Dudko Ya. V. Organisational and Pedagogical Conditions For Educational Work Management at Teacher Training Universities of Ukraine.

// Наука і освіта.  2017.  №6. 31-37.


DOI:

Ярослава Вікторівна Дудко,
кандидат педагогічних наук, доцент,
докторант кафедри педагогіки і педагогічної майстерності,
Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького,
вул. Гетьманська, 20, м. Мелітополь, Україна


ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ УПРАВЛІННЯ ВИХОВНОЮ
РОБОТОЮ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ


АНОТАЦІЯ:

У статті подано результати науково-педагогічного дослідження проблеми модернізації процесу управління виховною роботою у вищих педагогічних навчальних закладах України, що залишається на сьогоднішній день недостатньо розробленою сучасними науковцями і потребує подальшого дослідження. Метою дослідно-експериментальної роботи було визначити систему організаційно-педагогічних умов управління виховною роботою у вищих педагогічних навчальних закладах та на їх основі розробити факторно-критеріальну модель оцінювання ефективності процесу управління виховною роботою у вищому педагогічному навчальному закладі. Результати контент-аналізу наукових праць провідних вітчизняних та зарубіжних науковців із проблеми дослідження та результати констатувального етапу експерименту надали можливість визначити систему організаційно-педагогічних умов управління виховною роботою у вищих педагогічних навчальних закладах: нормативно-правові (наявність нормативно-правових документів необхідних для організації процесу управління виховною роботою, дієвість програми розвитку виховної діяльності, узгодженість перспективних планів структурних підрозділів внутрішньовузівської системи управління вихованням студентів, обізнаності суб’єктів управління з нормативним забезпеченням виховної діяльності у вищій школі), інформаційні (наявність системи інформаційного забезпечення процесу управління виховною роботою, внутрішньовузівських теле-, радіопрограм, газети, Інтернет-сайту, банків педагогічних інновацій, структурних підрозділів або відповідних інформаційних служб про нові наукові розробки щодо проблеми виховання студентів, консалтингової служби, створення середовища інформаційної обізнаності суб’єктів управління виховною роботою у вищій школі), науково-методичні (організація системи підготовки та перепідготовки суб’єктів до управління виховною роботою, наявність індивідуальних планів розвитку суб’єктів управління виховною роботою, науково-методичної бази для творчого розвитку суб’єктів управління виховною роботою, системи діагностики готовності суб’єктів управління до організації виховної роботи у вищій школі), матеріально-фінансові (використання технологій менеджменту і маркетингу, залучення додаткових позабюджетних коштів для організації позааудиторної виховної роботи; створення механізму раціонального використання фінансових ресурсів у вищому педагогічному навчальному закладі), психолого-педагогічні (створення акмеологічного середовища та системи стимулів, мотивації суб’єктів управління до виховної діяльності у вищій школі, наявність системи психологічної підтримки суб’єктів управління, подолання супротиву до впровадження інновацій у виховний процес, створення атмосфе- ри поваги, довіри та успіху), організаційні (персоналізований підхід в управлінні виховним процесом, дієвість системи заходів щодо досягнення загальної мети суб’єктів управління виховною роботою, дотримання інноваційних принципів, функцій, методів і засобів управління виховною роботою у вищій школі, формування органів студентського самоуправління, залучення громадськості, батьків до виховання студентської молоді). На основі кваліметричного підходу було розроблено та експериментально перевірено факторно-критеріальну модель оцінювання ефективності процесу управління виховною роботою у вищому педагогічному навчальному закладі. Запропонована модель не тільки дозволяє з’ясувати недоліки у забезпеченні організаційно-педагогічних умов управління виховною роботою у вищому педагогічному навчальному закладі, а й окреслити шляхи їх подолання, таким чином її ефективність було підтверджено.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

