Кононенко Н. В. Шляхи формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів дошкільної освіти

// Наука і освіта.  2015.  №9. – 107-111.


DOI:

Наталія Вячеславівна Кононенко,
старший лаборант кафедри дошкільної педагогіки,
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,
вул. Старопортофранківська 26, м. Одеса, Україна 


ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗНАНЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ


АНОТАЦІЯ:

У статті обґрунтовано необхідність формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх педагогів дошкільної освіти відповідно до вимог сьогодення і особливостей професійної діяльності сучасних фахівців. Системність професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів характеризується як якісна ознака результату їхньої теоретичної підготовки у виші, висвітлено стан розробки цього питання у наукових дослідженнях. На підставі системного підходу розкривається сутність і природа системності професійно- педагогічних знань майбутніх педагогів дошкільної освіти, шляхи її формування в умовах навчального процесу вищої школи. 


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

 системність знань, якість підготовки, педагоги дошкільної освіти, професійно-педагогічні знання, майбутні вихователі. 


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Бордовский Г. А. Управление качеством об- разовательного процесса / Г. А.Бордовский. – СПб: РГПУ имени А. И. Герцена, 2001. – 34 с.
2. Лернер И. Я. Качество знаний учащихся / И. Я. Лернер. – М.: Знание, 1976. – 64 с.
3. Аванесов В. Знания как предмет педагогичес- кого измерения / В. Аванесов // Педагогические изме- рения. – 2005. – № 3. – С. 3-31
4. Алєксєєнко Т. Система якостей знань як відо- браження рівня інтелектуалізації у професійній підго- товці викладача з новим мислен- ням / Т. Алєксєєнко // Науковий вісник : зб. наук. пр. / Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича. – Чернівці : ЧНУ ім. Ю. Федьковича, 2005. – Вип. 182 – С. 3-13.
5. Борщ Ж. Інтегративна роль педагогіки у фор- муванні особистості майбутнього фахівця / Ж. Борщ, Т. Тищенко // Наукові записки Кіровоградського дер- жавного педагогічного університету ім. В. Винниченка. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2001. – Вип. 32, Ч. 2. – С. 11–14.

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.