Зміст
Санникова О П Дискретность и димензиональность в структуре личности |
4
|
Аймедов К В Особливості особистості підлітків, які страждають на комп'ютерну залежність |
9 |
Андрєєва І А Вплив стилю керівництва на характер організаційної поведінки персоналу |
14 |
Бабчук О Г Толерантність в особистісному вимірі |
17 |
Бєлоусова Р В Комунікативні якості осіб з різним типом локусу контролю |
22 |
Бойко О В Дослідження впливу індивідуальних особливостей студентів на рівень розуміння писемного і усного іншомовного тексту |
26 |
Большакова А М Життєтворчі здібності як детермінанта мотивації досягнення і оптимістичності атрибутивного стилю |
29 |
Бужбецкая А А Особенности эмоциональной экспрессии у акцентуированных личностей |
33 |
Буланкіна І Г Проблеми психологічного супроводу соціально-психологічної адаптації студентів до навчання у вищому педагогічному навчальному закладі |
37 |
Бикова С В Специфіка схильності до ризику в осіб з різним типом емоційності |
41 |
Везенкова Г І Система оптимізації життєвих домагань майбутніх учителів |
45 |
Водолазська О О Самоставлення осіб із різним рівнем мотивації |
48 |
Выходцевский М Д О соотношении показателей структуры субъективных семантических пространств базовых эмоций и психологических защит |
53 |
Грицук О В Психологічний тренінг як засіб усунення особистісних перешкод і бар’єрів психофізичного апарату у вчителів |
60 |
Дегтяренко Т В Становлення міжпівкулевої взаємодії в онтогенезі вищих психічних функцій дитини та значення її оцінки для діагностики порушень інтелектуального розвитку |
63 |
Заваленко С В Психологічна система прийняття рішень у професійній діяльності |
67 |
Зелинська С Ф Психологічний аналіз взаємозв`язків між структурними компонентами суб`єктивного благополуччя та статусами ідентичності особистості |
72 |
Зозуля О В, Маковєєва С В Гендерні відмінності в прояві відповідальності в студентів – психологів |
76 |
Иванова К А Стратегии мотивации |
81 |
Кадишева Л Б Почуття власної гідності та локус-суб'єктивного контролю |
85 |
Казанжи М И Фасилитация и ингибиция в социальной жизни, науке и практике |
89 |
Коваленко О Г Самотність та потреба у спілкуванні в осіб похилого віку |
94 |
Кононенко О І Теоретичні передумови структурно-функціональної моделі самопрезентації особистості |
98 |
Корж ТІ Теоретичні аспекти вивчення оптимізму особистості |
102 |
Корнієнко О В Психосоматичне здоров’я студентів-дівчат та юнаків національного університету імені Тараса Шевченка (безпека, психодіагностика, підтримання) |
105 |
Кошлань І Г, Майор І С Тривожність у підлітків – акцентуантів |
109 |
Кривоногова О В Изменение самооценки гиперактивных детей в процессе адаптации к обучению в школе |
114 |
Кузнецова О В Агрессия как фактор социальной адаптации менеджеров |
117 |
Лазоренко Т М, Головська Ю С Дослідження соціально-психологічного клімату та конфліктного реагування в підлітковому колективі |
121 |
Литвинова М П Психологические особенности лиц, испытывающих трудности общения |
125 |
Луценко ОЛ, Шапошник Д О Взаємозв`язок самоефективності особистості з іншими психологічними змінними |
130 |
Луценко О Л, Лисак К О Питання про зв'язок процесу переносу знань та особливостей когнітивних складових особистості |
134 |
Марценюк М О Сучасні психологічні дослідження ставлення до здорового способу життя |
138 |
Наконечна М М Допомога іншому, її форми та екзистенційні виміри |
141 |
Оріщенко О А Емпатія та гендер: пошук індивідуальних відмінностей |
145 |
Пащенко С Ю Самооцінка як чинник професійного зростання педагога вищої школи |
150 |
Подоляк Н М Асертивність у просторі споріднених понять |
155 |
Садова М А Теоретико-методологічні передумови дослідження професійної відповідальності особистості |
158 |
Санников А И Личностные факторы принятия решений |
162 |
Саннікова О П, Страцинська І А Фактори успішності професійної діяльності модератора |
166 |
Свертілова Н В Суб'єктивні уявлення про переживання образи |
170 |
Свістула О М Креативність як індивідуально-психологічна риса особистості, що приймає рішення |
174 |
Сергеева Т В Какую личность мы хотим воспитать? |
177 |
Ситнік С В Комунікативний компонент в структурі управлінської взаємодії |
182 |
Скляренко О М Проблема розвитку пам’яті на ранніх стадіях онтогенезу |
187 |
Скок А Г Формування толерантності в майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери |
190 |
Співак Л М, Піонтковська Д В Проблема національної ідентичності особистості в просторі вікової психології |
194 |
Стуліка О Б Залучення образного компоненту мнемічних здібностей до процесу вдосконалення іншомовних здібностей майбутніх викладачів іноземної мови |
198 |
Топалова І П Механізми психологічного захисту осіб з високим та низьким рівнем цинізму |
201 |
Фриз І В Особливості прояву відповідальності студентів |
205 |
Черногор Е А Особенности общительности у лиц с различным локусом контроля |
209 |
Черножук Ю Г, Степанова Ю М Індивідуально-типологічні особливості соціального інтелекту жінок й чоловіків |
212 |
Черноиваненко В Д Проблема конструирования картины мира личности в контексте технологического подхода |
216 |
Шевченко Н Ф Психологічна специфіка марновірств |
223 |
Шевчук А М Вивчення та аналіз моделей подолання потрясіння від стресової ситуації |
228 |
Немеш О М Теоретико-психологічне структурування інформації про суб’єкт психологічної діяльності |
232 |
Ходосенко О Ю Гра у шахи та її вплив на формування інтелектуальних якостей особистості |
236 |
Виговський C Є Теоретико-методологічні підходи до вивчення смислової сфери особистості |
240 |
259 |