// Наука і освіта. – 2016. – №10. – 87-92.
Олександр Васильович Сватенков,
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи,
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя,
вул. Графська, 2, м. Ніжин, Україна
СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ФОРМ РОБОТИ З ДІТЬМИ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ОЗДОРОВЛЕННЯ І ВІДПОЧИНКУ
АНОТАЦІЯ:
Статтю присвячено аналізу досвіду використання форм організації дозвілля дітей в умовах дитячих закладів оздоровлення та відпочинку. Розглянуто основні анімаційні блоки режиму дня, особливості організації та проведен- ня окремих форм роботи (квести, спортивні змагання, інтелектуальні ігри, тренінгові заняття, гурткова робота тощо), проаналізовано досвід анімаційної роботи в умовах дитячих закладів оздоровлення і відпочинку.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
дитячий заклад оздоровлення і відпочинку, організаційна форма, режим дня, дозвілля.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Закон України «Про оздоровлення та відпо- чинок дітей», станом на 01.08.2016. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/375-17/page.
2. Кашуба Я. М. Формування системи дитячого оздоровлення і туризму: автореферат на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук, спе- ціальність: 08.09.01 / Я. М. Кашуба. – Львів, 2006. – 27 с.
3. Класному керівнику: колективні творчі спра- ви / упор. Л. Шелестова, Н. Чиренко. – К.: Шкільний світ, 2010. – 128 с.
4. Мільчевська Г. С. Форми і методи роботи зі старшими підлітками в дитячому закладі оздоровлен- ня та відпочинку / Г. С. Мільчевська // «Молодий вчений». – № 1 (03), січень, 2014 р. – С. 150-154.
5. Симоненко С. Н. Актуальные проблемы рек- реационной психологии детства / С. Н. Симоненко, Э. Б. Лебединский // Наука і освіта. Спецвипуск: «Акту- альні проблеми рекреаційної психології дитинства». – Одеса, 2011. – №11. – С. 6-7
6. Соціальна педагогіка. [5-те вид. перероб. та доп. Підручник.] / За ред. Капської А. Й. – К.: Центр учбової літератури, 2011 – 488 с.