// Наука і освіта. – 2015. – №9. – 107-111.
DOI:
Наталія Вячеславівна Кононенко,
старший лаборант кафедри дошкільної педагогіки,
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,
вул. Старопортофранківська 26, м. Одеса, Україна
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗНАНЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
АНОТАЦІЯ:
У статті обґрунтовано необхідність формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів дошкільної освіти відповідно до вимог сьогодення і особливостей професійної діяльності сучасних фахівців. Системність професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів характеризується як якісна ознака результату їхньої теоретичної підготовки у виші, висвітлено стан розробки цього питання у наукових дослідженнях. На підставі системного підходу розкривається сутність і природа системності професійно- педагогічних знань майбутніх педагогів дошкільної освіти, шляхи її формування в умовах навчального процесу вищої школи.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
системність знань, якість підготовки, педагоги дошкільної освіти, професійно-педагогічні знання, майбутні вихователі.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Бордовский Г. А. Управление качеством об- разовательного процесса / Г. А.Бордовский. – СПб: РГПУ имени А. И. Герцена, 2001. – 34 с.
2. Лернер И. Я. Качество знаний учащихся / И. Я. Лернер. – М.: Знание, 1976. – 64 с.
3. Аванесов В. Знания как предмет педагогичес- кого измерения / В. Аванесов // Педагогические изме- рения. – 2005. – № 3. – С. 3-31
4. Алєксєєнко Т. Система якостей знань як відо- браження рівня інтелектуалізації у професійній підго- товці викладача з новим мислен- ням / Т. Алєксєєнко // Науковий вісник : зб. наук. пр. / Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича. – Чернівці : ЧНУ ім. Ю. Федьковича, 2005. – Вип. 182 – С. 3-13.
5. Борщ Ж. Інтегративна роль педагогіки у фор- муванні особистості майбутнього фахівця / Ж. Борщ, Т. Тищенко // Наукові записки Кіровоградського дер- жавного педагогічного університету ім. В. Винниченка. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2001. – Вип. 32, Ч. 2. – С. 11–14.