// Наука і освіта. – 2015. – №9. –190-196.
DOI:
Олександра Анатоліївна Федорова,
аспірант, Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника,
вул. Шевченка 57, м. Івано-Франківськ, Україна,
ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЮ СФОРМОВАНОСТІ АУДИТИВНИХ УМІНЬ ІНОЗЕМНИХ СЛУХАЧІВ ПІДГОТОВЧОГО ВІДДІЛЕННЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
АНОТАЦІЯ:
У статті розглянуто форми, види та методи перевірки рівня сформованості аудитивних умінь інокомунікантів у процесі вивчення української мови на підготовчому факультеті ВНЗ. Виокремлено мовленнєві та немовленнєві способи контролю рівня розуміння аудіотексту.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
аудитивні вміння, кінцеві цілі, вид контролю, тестування,іноземні слухачі підготовчого відділення.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1.Булах I. Є., Шило I. М. Мотивацiя навчання i валiдизацiя оцiнювання рiвня знань / I. Є. Булах, I. М. Шило // Педагогiка i психологiя. Вiсник АПН. – 1996. – №3. – С. 125-129.
2.Загальноосвітній стандарт з української мови як іноземної (рівні: А1, А2; В 1, В 2; С1) / Укл : Ніко- лаєва Н. С., Бондарєва Н. О., Дем’янюк А. А., Шевче- нко М. В., Овдіюк В. В., Якубовська М. Ю. – [Елект- ронний ресурс]. – Режим доступу : http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/1410876247/.
3.Коккота В. А. Лингводидактическое тестиро- вание / В. А. Коккота. – М., 1989.
4.Кочан І. М., Захлюпана Н. М. Словник- довідник із методики викладання української мови / І. М. Кочан, Н. М. Захлюпана. – Львів, 2005. – 306 с.
5.Методика обучения иностранным языкам в средней школе / Н. И. Гез, М. В. Ляховицкий, А. А. Миролюбов и др. – М. : Высш. школа, 1982. – 373 с.
6.Мусницкая Е. В. Контроль в обучении иност- ранным языкам: 100 вопросов к себе и учебнику / Е. В. Мусницкая. М. : Дом педагогики, 1996. – 192 с.
7.Ніколаєва С. Ю., Петращук О. П. Тестовий ко- нтроль лексичних навичок аудіювання (англійська мова) / С. Ю. Ніколаєва, О. П. Петращук. – К. : ЛЕН- ВІТ, 1997. – 91 c.
8.Раппопорт И. А. Тесты в обучении иностранным языкам в средней школе : пособие для учителей / И. А. Ра- ппопорт, Р. Сельг, И. Соттер. Таллин, 1987. – 125 с.
9.Рогова Г. В. Методика обучения иностранным языкам в средней школе / Г. В. Рогова, Ф. М. Рабинович, Т. Е. Сахарова. – М. : Просвещение, 1991. – 287 с.
10. Смирнова Л. П. Уровни понимания иноязыч- ных речевых сообщений на слух и способы контроля их сформированности / Л. П. Смирнова // Теоретичес- кие и экспериментальные исследования в области обучения иноязычной речевой деятельности : Сбор- ник научных трудов МГПИИЯ им. М. Тoреза. – М., 1991. – С. 204-226.