Випуск №3, 2024

Випуск №3, 2024

Титульна сторінка

ПЕДАГОГІКА

Ольга Гуренко, Марина Нестеренко, Ганна Лопатіна

МОДЕЛІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД

3

Наталя Дерстуганова

ВИЗНАЧЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ У НОРМАТИВНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИХ ДОКУМЕНТАХ ЄС

12

Ганна Жáра

ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ В УМОВАХ ВЕТЕРАНСЬКИХ ПРОСТОРІВ

17

Ioan Neag, Ion Mihaila, Gabriel Trandafirescu, Ilie Mihai, Vladimir Potop

CHANGE OF DIRECTION SPEED AND AGILITY: MANIFESTATION AND RELATION IN YOUTH SOCCER PLAYERS

23

Сергій Мединський, Олександр Кирієнко

ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ СЕРТИФІКАЦІЙНИХ ПРОГРАМ У ПРОВІДНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПОЛУЧЕНИХ ШТАТІВ АМЕРИКИ ЯК СКЛАДОВОЇ ДО- ТА ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ

31

Раїса Мартинова

КРИТИЧНИЙ АНАЛІЗ РОСІЙСЬКОЇ ІНШОМОВНОЇ МЕТОДИЧНОЇ ОСВІТИ В 60–80-ТІ РОКИ ХХ СТОЛІТТЯ

38

Микола Носко, Ольга Мехед, Микола Дейкун, Марина Шестакова

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я

46

Тетяна Соловйова

ОСОБЛИВОСТІ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З СИНДРОМОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ ТА ГІПЕРАКТИВНІСТЮ

53

Anna Cékusz, Ilona Huszti

TRANSCARPATHIAN TERTIARY TEACHERS’ ATTITUDES TO REMOTE TEACHING

60

Olena Chekhratova, Sofia Pedyk

SOCIAL MEDIA PLATFORMS AS A TOOL FOR PROMOTING EDUCATIONAL INSTITUTIONS

65

ПСИХОЛОГІЯ

Тетяна Дегтяренко-Мельник, Олена Бобро, Родіон Яготін

НАСЛІДКИ ПСИХОТРАВМУЮЧИХ ПОДІЙ У СУЧАСНИХ УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ З ПОЗИЦІЇ АДАПТИВНОЇ АБІЛІТАЦІЇ

72

Оксана Кокошкіна, Олексій Чебикін, Аліна Кокошкіна, Юлія Родзінська

ПРОЯВ ЕМОЦІЙНО-ОСОБИСТІСНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ У АЛКОГОЛЬНОЗАЛЕЖНИХ ЛЮДЕЙ

81

Олена Мірошниченко

РЕЗУЛЬТАТИ ЛОНГІТЮДНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ АДАПТАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ ДО ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ АНТАРКТИКИ

89

Валерій Олефір, Світлана Котенко

МЕДІАТОРНА РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНОГО КАПІТАЛУ У ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ ВИМОГАМИ НАВЧАННЯ ТА ЕМОЦІЙНИМ ВИГОРАННЯМ У СТУДЕНТІВ

97

Юлія Тодорцева, Наталія Нікон, Олександра Браніш

ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОЯВУ МЕДІАЗАЛЕЖНОСТІ У СУЧАСНОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

106

Anatolii V. Furman, Anatolii A. Furman, Oksana Furman

OBJECT AND SUBJECT OF AXIOPSYCHOLOGY OF PERSONALITY: SOURCES AND PREREQUISITES FOR THE EMERGENCE

114

 

ПРЕЗЕНТАЦІЯ МОНОГРАФІЇ «EMOTIONAL DEVELOPMENT AND YOUTH’S PRESPOSITION TO DECEPTION. AN EXPERIMENTAL STUDY USING THE POLYGRAPH METHOD» АВТОРИ: ЧЕБИКІН O., КОСЬЯНОВА O.

129

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.