Випуск №3, 2017

Титульна сторінка

Фурман А. В.

Свідомість як передумова психологічного пізнання і професійного методологування

5-10

Пушкарьова Т. О.

  Психолого-педагогічний аспект педагогічного проектування

11-18 

Дзюба Т. М. 

Проблема впливу інтенсивного повсякденного стресу на професійне здоров’я педагога

18-22

Соколова Г. Б. 

  Психологічні особливості захисної поведінки батьків, що виховують дітей із синдромом дауна

23-28

Mischenko M. S.,
Shelenkova N. L. 

Future Psychologists’ Burnout Syndrome: Results of an ipirical Study

28-32

Sieromakha N. Ye.

 Studying the Features of Mentally Retarded Adolescents’ Nonverbal Behaviour 

32-36

Zavatskyi V. Yu.,
Tkach A. A.

 Socio-Psychological Principles of Supporting Personality’s Subjective Well-Being in Contiporary Society

37-40

Mukhina A. Yu.

Awareness of Physiological Differentiation and Functional Peculiarities of Men and Women in Mentally Retarded Adolescent Girls 

41-44

Ali Özcan,
Ceyhun Ersan,
Tuncay Oral.

 Emotion Regulation in Preschool Period: Academic Researches in Turkey 

 45-50

Volodarska N. D.,
Chornopyska O. P.

Changing Life Perspectives and Strategies of Ato Participants’ Families in Crisis Situations

 51-57
Piontkovska D. V.  

Features of Students’ National Identity Development

 58-62

Dikal M. V.,
Cherniukh O. G.,
Bilous T. M.,
Voitkevych N. I.  

Peculiarities of Formation and Signs of Emotional Burnout Syndrome in Medical University Teachers 

 63-68
Puliaievska M. Ye.  

The Role of Context And Intent in the Formation of Perceptual Content and Behaviour 

 68-72
Kovalchuk Z. Ya.

Psychological Analysis of Intrapersonal Conflict in Secondary School Students

 
73-77
Sannikov O. I.

Conceptual Bases of Researching the Issue of Making Decisions by a Personality

78-84
Shydelko A. V.

Emotional Stability of an Individual: Research Into the Topic

85-89

Proskurniak O. I.

Diagnostic Methodology of Communicative Activity Development Levels in Adolescents With Mental Retardation.

 

90-96

 

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.