// Наука і освіта. – 2016. – №10. – 194-199.
Руслан Вікторович Бедрань,
аспірант кафедри теорії і методики дошкільної освіти,
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,
вул. Старопортофранківська, 26, м. Одеса, Україна
МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я
ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В РІЗНОВІКОВИХ ГРУПАХ
АНОТАЦІЯ:
У статті подано методику виховання культури здоров’я дітей дошкільного віку в різновікових групах, що описана як поетапна і послідовна реалізація визначених педагогічних умов і моделі відповідно до обраних ета- пів: когнітивно-збагачувального, репродуктивно-діяльнісного та емоційно-креативного. Схарактеризовано основні елементи виховної роботи на кожному етапі методики: тематичні заняття, ігрові ситуації, дидак- тичні, сюжетно-рольові, режисерські ігри, ігри-ситуації, проекти, скретч-проекти, ранкова гімнастика, гім- настика після денного сну, фізкультхвилинки, рухливі, музично-рухливі ігри, ритмічна гімнастика, фітбол- гімнастика, вправи на розвиток дихання, сили голосу, різні види вправ оздоровчої спрямованості, навчально- ігрові ситуації, ігрові вправи культурно-оздоровчого спрямування, тематичні свята.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
методика, педагогічні умови, модель, етапи, основні елементи виховної роботи, культура здоров’я, діти різновікових груп.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Герасимова Е. Н. Педагогические основы построения образовательного процесса в разновозрас- тной группе детского сада : дисс. ... доктора пед. на- ук : 13.00.07 / Герасимова Евгения Николаевна. – СПб., 2002. – 339 с.