виховання, виховна робота, вищий педагогічний навчальний заклад, процес, самоуправління, студент, управління.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Закон України «Про вищу освіту» від 1.07.2014 г. № 1556-VII [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18/page.
2. Андрущенко В. Університетська освіта України : європейський вибір / В. Андрущенко // Освіта. – 2001. – № 40-41 (25 липня – 1 серпня). – С. 4-5.
3. Donelly J. Fundamentals of management / J. Donelly, J. Gibson, J. Ivancevich. – Chicago : Irwin, 2006. – 719 p.
4. Kotter J. Proffesional development for education management / J. Kotter. – London : Open University Press, 1997. – 201 p.
5. Похресник А. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / А. Похресник // Вища освіта України. – 2013. – № 1. – С. 69-74.
6. Бабічев О. І. Система виховної роботи у вищому навчальному закладі / О. І. Бабічев, А. В. Ржевська // Виховна робота в сучасному вищому навчальному закладі : метод. посіб. / О. І. Бабічев, Є. М. Хриков, Г. В. Ржевська та ін. – Луганськ, 2000. – С. 10-18.
7. Кірик Т. Актуальність завдання формування особистості студента в умовах європейських надій України / Т. Кірик // Вища освіта України. – 2014. – № 5. – С. 101-108.
8. Ящук І. П. Теорія та практика виховання студентської молоді у вищих педагогічних закладів України (1920-1991 рр.) : дис. ... д-ра. пед. наук : 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Інна Петрівна Ящук. – Хмельницький, 2011. – 513 с.
9. Калініченко А. І. Педагогічні умови організації самовиховання студентської молоді : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / А. І. Калініченко. – Тернопіль, 2002. – 16 с.
10. Ржевська А. В. Виховання громадянськості у студентів вищих навчальних закладів / А. В. Ржевська // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : збірник наук. праць. – Київ, 2001. – Кн. I – С. 94-100. 11. Єльникова Г. В. Управлінська компетентність / Г. В. Єльникова. – К. : Ред. загальнопед. газ., 2005. – 128 с.

Сін Чжефу. Модель педагогічної підтримки іноземних студентів у процесі адаптації до навчання в університетах України.

// Наука і освіта.  2017.  №6. 38-43.


DOI:

Сін Чжефу,
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри східних мов та перекладу,
Київський університет імені Бориса Грінченка,
вул. Тимошенка, 13-Б, м. Київ, Україна


МОДЕЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ
У ПРОЦЕСІ АДАПТАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ


АНОТАЦІЯ:

Статтю присвячено характеристиці елементів моделі педагогічної підтримки іноземних студентів у процесі адаптації до навчання в університетах України. Визначено сутність адаптації іноземних студентів до навчання в університетах України. Розкрито особливості педагогічної підтримки іноземних студентів у процесі адаптації до навчання у вищих навчальних закладах. Представлено та обґрунтовано модель педагогічної підтримки у процесі адаптації іноземних студентів до навчання в університетах України. Виокремлено педагогічні умови реалізації моделі педагогічної підтримки в процесі адаптації іноземних студентів до навчання у вищих навчальних закладах України.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

 адаптація; адаптація іноземних студентів; навчання; педагогічна підтримка; педагогічні умови; модель педагогічної підтримки.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Бех І. Д. Особистісно-зорієнтоване виховання / І. Д. Бех. – К. : ІЗМН, 1998. – 203 с.
2. Бестужев-Лада И. В. Нормативное социальное прогнозирование: Возможные пути реализации целей общества. Опыт систематизации/ Отв. ред. Г.В. Осипов. – М.: Наука, 1987. – 214 с.
3. Лебедева И. П. Структурно-функциональное моделирование в педагогическом исследовании / И. П. Лебедева // Методология диссертационных исследований проблем образования в условиях его модернизации : сборник научных статей Всеросийского семинара по методологии педагогики. – Волгоград : Перемена, 2003. – С. 55–59.
4. Лутай В. С. Філософія сучасної освіти / В. С. Лутай. – К., 1996. – 256 с.
5. Михайлова H. H. Педагогика поддержки : учебно-методическое пособие / H. H. Михайлова, С. М. Юсфин. – М. : МИРОС, 2002. – 208 с.
6. Мудрик A. B. Социальная педагогика / A. B. Мудрик. – М. : Академия, 2000. – 191 с.
7. Павловец Г. Г. Социально-психологическая адаптация вынужденных мигрантов : По материалам Северного Кавказа : дис. ...канд. псих, наук : 19.00.05 / Г. Г. Павловец. — М., 2003. – 212 c.
8. Селиванов B. C. Основы общей педагогики: теория и методика воспитания: учебное пособие / B. C. Селиванов. – М. : Академия, 2000. – 336 с.
9. Спирин Л. Ф. Модели и моделирование в учебном процессе как элемент инновационной технологии / Л. Ф. Спирин // Студенческий меридиан КГПУ им. Н. А. Некрасова. – 1990. – № 1. – С. 76-83.
10. Helson H. Adaptation-level theory / Н. Helson. – New York : Harper & Row, 1964.– 313 p.
11. Zhou Y. Theoretical models of culture shock and adaptation in international students in higher education / Y. Zhou, D. Jindal-Snape, K. Topping, J. Todman // Studies in Higher Education. – 2008. – Vol. 33. – № 1. Р. 63–75. – doi : 10.1080/03075070701794833.

