016.  №10. –162-167.

Дар’я Володимирівна Ємельянова,
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри західних і східних мов і методики їх навчання,
Людмила Аврамович,
студентка фізико-математичного факультету,
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,
вул. Старопортофранківська, 26, м. Одеса, Україна


ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ


АНОТАЦІЯ:

У статті розглядається проблема активізації іншомовної підготовки майбутніх учителів фізики з використанням інформаційних комп’ютерних технологій з метою формування самоосвітньої компетентності. Високий рівень володіння і серйозна зацікавленість сучасними технологіями студентів – майбутніх учителів фізики – як результат професійної підготовки дозволили застосувати ці можливості в якості потужного інструменту формування їхньої самоосвітньої іншомовної компетентності, про що свідчила активність студентів як під час аудиторних занять, так і при виконанні самостійної роботи.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

компетентність, самоосвітня іншомовна компетентність, формування, майбутні учителі фізики, самоосвіта. 


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Chemeris, I. (2006). Novi vymohy do spetsialista: poniattia kompetentnosti i competentsii [New requirements for specialists: the concept of competence and competency]. Vyshcha osvita Ukrainy – Higher education in Ukraine, 2, 84-88 [in Ukrainian].
2. Bibik, N. M. (2010). Kompetentnist i kompetentsii u rezultatakh pochatkovoi osvity [The competence and competency in the results of primary education]. Naukovyi chasopys NPU im. Mykhaila Lomonosova – Scientific bulletin of M. Lomonosov National Pedagogical University, 17, 71-75 [in Ukrainian].
3. Bondar, S. (2003). Kompetentnist osobistosti – integrovanii component navchalnykh dosagnen uchniv [Competence personality as an integrated component of student’s achievements]. Biologiia i khimiia v shkoli – Biology and Chemistry at school, 2, 8-9 [in Ukrainian].
4. Ovcharuk, O. V. (2003). Kompetentnist yak kliuch do formuvannia zmistu osvity [Competencies as a key to the formation of educational content]. Strategiia reformuvannia osvity Ukrainy – Strategy of reforming education in Ukraine. Kyiv: KIS [in Ukrainian].
5. Golovan, M. S. (2008). Kompetentsii i kompetentnist : dosvid teorii, teoriia dosvidu [The competence and ability: experience theory, theory of experience]. Vyshcha osvita Ukrainy – Higher education in Ukraine, 3, 23-28 [in Ukrainian].
6. Buchlova, N. V. (2007). Psikhologo-pedagogichni umovy pidgotovki vchyteliv do formuvannia samoosvitnoi competentnowsti uchniv u protsesi pisliadiplomnoi pedagogichnoi osvity [Psychopedagogical conditions of preparation of teachers to the formation of self-educational competence of students in the postgraduate education]. Naukovyi chasopis Natsionalnogo pedagogichnogo universitetu imeni M. P. Dragomanova – Scientific bulletin of M. Deagomaniv National Pedagogical University, 7(17), 174-179 [in Ukrainian].
7. Dobriden, A. (2010). Formuvannia samoosvitnoi kompetentnosti maibutnogo vchitelia zasobami interactivnogo navchannia. [Formation of self-educational competence of future teachers by means of interactive teaching]. Problemy pidgotovki suchasnogo vchitelia – Problems of preparing a modern teacher, 1, 59-64 [in Ukrainian].
8. Ratushinska, A. S. (2012). Rozvitok samoosvitnoi kompetentnosti studentiv VNZ [The development of selfeducational competence of university students]. Gumanitarnii visnyk DBNZ «Pereiaslav-Khmelnitskii derzhavnii pedahohichnyi universitet imeni Hrihoriia Skovorody» : zbirnik naukovikh prats – Humanitarian bulletin of Pereyaslav-Khmelnytskyi State Pedagogical University named after G. Skovoroda: collection of scientific works, 26, 258-263. Pereiaslav-Khelnytskyi [in Ukrainian].
9. Soroboghatova, T. S. (2011). Razvitie samoobrazovatelnoi kompetentnosti u budushchego uchitelia informatiki [The development of self. competence at the future teacher of computer science]. Pedagogichskoe obrazovanie v Rossii – Pedagogical education in Russia, 4, 206-210 [in Russian].
10. Fedorenko, O. G. (2014). Sutnist i struktura samoosvitnoi kompetentnosti maibutnegho uchitelia tekhnologii [The essence and structure of self-educational competence of future teachers of technology]. Visnyk KhDAK – Bulletin of CDAC, 43, 276-281 [in Ukrainian].
11. Khazlakova, L. A. (2012). Model formirovaniia samoobrazovatelnoi kompetentnosti uchitelia angliiskogo yazika. [The model of formation of self-competence of English language teacher]. Molodoi uchenyi – Young scholar, 3, 423-427 [in Ukrainian].
12. Yemelianova, D. V. (2011). Formuvannia hotovnosti maibutnikh uchiteliv gumanitarnykh dystsyplin do samostiinoi roboty v umovakh kredytnomodulnoho navchannia [Forming readiness of future teachers majoring in humanities to independent study in the conditions of credit-module studies]. Candidate’s thesis. Odesa [in Ukrainian].

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.