Випуск №3, 2022
Педагогіка
Вікторія Андрійчук |
3–8 |
|
Ірина Баланюк |
9–13 |
|
Olena Kostenko |
POTENTIALS OF INTERDISCIPLINARITY: NORBERT ELIAS’ THEORY IN THE CONTEXT OF EDUCOLOGY |
14–18 |
Еріка Куцин |
КОРЕКЦІЯ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ІЗОТЕРАПІЇ ЯК ОДНІЄЇ З ФОРМ АРТ-ТЕРАПІЇ |
19–24 |
Катерина Луцько, Оксана Круглик |
25–30 |
|
Леся Мандро |
«SOFT SKILLS» ТА «META SKILLS» ЯК ОСНОВА ФАХОВОГО ЗРОСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ |
31–35 |
Natalia Moisieieva, Antonina Sydorenko, Ruslan Lutsenko, Olga Lutsenko, Ksenia Havrylieva |
INDEPENDENT WORK OF STUDENTS AS A BASIS FOR QUALITY QUALIFICATION TRAINING |
36–40 |
Тетяна Швець |
СУЧАСНІ МОДЕЛІ ТЬЮТОРИНГУ У СИСТЕМІ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ КРАЇН ЄВРОПИ ТА США |
41–47 |
Психологія
Ганна Коваль |
48–52 |
|
Oksana Kravchenko, Maryna Mishchenko, Olena Polishchuk |
POTENTIAL OF INCLUSIVE TOURISM IN THE CONTEXT OF GREEN SOCIAL WORK |
53–60 |
Iryna Pyvovarchyk, Liudmyla Tsybukh, Liudmyla Badiul |
61–69 |
|
Олександр Сафін |
УМОВИ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
70–75 |
Олексій Чебикін, Олена Іванова |
СМІХОТЕРАПІЯ ТА МОЖЛИВОСТІ ЇЇ ВИКОРИСТАННЯ В КОРЕКЦІЇ ПОСТТРАВМАТИЧНИХ СТРЕСОВИХ СТАНІВ |
76–84 |