Фурман А. В. |
Свідомість як передумова психологічного пізнання і професійного методологування
|
5-10
|
Пушкарьова Т. О.
|
Психолого-педагогічний аспект педагогічного проектування
|
11-18
|
Дзюба Т. М.
|
Проблема впливу інтенсивного повсякденного стресу на професійне здоров’я педагога
|
18-22
|
Соколова Г. Б.
|
Психологічні особливості захисної поведінки батьків, що виховують дітей із синдромом дауна
|
23-28
|
Mischenko M. S., Shelenkova N. L.
|
Future Psychologists’ Burnout Syndrome: Results of an ipirical Study
|
28-32
|
Sieromakha N. Ye.
|
Studying the Features of Mentally Retarded Adolescents’ Nonverbal Behaviour
|
32-36
|
Zavatskyi V. Yu., Tkach A. A.
|
Socio-Psychological Principles of Supporting Personality’s Subjective Well-Being in Contiporary Society
|
37-40
|
Mukhina A. Yu.
|
Awareness of Physiological Differentiation and Functional Peculiarities of Men and Women in Mentally Retarded Adolescent Girls
|
41-44 |
Ali Özcan, Ceyhun Ersan, Tuncay Oral.
|
Emotion Regulation in Preschool Period: Academic Researches in Turkey
|
45-50 |
Volodarska N. D., Chornopyska O. P.
|
Changing Life Perspectives and Strategies of Ato Participants’ Families in Crisis Situations
|
51-57 |
Piontkovska D. V. |
Features of Students’ National Identity Development
|
58-62 |
Dikal M. V., Cherniukh O. G., Bilous T. M., Voitkevych N. I.
|
Peculiarities of Formation and Signs of Emotional Burnout Syndrome in Medical University Teachers
|
63-68 |
Puliaievska M. Ye. |
The Role of Context And Intent in the Formation of Perceptual Content and Behaviour
|
68-72 |
Kovalchuk Z. Ya. |
Psychological Analysis of Intrapersonal Conflict in Secondary School Students
|
73-77 |
Sannikov O. I. |
Conceptual Bases of Researching the Issue of Making Decisions by a Personality
|
78-84 |
Shydelko A. V. |
Emotional Stability of an Individual: Research Into the Topic
|
85-89 |
Proskurniak O. I.
|
Diagnostic Methodology of Communicative Activity Development Levels in Adolescents With Mental Retardation.
|
90-96 |