Зміст
Акимов C К Интернет в аспекте информационных процессов системной организации личности |
4 |
Bj?rg Brekke S?rskog "How do i know that i have learnt?" A focus on involvement in learning processes |
10 |
Березова Л В Психологічні особливості розвитку конструктивного мислення студентів технічних спеціальностей |
13 |
Бік К В Шляхи і засоби корекції авторитарної спрямованості особистості |
16 |
Ваганова Н А Експериментальне дослідження творчого сприймання дошкільниками нової інформації |
21 |
Виноградов П Н Эмпирическое исследование визуального мышления учащихся как творческого компонента личности |
25 |
Галкіна О О Особливості сприйняття сучасної картини світу студентською молоддю |
29 |
Гаража М В Диагностика когнитивных процессов у водителей пассажирского автотранспорта |
33 |
Головська Ю С Комунікативно-організаційні якості у структурі педагогічної майстерності особистості |
37 |
Головська І Г Психологічні особливості впливу на сприйняття інформації |
41 |
Гордієнко-Митрофанова І В Особливості використання маніпулятивів як навчально-ігрового матеріалу та їх вплив на когнітивні модальності особистості |
44 |
Davidovitch N, Soen D Do students think course websites make a difference? |
50 |
Дегтяренко Т В, Шевцова Я В Нові методи оцінки зорового сприйняття та їх упровадження для діагностики рівня перцептивно-когнітивного розвитку дітей |
56 |
Джуринський ПБ Професійна підготовленість майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності за когнітивним компонентом |
60 |
Долженкова Г Г, Кернас А В Оптимизация процесса социально-психологической адаптации в высшей школе на примере иностранных студентов |
65 |
Зинченко В П Слово – главный принцип духовности, познания и действия
|
68 |
Каплунович С М, Рейдар Кудланд Формирование творческих способностей студентов вуза в условиях продуктивного обучения |
76 |
Каплунович И Я О психологической структуре интуиции |
80 |
Квасник А В Исследование особенностей когнитивного компонента юмора |
84 |
Клименко І В Антропоцентризм у семіотичному просторі реклами |
88 |
Климович М В Становлення творчої особистості майбутнього вчителя в процесі формування готовності студентів до створення науково-методичного середовища в початковій школі |
91 |
Коваленко А Б Творчий характер соціально-перцептивного процесу |
96 |
Корабльова Н С Крах когнітивної монополії теорії розуму в діагностиці і терапії сучасної свідомості |
100 |
Костюченко О В Поліфункціональність об’єкта сприймання як фактор впливу на творчу складову перцептивної діяльності |
105 |
Крамченкова В О, Чорновол-Ткаченко А О Гендерні особливості конфліктогенних зон особистості старшокласників |
110 |
Крейдун Н П, Поліванова О Є, Яворовська Л М, Яновська С Г До питання про дослідження інтелектуальної сфери асоціальних підлітків |
114 |
Кременчуцкая М К Место фотографических образов в визуальном конструировании картины мира личности |
119 |
Кузнєцова О В Психологічні особливості комунікативної креативності у осіб з різною адаптивністю |
122 |
Латиш Н М Розвиток конструктивного мислення молодших школярів |
128 |
Массанов А В Творчество как условие преодоления субъективных трудностей личности
|
132 |
Медведева Н В Дослідження творчого сприймання |
136 |
Мельничук І В, Петрова Р П Використання арт-терапевтичних технік у підготовці студентів-психологів у контексті ідей Болонського процесу |
141 |
Моляко В А «Уличное» восприятие реалий повседневности в народной поэзии ХХ века |
144 |
Мукій Т В Сучасні психологічні технології діагностики рефлективності |
153 |
Новікова О В Творча рефлексія: традиції та перспективи дослідження |
158 |
Олефір В О Ієрархічна модель інтелектуально-особистісного потенціалу |
161 |
Періус Н В Технології формування соціально-психологічної компетентності в майбутніх педагогів шляхом включення до різних видів діяльності |
165 |
Плохих В В Временная детерминация творческого процесса |
170 |
Помиткіна Л В Психологічні особливості прийняття студентами стратегічного життєвого рішення щодо вибору супутника життя |
174 |
Прохоров А О Образ психического состояния: феноменология, механизмы и структурные характеристики |
178 |
Розіна І В Психологічні властивості мислення в дітей молодшого шкільного віку з патологією розумового розвитку |
182 |
Сергеєва А В Психодіагностичний інструментарій дослідження когнітивного компонента інтегральної ідентичності особистості |
185 |
Симоненко С М, Хуан Їнь Візуальне мислення в структурі розвитку професійних музикальних здібностей |
189 |
Ситнік С В Когнітивний компонент в управлінській взаємодії |
197 |
Соснюк О П Психосоматична інтерпретація візуальних образів у прикладних дослідженнях |
201 |
Спиридонова Л К Вплив вікових особливостей соціальних уявлень на світосприймання особистості |
206 |
Татьянчиков А О Особливості розумових операцій учнів на етапі адаптації до основної школи |
210 |
Філенко І О Суб'єктивні чинники організації семантичних просторів традиційної української символіки |
213 |
Фролов П Д Особливості візуальної семантики образу політика |
218 |
Цибух Л М, Цибух Д Ф Багатоваріантність розв’язання математичних завдань як фактор розвитку творчого та логічного мислення |
222 |
Цимбал М В Особливості та специфіка помилок при розв'язанні творчих економічних задач студентами-фінансистами |
226 |
Чебан О М Индивидуально-психологические детерминанты проявления творческих способностей при создании визуального образа
|
231 |
Черноватий Л М Когнітивні стратегії майбутніх перекладачів в умовах ентропії
|
236 |
Шульга В В Ценность творчества для практических психологов
|
241
|
Санников А И Типологические особенности принятия решений у лиц, отличающихся уверенностью в себе
|
245 |
|
265 |