Литовченко І.М. СТАНОВЛЕННЯ ІНСТИТУТУ СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА ЯК ФАКТОРУ ЕФЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОЇ ОСВІТИ У США

// Наука і освіта.  2016.  №10. – 98-102.

Ірина Миколаївна Литовченко,
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови технічного спрямування №2,
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»,
пр-т Перемоги, 37, м. Київ, Україна


СТАНОВЛЕННЯ ІНСТИТУТУ СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА ЯК ФАКТОРУ ЕФЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОЇ ОСВІТИ У США


АНОТАЦІЯ:

Співпраця університетів з промисловою галуззю у Сполучених Штатах Америки триває понад століття, проте саме з розвитком глобальної економіки знань ця співпраця набула нових масштабів і проявів. Дослідницькі уні- верситети, бізнесові структури та уряд країни працюють над спільними новаторськими ініціативами зі створення й розвитку нових прогресивних форм партнерства між освітою та бізнесом, тим самим сприяючи потужному роз- витку знань, усуненню суперечностей між освітньою галуззю та ринком праці, розв’язанню складних соціальних проблем, прискоренню економічного зростання країни. Метою статті є аналіз становлення інституту соціального партнерства як фактору ефективного розвитку корпоративної освіти у США, виявлення форм та механізмів його реалізації. З методологічної точки зору в основу дослідження покладено міждисциплінарний та системний підхо- ди. Тому, ми використовували комплекс взаємопов’язаних методів дослідження: компаративний, структурний, системно-функціональний аналіз, порівняння та узагальнення, що є необхідними для вивчення праць науковців, ділової літератури, офіційних і нормативних документів, статистичних даних. Результати здійсненого досліджен- ня свідчать, що соціальне партнерство між бізнесом та освітою виникло як засіб вирішення суперечностей між освітою та ринком праці в умовах швидкого розвитку науки й технологій, змін у сфері зайнятості та необхідності підтримки конкурентоспроможності підприємств та держави в цілому. Активна державна підтримка сприяла створенню й потужному розвитку інституту соціального партнерства, різноманіття форм та механізмів реалізації якого сприяють модернізації корпоративної освіти у США, створенню нових знань, поширенню технологій, роз- робці нових продуктів і послуг. 


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

соціальне партнерство між промисловістю та закладами вищої освіти, форми соціального партнерства, заклади вищої освіти, промисловий сектор, корпоративна освіта у США.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Bush V. Science, the endless frontier : A report to the President / Vannevar Bush. – Washington, D.C. : United States Government Printing Office, 1945. –184 p.
2. Council on Governmental Relations. Review of University-Industry Research Relationships. Washington, D.C. : CGR, 1996.
3. De la Garza G. F. Team up : Higher education – business partnerships in North America : Understanding the differences (Working Paper No. 7) / De la Garza G. F., Landrum B. A., Samuels B. – New York, NY : Ford Foundation, 1997. – 78 p.
4. Eurich N. P. Corporate classrooms : The learning business / Nell P. Eurich. – Princeton. N.J. : Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching, 1985. –163 p.
5. Fenwick D. C. Guide to campus-business linkage programs : education and business prospering together / Dorothy C. Fenwick. – New York : Macmillan, 1986. – 278 p. 6.Hasselmo N. Working together, creating knowledge : The university-industry research collabora￾tion initiative [Електронний ресурс] / N. Hasselmo. – 2001. – Режим доступу : http://www.bhef.com/sites/g/files/g829556/f/report_2001 _working_together.pdf
7. Higher education in partnership with industry / D. R. Powers, M. F. Powers, F. Betz, C. B. Aslanian. – San Francisco : Jossey-Bass, 1988. – 367 p.
8. Kerr C. Higher education cannot escape history : Issues for the twenty-first century / Clark Kerr. – Albany, N.Y. : State University of New York Press, 1994. – 248 p.
9. Огієнко О. І. Тенденції розвитку освіти доро- слих у скандинавських країнах : монографія / О. І. Огієнко. – Суми : Еллада-S, 2008. – 444 c.
10. Smith H. C. Corporate/College Partnerships and Their Impact on Corporations and Institutions of Higher Education : A Higher Education Perspective : A disserta￾tion submitted in partial fulfillment of the requirements for the degree of Doctor of Education / Heather C. Smith. – Johnson & Wales University, 1999. – 130 p.

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.