Gurova T. Yu., Gurov S. Yu., Moskaliova L. Yu. Innovative Technologies in The Formation of Future English Teachers’ Intercultural Communicative Competence.

// Наука і освіта.  2017.  №6. 44-50.


DOI:

Тетяна Юріївна Гурова,
кандидат педагогічних наук, доцент,
Сергій Юрійович Гуров,
кандидат педагогічних наук, доцент,
кафедра англійської філології та методики викладання англійської мови,
Людмила Юріївна Москальова,
доктор педагогічних наук, професор,
завідувач кафедри соціальної роботи, соціальної педагогіки та дошкільної освіти,
Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького,
вул. Гетьманська, 20, м. Мелітополь, Україна


ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ
КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ


АНОТАЦІЯ:

Підвищення якості викладання англійської мови в університеті пов’язане з упровадженням інноваційних технологій в навчальний процес. У статті зосереджено увагу на змінах у пріоритетах під час вивчення іноземної мови, розглянуто визначення поняття «міжкультурна комунікативна компетентність» з позиції підготовки професійного спеціаліста. Мета дослідження – визначити вплив сучасних інноваційних технологій у викладанні англійської мови на формування міжкультурної комунікативної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Ретельний аналіз наукових ресурсів і практичний досвід викладання англійської мови в педагогічному університеті довели, що нинішню модель освіти важко уявити без використання інноваційних технологій. Розвиток теорії і методики викладання англійської мови майбутнім вчителям сьогодні спрямований на досягнення навчальних результатів, серед яких комунікативна компетентність вважається найбільш важливою. Зростання її ролі частково пояснюється зміщенням акценту у викладанні англійської у бік функціональності і значущості мови, але слід відзначити, що розвиток комунікативної компетентності сьогодні неможливий без урахування діалогу культур, саме тому вважаємо важливим спрямовувати педагогічні зусилля на формування міжкультурної комунікативної компетентності майбутніх вчителів англійської мови, що може бути здійснено за допомогою таких інноваційних технологій, як-от: інформаційно-комунікативні технології в мовних класах, проектні технології, технології співпраці (інтерактивні технології), організації різних видів портфоліо тощо. У статті аналізуються особливості використання зазначених технологій на практичних заняттях з англійської мови, а також наведено приклад роботи зі студентами експериментальної групи, де було впроваджено комплекс вправ для формування міжкультурної комунікативної компетентності на основі інтерактивних технологій. Серед вправ, які було використано під час експерименту, відзначимо такі: «Вгадай запитання», «Різне сприйняття», «Опиши свою найулюбленішу традицію», «Ідіоми та прислів’я», «Протилежні кути», «Чи знаєте Ви людину?», «Що є доречним?». За допомогою методу аналізу результатів діяльності було виявлено зростання рівня сформованості міжкультурної комунікативної компетентності студентів наприкінці експерименту. Це підтверджує те, що використання інноваційних технологій на заняттях з англійської мови має позитивний вплив на формування міжкультурної комунікативної компетентності.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

