| Агалаков С. Г. Сравнительный анализ личностных характеристик здоровых и находящихся на врачебном диспансерном учете лиц, подверженных действию длительного эмоционального стресса | 4 | 
| Азаркина Е.В. Трансформации ценностной сферы личности в кризисных ситуациях ее жизнедеятельности и их детерминанты. | 7 | 
| Антоненко І.Ю. Проблема адаптивного потенціалу психологічного захисту в процесі педагогічної взаємодії | 12 | 
| Афанасьєва Н.Є. Взаємозв’язок особистісних якостей та рівня емоційного вигорання працівників МНС | 16 | 
| Банцер В.С. Психологічні критерії професійної творчості керівника | 21 | 
| Біла О.О. Розвиток студентського волонтерського руху у сфері онлайн-консультування молоді | 26 | 
| Вдовиченко О.В. Минимизация неоправданного риска | 32 | 
| Грановская Р.М. Роль пола в структуре психологической защиты и совладании | 38 | 
| Денисенко А.А., Васильева О.В. Психологические причины возникновения интернет-зависимости в подростковом возрасте | 44 | 
| Денисенко А.О., Проноза І.І. Психологічні чинники виникнення внутрішніх протиріч у подружніх пар | 48 | 
| Егорченко С.П. Изучение характеристик и структуры мотивов, ведущих к длительной наркотизации | 52 | 
| Ермакова Н.Г., Козлова О.Л. Социальные роли и межличностные отношения пожилых женщин, проживающих раздельно и совместно с семьей детей. | 56 | 
| Ємельянова Д.В. Психолого-педагогічний аспект формування готовності до самостійної роботи майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах кредитно-модульного навчання | 59 | 
| Журавлева Л.П. Эмпатия в системе психологического сопровождения профессионального самоопределения | 64 | 
| Игнатенко О.А. Особенности процесса самоактуализации студентов разных специальностей | 69 | 
| Казанжи М.Й. Системний підхід до вивчення фасилятивного потенціалу особистості | 73 | 
| Коваленко А.Б. Особливості застосування методів активного навчання при підготовці до професійної діяльності | 77 | 
| Ковбасюк О.В. Комунікативні бар'єри в професійному спілкуванні співробітників органів внутрішніх справ та їх мінімізація | 81 | 
| Колесніченко О. С. Модель психологічної готовності працівників МНС України до діяльності в екстремальних умовах | 86 | 
| Лазоренко Т.Н., Русляченко М.Л. Исследование психологического взаимодействия ВИЧ-дискордантных супругов | 90 | 
| Массанов А.В. Психологічний супровід вдосконалення особистості майбутніх фахівців | 94 | 
| Меліхова І. О. Механізми соціальної перцепції у взаємостосунках школярів і вчителя. | 98 | 
| Никоненко Ю.В. Здатності до соціально-психологічної адаптації студентства з обмеженими фізичними можливостями | 104 | 
| Олійников О.А. Особливості ставлення до професійно важливих понять курсантами УЦЗУ | 109 | 
| Осичка А.В. Закономерности и механизмы целеполагания личности во взрослом возрасте | 113 | 
| Пізінцалі В.В. Умови підвищення психологічної культури держслужбовців. | 118 | 
| Побідаш А.Ю. Професійний відбір як основа психологічної придатності до діяльності в екстремальних умовах. | 121 | 
| Приходько Д.П. Методологія вивчення психологічної готовності військовослужбовців до діяльності в особливих умовах у складі миротворчих підрозділів | 126 | 
| Прокоф’єва-Акопова С.А. Вплив мотивації досягнень на рівень конфліктності особистості в малих групах в умовах професійної діяльності. | 130 | 
| Радчук Г.К. Структурні та динамічні характеристики ціннісних орієнтацій студентів | 135 | 
| Романова В. С. Роль емоційної компетентності в підвищенні ефективності соціальної взаємодії членів групи | 140 | 
| Сергєєва А.В. Суб'єктивне економічне благополуччя та його роль у ситуації кризи в менеджерів | 146 | 
| Сергиенко Ю.В. Ценностные ориентации как фактор текучести кадров в структуре МЧС | 150 | 
| Симоненко С.М., Плющ І.А. Психологічний супровід медичної практики у відділеннях реанімації та інтенсивної терапії | 155 | 
| Ситнік С.В. Роль соціально-комунікативної компетентності в управлінській взаємодії | 161 | 
| Солодова Т.В. Особенности формирования Я – концепции в социализации современного студенчества | 165 | 
| Тимошенко Р.А. Другой "Красный рыцарь" | 170 | 
| Троицкая И.В., Монгуш Ч.Н. Социальные и социально-психологические барьеры профессионального самоопределения | 174 | 
| Тур’ян О.В. Психологічні особливості вивчення та підбору кадрів для приватних охоронних підприємств | 178 | 
| Хворост М.Ю. Особистість керівника в екстремальних умовах діяльності | 183 | 
| Хенкіна Т.Д. Теоретико-методологічні основи психологічного забезпечення професійного відбору | 188 | 
| Черепєхіна О.А. Ціннісне ставлення до професійного саморозвитку як характеристика професіоналізму майбутніх психологів | 192 | 
| Черножук Ю.Г. Співвідношення інтелекту з емоційністю: задум та етапи емпіричного дослідження. | 196 | 
| Чжоу Ян. Особливості творчого мислення в структурі музикальних здібностей студентів музичних факультетів. | 201 | 
| Шаталова О.В. Особистісні особливості працівників МНС – представників професійних династій | 205 | 
| Шахвердова А.П. Вплив особистісного потенціалу адаптивності на успішність адаптації студентів до умов ВНЗ | 209 | 
| Шингаев С.М. Психологическое обеспечение профессионального здоровья менеджеров | 213 | 
| Янчук Є.В. Психологічні особливості контактності працівників чергово-диспетчерської служби екстреного виклику «112» МНС України | 216 |