Pietrulewicz B, Zhuravlova L.
|
Significance of relationships and psychosocial adaptation during adolescence
|
7
|
Liberska H.
|
Relations between identity and temporal orientation in adolescence
|
30
|
Горбунова В. В.
|
Сприяння соціального оточення відновленню та зростанню особистості при посттравматичних станах та розладах
|
40
|
Климчук В. О.
|
Посттравматичне зростання та як можна йому сприяти у психотерапії
|
46
|
Снігур Л. А., Сарафанюк Е. І, Луханін В. В., Ворона В. В.
|
Психологічні основи реалізації завдання вищої військової школи щодо формування майбутнього офіцера як лідера
|
53
|
Булгакова О. Ю.
|
Теоретико-методологічні основи у визначенні змісту поняття «психологічна готовність»
|
60
|
Весельська А. Л.
|
Психологічна модель розуміння музичних творів: структура та компонентний склад
|
66
|
Водолазська О. О.
|
Саморегуляція у професійному становленні майбутнього фахівця
|
72
|
Гавриловська К. П., Фурман О. І.
|
Особливості Я-концепції осіб, що перебувають у неформальних релігійних організаціях
|
78
|
Данильченко Т. В.
|
Особливості соціальної поведінки осіб з різним типом суб’єктивного соціального благополуччя
|
83
|
Загурська І. С., Никончук Н. О.
|
Тренінг як форма психологічної допомоги у подоланні ситуативної тривожності старшокласників
|
90
|
Кабиш-Рибалка А. В.
|
Життєві стратегії як творчі засоби проектування життєвого шляху особистості
|
95
|
Кабиш-Рибалка Т. В.
|
Аналіз моделей організаційної прихильності у волонтерів спортивного профілю
|
100
|
Кириченко В. В.
|
Життя в епоху змін
|
107
|
Кириченко О. М.
|
Дослідження самооцінки студентів-психологів
|
113
|
Кузнєцова О. В.
|
Самозмінювання як ресурс інноваційності особистості
|
117
|
Можаровська Т. В.
|
Структурно-динамічна модель розвитку екологічної свідомості
|
124
|
Фальковська Л. М.
|
Конструкт справедливості як механізм регуляції поведінки
|
131
|
Фриз І. В., Сидоренко Н. І.
|
Психологічні детермінанти розвитку вольових якостей в юнацькому віці
|
136
|
Журавльова Л. П. Дончев Ф. А.
|
Исследование образа тела в сознании трансгуманистов
|
142
|
Власенко І. А.
|
Активізація конструктивного потенціалу внутрішньоособистісних конфліктів учителів як передумова їх особистісно-професійного зростання
|
151
|
Гавриловська К. П.
|
Соціальне конструювання правової дійсності
|
157
|
Даценко Т. О.
|
Опанування технік психолого-педагогічної підтримки дитини як умова професійного зростання педагога
|
162
|
Дмитрієва С. М., Бутузова Л. П.
|
Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань старшокласників
|
166
|
Дубравська Н. М., Сидоренко Н. І.
|
Актуалізація особистісних детермінант успішної професійної підготовки майбутніх підприємців
|
172
|
Иванова Я. В.
|
Пассионарность и экзистенция: соотношение эмпирических показателей
|
178
|
Кирильчук І. В.
|
Особливості формування суб’єктності учня в підлітковому віці
|
184
|
Король Л. М., Максимець С. М.
|
Психологічні проблеми впливу інтернету на становлення особистості
|
189
|
Кулаковський Т. Ю., Кулаковська О. Г.
|
Підприємницькі наміри як передумова підприємницької діяльності
|
194
|
Литвинчук А. І.
|
Рефлексія емпатійних переживань в юнацькому віці: екологічний аспект
|
200
|
Лучків В. З.
|
Вікові особливості гендерних відмінностей емпатійної детермінації асертивності
|
205
|
Мазяр О. В.
|
Глибиннопсихологічні особливості сприймання «пікаперами» осіб іншої статі
|
212
|
Майстренко Т. М.
|
Особистісні цінності у регуляції навчальної діяльності студентів
|
218
|
Мачушник О. Л.
|
Пізнавальна активність як важлива складова професійної підготовки психологів
|
223
|
Мужанова Н. В.
|
Вікові особливості смислової сфери представників неформальних субкультур
|
228
|
Портницька Н. Ф., Долінчук І. О.
|
Способи вирішення конфліктів як чинник побудови подружніх стосунків: актуальні тенденції
|
233
|
Сенкевич В. Г.
|
Вікові відмінності у психологічному реагуванні на небезпеку щодо ураження ВІЛ
|
238
|
Сидоренко Н. І., Фриз І. В.
|
Проблема саморегуляції поведінки та її особливості у майбутніх вчителів
|
246
|
Тичина І. М.
|
Інтрапсихічна монодрама як метод пізнання та пошуку внутрішніх ресурсів розвитку особистості
|
251
|
Шапран Т. М.
|
Використання мотивів символдрами в роботі з внутрішними конфліктами осіб юнацького віку
|
256
|
Шмиглюк О. Г.
|
Особливості уявлень учасників АТО про сучасного українця
|
261
|
Шпак М. М.
|
Емоційний інтелект як особистісний ресурс забезпечення психологічного благополуччя молодших школярів
|
266
|