компетентність, міжкультурна комунікативна компетентність, інноваційні технології, майбутні учителі англійської мови.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Ангеловский К. Учитель и инновации / К. Ангеловский. – Москва, 1991. – 134 с.
2. Байрам Майкл. Оценка межкультурной компетенции в преподавании языка [Електронний ресурс] / Майкл Байрам // Sprogforum, № 18, Vol. 6, pp. 8-13. Retrieved March 4, 2004. – Режим доступу до ресурсу: dpb.dpu.dk/infodok/sprogforum/Espr18/byram.html
3. Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. – Cambridge University Press, 2001, – P. 24.
4. Федорчук Е. Сучасні педагогічні технології / Е. Федорчук / Підручник. – Кам'янець-Подільськ, 2006. – 213 с.
5. Пометун О. Інтерактивні технології вивчення: теорія, досвід / О. Пометун, Л. Пироженко. – Київ: Академія педагогічних наук. 2002. – 136 с.
6. Knapp K., Interkulturelle Kommunikation / K. Knapp, A. Knapp-Potthoff // Zeitschrift fur Fremdsprachenforschung. – 1990. – № 1. – Р. 83.
7. Національна доктрина розвитку освіти. Серти- фікований за указом Президента України в 2002 році [E-ресурс] // – Режим доступу до ресурсу: http://www.president.gov.ua/documents/151.html.
8. Садохин А.П. Межкультурная компетентность и компетентность в современной коммуникации. (Опыт системного анализа) / А.П. Садохин // Социальные науки и современность. – 2008. – № 3. – С. 156-166.
9. Селевко Г. К. Современные обучающие технологии: Учебник. / Г. К. Селевко. – Москва, Народное образование, 1998. – 256 с.
10. Сиротенко Г. О. Інноваційний розвиток освіти: проблеми переходу від практики до теории / Г. О. Сиротинко // Управління школами, – 2005. – С. 15-18.
11. Волкова Н. П. Педагогіка / Н. П. Волкова. – Київ: Академічне видавництво, 2007. – 616 с.
12. Зимняя И.А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования / И.А. Зимняя // Высшее образование сегодня, 2003. – No5. – С. 34–42.

Derkach T. M., Starova T. V. Preferred Learning Styles of Students of Natural Field of Study.

// Наука і освіта.  2017.  №6. 51-56.


DOI:

Тетяна Михайлівна Деркач,
доктор педагогічних наук, доцент кафедри промислової фармації,
Київський національний університет технологій та дизайну,
вул. Немировича-Данченка, 2, м. Київ, 01011, Україна
Тетяна Валеріївна Старова,
кандидат хімічних наук, завідувач кафедри хімії та методики її навчання,
Криворізький державний педагогічний університет,
пр. Гагаріна, 54, м. Кривий Ріг, 50086, Україна


ПЕРЕВАЖАЮЧІ СТИЛІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПРИРОДНИЧОГО НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ


АНОТАЦІЯ:

З’ясування ролі сформованих у студентів стилів навчання та можливого «конфлікту» стилів навчання та викладання є важливим та актуальним питанням. Складність проблеми полягає в тому, що відмінності студентів, характерні для підготовки конкретних спеціальностей, рідко розглядаються у динаміці, кореляції з успішністю у навчанні та у зв’язку із ефективністю методики викладання. Метою роботи є аналіз навчальних переваг студентів різних спеціальностей на базі результатів власного експерименту та літературних даних. Дослідження здійснено на базі природничого факультету Криворізького державного педагогічного університету. Методом Фелдера-Соломан визначено індекси стилів навчання у студентів напрямів підготовки «біологія і хімія» та «хімія і інформатика». Метод розподіляє респондентів за чотирьма вимірами згідно з їхніми перевагами у існуючих типах сприйняття та обробки інформації, темпах прогресу у її опануванні. Підготовка студентів названих напрямів відрізнялась змістом модулів варіативної частини навчальних планів. Для напряму «хімія і інформатика» вона включала інформатичні дисципліни обсягом 38 кредитів, а для спеціальності «біологія і хімія» – хімічні дисципліни обсягом 52 кредити. Студенти обох спеціальностей демонструють виражений активний стиль опанування та сенситивний стиль усвідомлення інформації, а також використовують переважно візуальний сенсор для її сприйняття. Студентів «біології та хімії» характеризує перевага послідовного стилю. Для спеціальності «хімія та інформатика» спостерігається рівновага між послідовним та глобальним стилями. Також проаналізовано літературні дані щодо застосування методу для визначення стилів навчання у студентів різних країн та напрямів підготовки. Результати опитування 9258 студентів з 35 університетів 15 країн світу порівнювали з результатами опитування студентів КДПУ. Експериментальні дані за більшістю позицій узгоджуються з наявними в літературі. Так, показники навчальних переваг студентів напряму «біологія і хімія» корелюють з перевагами студентів природничих спеціальностей. Кореляцію між показниками студентів «хімії і інформатики» та узагальненими даними щодо студентів комп’ютерних спеціальностей зафіксовано за 3-х вимірами із 4-х.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

