Ірина Баланюк. ОСВІТА В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ: ПРОБЛЕМИ ТА НАСЛІДКИ

// Наука і освіта.  2022.  №3. – 9-13.

Ірина Баланюк,
кандидат медичних наук, доцентка кафедри інфекційних хвороб та епідеміології
Буковинського державного медичного університету,
вул. Театральна площа, 2, м. Чернівці, Україна
https://orcid.org/0000-0003-1146-4065

 

 


ОСВІТА В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ: ПРОБЛЕМИ ТА НАСЛІДКИ


АНОТАЦІЯ:

Пандемія COVID-19 має згубний вплив не лише на фізичне, а також і на психічне здоров’я соціуму. Пандемія COVID-19 із самого початку поставила перед усіма європейськими країнами нові виклики. Зокрема, в Україні університети стикнулися з проблемою організації внутрішніх адміністративних процесів і дистанційного онлайн-навчання під час карантинних обмежень. Оскільки більшість студентів за цей час відмітили зниження концентрації, уваги, мотивації, розлади сну та навіть депресію через зниження кількості соціальних контактів. З обмеженням соціального життя постав новий виклик – запровадження цифрових технологій, які принесли з собою і нові проблеми. Студенти, які вже вважалися вразливими до пандемії COVID-19 і мали труднощі з навчанням, опинилися в ще складнішій ситуації. Першочергово уряди повинні забезпечити, щоб студенти, які відстають, отримували підтримку, необхідну їм для досягнення очікуваних цілей навчання. За відсутності будь-якого втручання втрата знань, спричинена пандемією COVID-19, ймовірно, матиме довгостроковий негативний вплив на майбутнє благополуччя молоді. Вкрай важливо, щоб ми не тільки оговталися від пандемії, але й використали цей досвід, щоб краще підготуватися до майбутніх криз. Навчальні заклади мають бути краще підготовлені до легкого переходу між очним і дистанційним навчанням за потреби.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

COVID-19, освіта, студенти, наслідки.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Cervantes J. The Future of Infectious Diseases Education. Med Sci Educ. 2020 Jul 13;30(4):1783-1785. doi: 10.1007/s40670-020-01023.
2. Marinoni, G., Van’t Land, H., & Jensen, T. (2020). The impact of Covid-19 on higher education around the world. IAU global survey report, 23.
3. Guppy, N., Verpoorten, D., Boud, D., Lin, L., Tai, J., & Bartolic, S. (2022). The post-COVID-19 future of digital learning in higher education: Views from educators, students, and other professionals in six countries. British Journal of Educational Technology, 00, –16. URL: https://doi.org/10.1111/bjet.13212.
4. Hess K, McAuliffe EL, Gleckman-Krut M, Shapiro S. Learning from 2020: How the Challenges of Remote Teaching Reinforce the Need for Care-Informed Pedagogy. 2022; 50(1):3-16. doi:10.1177/0092055X211060344.
5. Steinberger P, Eshet Y, Grinautsky K. No Anxious Student Is Left Behind: Statistics Anxiety, Personality Traits, and Academic Dishonesty-Lessons from COVID-19. 2021; 13(9):4762. URL: https://doi.org/10.3390/su13094762.
6. Karatuna I, Jönsson S and Muhonen T (2022) Job Demands, Resources, and Future Considerations: Academics’ Experiences of Working From Home During the Coronavirus Disease 2019 (COVID-19) Pandemic. Front. Psychol. 13:908640. doi:10.3389/fpsyg.2022.908640.
7. Dinu, L. M., Dommett, E. J., Baycova, A., Mehta, K. J., Everett, S., Foster, J. L. H., et al. (2021). A case study investigating mental wellbeing of university academics during the COVID-19 pandemic. Educ. Sci. 11, 702. doi: 10.3390/educsci11110702.
8. Hacker, J., vom Brocke, J., Handali, J., Otto, M., and Schneider, J. (2020). Virtually in this together: how webconferencing systems enabled a new virtual togetherness
during the COVID-19 crisis. Eur. J. Inform. Sys. 29, 563–584. doi: 10.1080/0960085X.2020.1814680.
9. Biswakarma, J., Rushworth, D., Srivastava, G., Singh, G., Kang, K., Das, S., et al. (2021). Organizational level responses to the COVID-19 outbreak: challenges, strategies and framework for academic institutions. Front. Commun. 6, 573585. doi: 10.3389/fcomm.2021.573585.
10. Mamnuah M, Wantonoro W. Online Learning Methods during COVID-19 Pandemic: On an Indonesian Nursing Student Experience. Open-Access MacedJMed Sci2022Feb12;10:105111. URL: https://doi.org/10.3889/oamjms.2022.8158.
11. Kohli, H., Wampole, D., & Kohli, A. (2021). Impact of Online Education on Student Learning during the Pandemic. Studies in Learning and Teaching, 2(2), 1–11. URL: https://doi.org/10.46627/silet.v2i2.65.
12. Toquero C.M. Challenges and Opportunities for Higher Education amid the COVID-19 Pandemic: The Philippine Context. PEDAGOGICAL RES. 2020;5(4), em0063. URL: https://doi.org/10.29333/pr/7947.
13. Almossa, S.Y., Alzahrani, S.M. Lessons on maintaining assessment integrity during COVID-19. Int J Educ Integr 18, 19(2022). URL: https://doi.org/10.1007/s40979-022-00112-1.
14. Cao JT, Burgess B, Foster JK, Yaoyuneyong G, Wallace LK. Rapid Transitioning to Remote Learning: Shared Responsibility and Coping Strategies. Journal of Marketing Education. 2022;44(2): 235–249. doi:10.1177/02734753211044744
15. Prieto, D., Tricio, J., Cáceres, F., Param, F., Meléndez, C., Vásquez, P., et al. (2021). Academics’ and students’ experiences in a Chilean dental school during the COVID-19 pandemic: a qualitative study. Eur. J. Dental Education. 25, 689–697. doi: 10.1111/eje.12647.
16. Roy, H. Ray, K. Saha, S. Ghosal, A. K. (2020). Study on Students’ Perceptions for Online Zoom-app based Flipped Class Sessions on Anatomy Organised during the Lockdown Period of COVID-19 Epoch, J Clin of Diagn Res. 14(6), AC01-AC04. URL: https://www.doi.org/10.7860/JCDR/2020/44869/13797.
17. Huynh R. The Role of E-Learning in Medical Education. Acad Med. 2017 Apr;92(4):430. doi: 10.1097/ACM.0000000000001596.
18. Dyrek N, Wikarek A, Niemiec M, Owczarek AJ, Olszanecka-Glinianowicz M, Kocełak P. The perception of e-learning during the SARS-CoV-2 pandemic by students of medical universities in Poland – a survey-based study. BMC Med Educ. 2022 Jul 8;22(1):529. doi: 10.1186/s12909-022-03600-7.
19. Li W, Gillies R, He M, Wu C, Liu S, Gong Z, Sun H. Barriers and facilitators to online medical and nursing education during the COVID-19 pandemic: perspectives from international students from low- and middle-income countries and their teaching staff. Hum Resour Health. 2021 May 12;19 (1):64. doi: 10.1186/s12960-021-00609-9. PMID: 33980228; PMCID: PMC8114664.
20. Shahzad, A., Hassan, R., Aremu, A.Y. et al. Effects of COVID-19 in E-learning on higher education institution students: the group comparison between male and female. Qual Quant 55, 805–826 (2021). https://doi.org/10.1007/s11135-020-01028-z

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.