Воронов О. І.
|
Вплив феномену активності на якість управлінських рішень у сфері публічного управління
|
5-10
|
Бринза І. В., Ліщина Н. В.
|
Апробація тесту-опитувальника схильності до переживання рольової кризи
|
11-17
|
Волянюк Н. Ю., Ложкин Г. В.
|
Психологический потенциал и барьеры инновационной активности субъекта научно-педагогической деятельности
|
17-24
|
Давидова О. В.
|
Дослідження взаємозв’язку педагогічних стереотипів із параметрами професійної діяльності вчителя
|
24-30
|
Chebykin O. Ya.
|
Psychoemotional dependence on means of mobile communications in students with different demonstrations of emotional maturity
|
30-34
|
Гуцол С. Ю.
|
Наратив як провідна дискурсивна практика самопроектування особистості
|
35-42
|
Бринза І. В., Будіянський М. Ф.
|
Готовність до змін як ресурс подолання психологічної кризи
|
43-48
|
Перегончук Н. В.
|
Формування професійної компетентності майбутніх психологів у сучасному освітньому просторі
|
49-55
|
Khorzhevska I. M.
|
Professionalism and an individual’s professional development
|
55-60
|
Папуша В. В.
|
Віктимна поведінка підлітка: форми прояву та їх аналіз
|
60-66
|
Kovalchuk Z. Ya., Karpenko Ye. V.
|
Reflective activities of an individual in a crisis society
|
66-72
|
Яцишина А. М.
|
Дослідження психологічних основ деструктивної поведінки та її прояву у дітей шкільного віку
|
72-79
|
Horova O. O.
|
To the issue of psychological support of young men with drug addiction experience
|
80-84
|
Яблонський А. І.
|
Середовище освітнього закладу як предмет гуманітарно-психологічної експертизи
|
85-90
|
Санников А. И.
|
Психологические механизмы жизненного выбора личности
|
91-97
|