вища освіта, індекси стилів навчання Фелдера-Соломан, студенти природничих та комп’ютерних спеціальностей.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Деркач Т. М. Теоретичні та методичні основи підготовки майбутніх фахівців хімічних спеціальностей засобами інформаційних технологій : моногр. / Т. М. Деркач. – Д. : АРТ-ПРЕС, 2013. – 320 с.
2. Деркач Т. М. Сприйняття електронних навчальних ресурсів студентами з різними стилями навчання / Т. М. Деркач // Наукові записки: Зб. наук. статей НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова. – 2012. – № 100. – С. 87–97.
3. Truon H. M. Integrating learning styles and adaptive e-learning system: Current developments, problems and opportunities / H. M. Truon // Computers in Human Behavior. – 2016. – V. 55. –P. 1185–1193.
4. Derkach T. M. Electronic resources in teaching basic chemical disciplines at universities / T. M. Derkach // Наука і освіта. – 2016. – № 12. – C.99-109.
5. Berg H. van den. Changes in learning styles induced by practical training / H. van den Berg // Learning & Individual Differences. – 2015. – V. 40. – P. 84-89.
6. Polat Y. The effect of learning styles of accounting education students on their performance: a field study / Y. Polat, A.A. Peker, R. Özpeynirci, H. Duman // Procedia - Social and Behavioral Sciences. – 2015. – V. 174. – P. 1841–1848.
7. Ярошенко О. Г. Порівняльний аналіз стилів навчання студентів різних спеціальностей / О. Г. Ярошенко Т. М. Деркач // Педагогіка і психологія. – 2012. – № 1. – С. 43–47.
8. Maric M. Differences in Learning Styles: A comparison of Slovenian Universities / M. Maric, S. Penger, I. Todorovic, N. Djuric, R. Pintar // Procedia – Social and Behavioral Sciences. – 2015. – V. 197. – P. 175–183.
9. Tulbure C. Learning styles, teaching strategies and academic achievement in higher education: A crosssectional investigation / C. Tulbure // Procedia – Social and Behavioral Sciences. – 2012. –V. 33. P. 398–402.
10. Dincol S. The effect of matching learning styles with teaching styles on success / S. Dincol, S. Temel, Ö. Ö. Oskay, Ü. I. Erdogan, A. Yilmaz // Procedia – Social and Behavioral Sciences. – 2011. – V. 15. – P. 854– 858.
11. Felder R.М. Index of learning styles (ILS). – [Електронний ресурс] / R.M. Felder. – Режим доступу 19.08.2011: // http://www4.ncsu.edu/unity/lockers/ users/f/felder/public/ILSpage.html. – Заг. з екрана. – Мова англ.
12. Деркач Т. М. Вплив окремих аспектів стилів навчання на засвоєння студентами хімічних знань/ Т. М. Деркач // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2011. – № 5. – С. 33–41.

Kashyna H. S., Lebedeva V. V., Kashtalian M. M. Simulation Teaching Technology In Modern Educational System Reformation.

// Наука і освіта.  2017.  №6. 57-62.


