Ali Özcan, Ceyhun Ersan, Tuncay Oral. Emotion Regulation in Preschool Period: Academic Researches in Turkey.

// Наука і освіта.  2017.  №3. 45-50.

Алі Озкан,
викладач кафедри дошкільної освіти,
Ерсан Джейхун,
викладач кафедри дошкільної освіти,
Тунчай Орал,
кандидат наук (психологическое консультирование),
викладач кафедри дошкільної освіти,
Університет Памуккале,
м. Денізлі, Туреччина


ПРОБЛЕМА ЕМОЦІЙНОЇ РЕГУЛЯЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВ
У НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ ТУРЕЧЧИНИ


АНОТАЦІЯ:

У статті здійснено аналіз наукових робіт за період з 1996 до 2016 рр. з проблем емоційної регуляції дошкільників. Загалом було знайдено та проаналізовано 10 магістерських, 1 докторську (кандидатську) дисертації та 3 наукові статті. Усі знайдені роботи було класифіковано за роком та місцем проведення, типом та методами дослідження. Дисертації з теми емоційної регуляції було отримано з Дисертаційного центру Департаменту вищої освіти, а статті було знайдено за допомогою сканування Google Scholar, Ulakbim-Journal Park, Taylor&Francis Online, Science Direct, Web of Science, Academic Search Complete and ERIC. За результатами проведеного дослідження можна зробити висновок, що у Туреччині проблема емоційної регуляції дошкільників вивчена на недостатньому рівні та потребує пильної уваги до себе з боку дослідників. Пропонується включити цю тему в якості предмету дослідження до магістерських та докторських (кандидатських) дисертацій. Окрім цього, слід проводити дослідження шляхом розробки інструментів для визначення емоційної регуляції дітей, а також порівняльні дослідження особливостей розвитку навичок емоційної регуляції дітей Туреччини та інших країн. Особливості емоційної регуляції дітей мають розглядатися в рамках спеціально організованих курсів для діючих учителів початкових класів. Студентів, які навчаються на факультетах дошкільного виховання, варто навчати розробляти програми для розвитку у дітей навичок емоційної регуляції. Відомо, що родина має найбільший вплив на розвиток дитини, отже пропонується в рамках вивчення проблем емоційної регуляції також розглядати такі теми, як родинне виховання, взаємодія учителів і батьків тощо.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

дошкільний період, емоційна регуляція, магістерська дисертація, докторська дисертація, наукові дослідження, Туреччина.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1.Berk, L. E. (2013). Çocuk gelişimi [Child development]. Ankara: İmge Kitabevi [in Turkish].
2.Büyüköztürk, Ş. (2016). Sosyal bilimler için veri analizi el kitabı [Data analysis handbook for social sciences]. Ankara: Pegem Akademik Yayıncılık [in Turkish].
3.Büyüköztürk, Ş., Kılıç Çakmak, E., Akgün, Ö. E., Karadeniz, Ş. & Demirel, F. (2013). Bilimsel araştırma yöntemleri [Scientific research methods]. Ankara: Pegem Akademi [in Turkish].
4.Garnefski, N., Kraaij, V. & Spinhoven, P. (2001). Negative life events, cognitive emotion regulation and emotional problems. Personality and Individual Differences, 30(8), 1311-1327 [in English].
5.Gerrig, J. R. & Zimbardo, P. G. (2013). Psikoloji ve yaşam [Psychology and life]. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık [in Turkish].
6.Grolnick, W. S., Bridges, L. J. & Connell, J. P. (1996). Emotion regulation in two‐year‐olds: Strategies and emotional expression in four contexts. Child Development, 67(3), 928-941 [in English].
7.Gross, J. J. & Thompson, R. A. (2007). Emotion regulation: Conceptual foundations. J. J. Gross (Eds.), CALL Handbook of emotion regulation (pp. 3-24). New York: Guilford Press [in English].
8.Karadağ, E. (2009). Eğitim bilimleri alanında yapılmış doktora tezlerinin tematik açıdan incelemesi [Thematic examination of doctoral dissertations in educational sciences]. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi – Ahi Evran University Kırşehir Education Faculty Journal, 10(3), 75-87 [in Turkish].
9.Mayes, C. L. & Cohen, J. D. (2006). Yale Üniversitesi Çocuk Araştırma Merkezi çocuğunuzu anlama rehberi [Yale University Children's Research Center as a guide to understanding the child]. İstanbul: Beyaz Balina Yayınları [in Turkish].
10. Thompson, R. A., Meyer, S. & Jochem, R. (2008). Emotion regulation. Elsevier Inc. Publishing [in English].
11.Werner, E. E. & Gross, J. J. (2009). Emotion regulation and psychopathology. A.M. Kring, D.M. Sloan (Eds.), CALL Emotion Regulation and Psychopathology (pp. 13-38). New York: Guilford Press [in English].
12.Zembat, R. & Unutkan, P. Ö. (2001). Okul öncesi dönemde çocuğun sosyalleşmesinde ailenin yeri [The place of family in the socialization of the child in preschool period]. İstanbul: Ya-Pa Yayınları [in Turkish].

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.