Willie van Peer, Chesnokova A. V.
|
Literariness in Readers’ Experience. Further Developments in Empirical Research and Theory
|
5-17
|
Gregory Bedny.
|
Activity Theory in The West as a Potential Approach For Applied Studies
|
18-26
|
Dr. Ercümend Ersanli, Canan Güven Şahin.
|
Tolerance Level of University Students
|
27-34
|
Александров Д. О., Охріменко І. М., Дрозд О. Ю.
|
Особливості професійно-психологічної адаптації працівників національної поліції України до правоохоронної діяльності
|
35-45
|
Bevz H. M.
|
Marital Role Expectations Based on Triangle by Steve Karpman
|
46-51
|
Gromova I. O., Olifirovich N. I.
|
Comparative Analysis of The Family Story Events of Alcohol and Drug Addicts
|
52-58
|
Поспелова І. Д., Косьянова О. Ю.
|
Психологічні основи підготовки психологів до формування позитивного образу я-фізичного у підлітків
|
60-64
|
Zapeka Ya. G.
|
Personal Traits as Determinants of Feeling Loneliness Among Students
|
65-69
|
Kuznetsov O. I.
|
Religiousness: Components, Types and Coping Strategies
|
70-75
|
Максименко Ю. Б., Матохнюк Л. О.
|
Засади досліджень у психології розвитку інформаційної компетентності особистості
|
76-85
|
Skok A. G., Shlimakova I. I.
|
Manipulative Influence Application in Work by Research-Pedagogical Staff
|
86-91
|
Курова А. В.
|
Особливості впливу часової перспективи на основні складові самоефективності
|
92-97
|
Fomenko K. I.
|
Self-Regulation of Labor Activity: The Means of Psychodiagnostics and The Role in Motivation
|
98-104
|
Чепелєва Н. В., Рудницька С. Ю.
|
Нормативна модель дискурсивного самопроектування особистості
|
105-113
|
Hubina S. I.
|
Teaching Activities Self-Regulation By Means of Art Therapy
|
114-119
|
Mohilevskyi L. V., Sevruk V. G., Pavlenko S O.
|
Psycho-Pedagogical Training of Operating Unit Workers of National Police of Ukraine
|
120-132
|
Pidbutska N. V., Knysh A. Ye., Chala Yu. M.
|
Future Engineers’ Psychological Readiness For Common Competencies Development In The Process of Studying “Professional Psychology”
|
133-138
|
Yahodnikova V. V.
|
Teachers’ Motivation For Effective Pedagogical Interaction Under Conditions of Educational Changes
|
139-145
|
Kariaka I. V.
|
Value-Sense Orientations as a Factor of Students-Psychologists’ Behavior Formation
|
146-150
|
Panasenko E. A., Bocharova O.
|
Pedagogical University Students’ Fears in the Period of Socio-Political Transformations
|
151-159
|
Pavelko I. I., Bogusław Pacek.
|
Study of Professionally Important Personal Qualities of Cadets Majoring in Physical Culture and Sports
|
160-164
|
В. В. Сокуренко, М. Ю. Бурдiн, Ю. Ю. Пайда.
|
Personal Factors of Risk Behavior of Modern Youth
|
165-171
|
Romanyuk L. V., Yuriy Chernov.
|
Personality Values and Motivations in Cross-Cultural Context: Assessment by Pvq-Test and Handwriting Psychology
|
172-178
|
Sannikova O. P.
|
Individual-Typical Variations of Narcissism
|
179-186
|
Засєкіна Л. В., Майструк В. М.
|
Безумовне самоприйняття та психологічне благополуччя особистості
|
187-192
|