DOI:

Ганна Сергіївна Кашина,
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри освіти дорослих,
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова,
вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна,
Віра Василівна Лебедєва,
доктор економічних наук, доцент кафедри адміністративного менеджменту та проблем ринку,
Одеський національний політехнічний університет,
пров. Шевченка,1, м. Одеса, Україна
Марина Михайлівна Каштальян,
доктор медичних наук, доцент кафедри акушерства та гінекології №1,
Одеський національний медичнийо університет,
пров. Валіховського, 2, м. Одеса, Україна


АКТИВІЗАЦІЯ ІМІТАЦІЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У
НАПРЯМКУ РЕФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ


АНОТАЦІЯ:

Метою сучасної освіти стає формування моделі цілісного образу майбутнього професіонала. Тому самих лише семіотичних засобів навчання недостатньо, необхідні технології, що ґрунтуються на принципі «виконуючи – пізнаю», тобто передбачають дієві професійні проби, реалізуються через професійно-трудову компетенцію, мають діяльнісний зміст, передбачають конструювання ситуацій та відповідну ситуативну рефлексію. Результатом такого навчання мають стати не вузькоспеціалізовані знання, а універсальні – з можливістю їх подальшої адаптації до мінливого контексту. У статті обґрунтовано доцільність упровадження імітаційної технології навчання в умовах навчально-тренувальної фірми, розглянуто особливості її адаптації до української системи освіти, проаналізовано сукупність методів і технологій, що застосовуються в умовах навчально-тренувальної фірми, прослідковано вплив цієї технології на формування особистості сучасного фахівця. Адаптація імітаційної технології навчання в умовах НТФ до реалій української освіти розглядається у дослідженні як дієвий засіб модернізації і оновлення вітчизняної освітньої системи, оскільки при її запровадженні враховуються індивідуальні професійні здібності учасників навчального процесу, галузева направленість, де спостерігається дефіцит кадрів, а у процесі організованого таким чином виробничого навчання формуються творча активність, самостійність, чітка професійна позиція, компетентність та професійний універсалізм майбутнього спеціаліста. Найбільш важливими і досі проблемними лишаються такі задачі організації освітнього процесу нового типу: зміна ставлення до змісту освіти як до синтезу самоосвіти, самоорганізації та самовиховання; зміна мотивації суб’єктів освітнього процесу шляхом створення умов для їхньої самореалізації (що неможливо у закритому освітньому просторі без консолідації зусиль різних організацій, установ, підприємств); забезпечення інноваційної освітньої системи в фінансовому, матеріально-технічному, юридичному та психолого-педагогічному плані; підготовка і залучення педагогічних кадрів нового типу.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

система освіти, освітні технології, навчально-тренувальна фірма, імітаційна технологія навчання, реформування освіти.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

 1. Єрмаков І. Є. Компетентнісний потенціал проектної діяльності / І. Є. Єрмаков // Школа для заступників і не тільки. – 2006. – №5. – С. 5-11.
2. Іванюк І.В. Освітня політика: навч. посіб. / І.В. Іванюк. – К.: Таксон, 2006. – 225 с.
3. Куклін О.В. Організація підготовки фахівців із комерційної діяльності / О.В. Куклін. – Львів: Оріяна- Нова, 2001. – 220 с.
4. Гришова І.Ю. Капіталізація бренду як інструмент максимізації ринкової вартості бізнесу / І.Ю. Гришова, Т.С.Шабатура, О.Б. Наумов // Науковий вісник Полісся. – №3(6). 2016. – С. 168-175.
5. Gryshova I.Yu. The estimation of enterprise trade name competitiveness / I.Gryshova, O.Mityay, S.Stoyanova-Koval // Scientific bulletin of Polissia. – №2(6). – 2016. – С 85-91.
6. Gryshova I.Yu. Ukrainian labour migration in the Czech Republic / Wadim Strielkowski, I. Yu. Gryshova // Scientific bulletin of Polissia. – 2016. – №4(8). – С.224-231.
7. Шестаковська Т.Л. Особливості формування соціально орієнтованих кластерів в Україні / В.Ф. Савченко, Т.Л. Шестаковська // Науковий вісник Полісся. – 2016. – №1. – С.46-55.
8. Gryshova I.Yu., Zamlynskyi V.A., Shestakovska T. L. Implementing Cluster Forms Into National Education Development Strategy / I.Yu. Gryshova, V.A. Zamlynskyi, T. L. Shestakovska // Наука і освіта. – 2017. – №5. – С. 56-61.

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.