Балюк А. С.
|
Особливості підготовки майбутніх магістрів гуманітарних спеціальностей до організації науково-дослідної діяльності
|
7
|
Buzdugan O. A.
|
Formation of personal and professional qualities of future preschool teachers for pedagogical interaction with parents
|
11
|
Варга Л. І.
|
Особливості формування комунікативної культури майбутніх учителів засобами інтерактивних технологій
|
15
|
Вієвська М. Г.
|
Соціальна відповідальність сучасного фахівця як підґрунтя його продуктивної професійної діяльності
|
19
|
Войтович О. В.
|
Емоційна культура в професійній підготовці майбутніх вихователів
|
25
|
Volkova Yu. I.
|
Methodical aspects of forming future music and choreography teachers’ artistic communication skills
|
29
|
Гвоздій С. П.
|
Відповідність викликам сьогодення як принцип добору змісту навчання у процесі формування культури безпечної життєдіяльності студентів
|
34
|
Дроздова І. П.
|
Інтерактивні методи навчання мов у вищих навчальних закладах нефілологічного профілю
|
40
|
Дроздова К. В.
|
Підготовка майбутніх учителів фізичного виховання до формування здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів
|
45
|
Дудчак Г. І.
|
Педагогічне керівництво самостійною роботою студентів шляхом використання інноваційних технологій
|
50
|
Еджиєс С. Емре.
|
Визначення особливостей формування професійно-комунікативної компетентності студенів-іноземців у процесі фахової підготовки
|
54
|
Жаровцева Т. Г.
|
Проблема готовності студентів до самостійної навчальної діяльності
|
59
|
Yin Yuan.
|
Criterial approach to evaluation of art-image memory of future music art teachers
|
63
|
Инжестойкова В. А., Таама Аль Атаби Аяд Хаяви.
|
Реализация педагогических условий формирования профессионально-художественной культуры будущих учителей изобразительного искусства
|
67
|
Казанцева Л. І.
|
Увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у дискурсивній діяльності
|
72
|
Карпова Э. Э.
|
Оценка качества подготовки специалистов в высшей школе и проблема его мониторинга
|
78
|
Княжева І. А.
|
Підготовка майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти до здійснення особистісно зорієнтованої взаємодії з дітьми
|
83
|
Ковшар О. В.
|
Освіта як засіб модернізації сучасного суспільства
|
87
|
Козинко Л. Л.
|
Методичні засади проведення практичних (лабораторних) занять з хореографічних дисциплін студентами-магістрантами під час проходження виробничої практики у ВНЗ
|
92
|
Койчева Т. І.
|
Сутність організаційної та корпоративної культур університетів як соціокультурних феноменів: порівняльний аналіз
|
98
|
Коломієць А. М., Фальштинська Ю. В.
|
Використання інтернет-сайтів на заняттях з іноземної мови
|
102
|
Кононенко Н. В.
|
Шляхи формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів дошкільної освіти
|
107
|
Костюченко Т. М.
|
Сутність світоглядно-мотиваційного компоненту в структурі здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів
|
112
|
Кудрявцева О. А.
|
Педагогічні умови ефективної організації самостійної роботи з вивчення педагогічних дисциплін майбутніми педагогами дошкільної освіти в позааудиторний час
|
118
|
Листопад О. А.
|
Експериментальне дослідження формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
|
125
|
Мельник Н. І.
|
Професійна підготовка педагогів дошкільних установ у франції: загальні особливості
|
131
|
Нестеренко В. В.
|
Проблема виховання у дошкільників навичок здорового способу життя
|
138
|
Павлюк Т. О.
|
Підготовка майбутніх вихователів до використання мультимедійних засобів навчання в професійній діяльності
|
143
|
Падалка О. І.
|
Теоретичні засади формування пріоритетних педагогічних цінностей у процесі професійно-педагогічної підготовки вихователя дошкільного навчального закладу
|
147
|
Пальшкова І. О.
|
Особливості формування емоційної культури майбутніх учителів початкової школи
|
151
|
Попова О. В.
|
Контекстний підхід як детермінанта професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови
|
156
|
Степанова Т. М.
|
Педагогічні умови формування професійно-мовленнєвої культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
|
166
|
Тимченко Г. М., Бережна Н. І., Іваненко Л. О.
|
Розробка системи автоматизованого контролю знань для студентів класичного університету в системі Moodle
|
170
|
Тимченко Г. М., Діденко М. В., Закревський А. М., Павлович Р. В.
|
Упровадження сучасних діагностичних систем під час вивчення курсу «Психофізіологічні основи здоров’я» для студентів класичного університету
|
175
|
Ткаченко С. В.
|
Критерії оцінки сформованості етичної компетентності майбутніх учителів суспільно-гуманітарних дисциплін
|
181
|
Токарєва С. В.
|
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури до корекційно-оздоровчої роботи в школі
|
186
|
Федорова О. А.
|
Організація контролю сформованості аудитивних умінь іноземних слухачів підготовчого відділення в процесі вивчення української мови
|
190
|
Черненко Н. М.
|
Особливості управління навчальним закладом на засадах ризик-менеджменту
|
196
|
Черняк С. Г.
|
Соціальне виховання в історії зарубіжної та вітчизняної педагогічної думки ХХ століття
|
200
|
Чжоу Цун.
|
Дидактичні основи формування дослідницьких умінь майбутніх викладачів-філологів засобами бібліотечних ресурсів в умовах магістратури
|
209
|
Швець О. А.
|
Навчання майбутніх дизайнерів використання українських символів в оформленні інтер’єру
|
213
|
Шухтін В. В.,
Хрущ В. І.
|
Впровадження нових методик навчання на базі кафедри шкірно-венерологічних хвороб
|
218
|
Яблонський А. І.
|
Основні принципи гуманітарно-психологічної експертизи освіти: теоретичний аспект
|
222
|