Поліхроніді А. Г. Використання аудіотренувань у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

// Наука і освіта.  2016.  №1. – 134-137.

Аглая Григорівна Поліхроніді,
викладач кафедри сольного співу,
Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової,
вул. Новосельського, 63, м. Одеса, Україна


ВИКОРИСТАННЯ АУДІОТРЕНУВАНЬ У РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 


АНОТАЦІЯ:

У статті подано сучасне наукове трактування термінів «інклюзія», «діти з особливими освітніми потреба- ми», акцентовано на позитивному впливі музики на розвиток усіх сфер дитини та важливості вибору відповідних методів для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, зокрема використання системи аудіотренувань. 


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

інклюзія, діти з особливими освітніми потребами, аудіо тренування, метод Томатіса


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1.Бекетова Ю. В. Особливості впливу музики на дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] / Ю. В. Бекетова. – Режим доступу : http://www.sportpedagogy.org.ua/html/journal/2009- 03/09byvcsn.pdf.
2.Гордеева А. В. Реабилитационная педагогика : от теории – к практике : [монография] / А. В. Гордеева. – М. : АПКиПРО, 2001. – 211 с.
3.Захарова Н. М. Особливості соціально- педагогічного супроводу інклюзивного навчання уч- нів в умовах загальноосвітньої школи / Н. М. Захарова // Соціальна робота в Україні : теорія і практика. – 2011. – № 3/4. – С. 40–49.
4.Колупаєва А. А. Інклюзивна освіта : реалії та перспективи : [монография] / А. А. Колупаєва. – К. : Самміт-Книга, 2009. – 272 с. 5.Управління педагогічними інноваціями в ін- клюзивній освіті : [навч. посіб.] / А. М. Ананьєв, С. В. Воронова, М. B. Малік та ін. ; за заг. ред. С. К. Хаджирадєвої. – К. : Освіта України, 2014. – 244 с.

Деділова Т. В., Токар І. І., Філатов А. В. Ґендерний аспект уявлень студентів про діяльність викладача

// Наука і освіта.  2016.  №1. – 137-145.

Тетяна Вікторівна Деділова,
кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки підприємства,
Інна Іванівна Токар,
асистент кафедри економіки підприємства,
Артем Володимирович Філатов,
магістр кафедри економіки підприємства,
Харківський національний автомобільно-дорожній університет (ХНАДУ),
вул. Петровського, 25, м. Харків, Україна


ҐЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ УЯВЛЕНЬ СТУДЕНТІВ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ВИКЛАДАЧА


АНОТАЦІЯ:

Статтю присвячено питанням розвитку методичних засад оцінювання кадрового потенціалу вищого нав- чального закладу з урахуванням ґендерного аспекту. Зокрема, в роботі запропоновано методику оцінки щорічного рейтингу викладачів-лекторів, яка базується на використанні експертних методів дослідження. Проведено аналіз уявлення студентів про особливості міжособових відносин у вищому навчальному закладі, окремо розглянуто ґендерні стереотипи, присутні у студентів та викладачів чоловічої та жіночої статі. 


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

університет, викладач, студент, ґендерні стереотипи, чоловік, жінка, оцінка.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Приходькіна Н. О. Ґендерні стереотипи в уявленні студентів гуманітарного профілю [Елек- тронний ресурс] / Н. О. Приходькіна. – Режим досту- пу: http://www.pdaa.edu.ua/np/pdf/82.pdf
2. Основи теорії ґендеру: Навчальний посібник / [заг. ред. Скорик М.М.]. – К.: “К.І.С.”, 2004. – 536 с.
3. Богатирьов К. О. Щодо визначення місця і ролі ґендерної педагогіки в професійній підготовці майбутніх вчителів [Електронний ресурс] / К. О. Богатирьов. – Режим доступу: http://eir.nuos.edu.ua/ xmlui/ bitstream/ handle/123456789/1544/Bogatirev.pdf?sequence=1
4. Васильченко О. І. Формування ґендерної культури студентів університету як предмет і об’єкт дослідження / О. І. Васильченко // Вісник Запорізького національного університету. Серія «Педагогічні науки». – 2008. – №1. – С. 48-52.
5. Букач М. М. Перспективи розвитку ґендерної складової сучасного змісту професійної освіти майбутніх педагогів / М. М. Букач // Наукові праці ЧДУ імені Петра Могили. Педагогіка. – 2010. – Ви- пуск 131. – Т. 144. – С. 50-53.
6. Особливості проявів ґендерних стереотипів у системі викладач – студент [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://xreferat.com/77/1919-1- osoblivost-proyav-v-gendernih-stereotip-v-u-sistemvikladach-student.html
7. Деділова Т. В. Реалізація ґендерного підходу в системі вищої освіти України // Державне управління науково-освітнього забезпечення підготовки конкурентоспроможних фахівців у сфері цивільного захисту : збірник тез Всеукраїнської нау- ково-практичної конференції, 16-17 квітня 2015 р. – Х.: НУЦЗУ, 2015. – 320 с. – С. 11-13.

Янь Юань Методика формування умінь самопідготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики

// Наука і освіта.  2016.  №1. – 146-152.

Янь Юань,
аспірант кафедри музичного мистецтва і хореографії,
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,
вул. Фонтанська дорога, 4, м. Одеса, Україна
 


МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ УМІНЬ САМОПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ


АНОТАЦІЯ:

У статті розглядається поетапна методика самопідготовки студентів-музикантів до педагогічної практики. В основу методики процесу самопідготовки студентів до педагогічної практики автором покладено «діяльнісний», «синергетичний», «полісуб’єктний», «індивідуально-орієнтований» підходи. У процесі само- підготовки студентів-музикантів до педагогічної практики виділяються 3 етапи: підготовчий, інтеріо- ризаційний, екстеріоризаційний. На кожному з етапів самопідготовки студенти мають оперувати визначе- ною низкою методів і прийомів, про які йдеться мова у статті. 


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

самонавчання, самопідготовка студента, форми навчання, діяльнісний підхід, синергети- чний підхід, мотивації навчання


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Выготский Л. С. История развития высших пси- хических функций / Л. С. Выготский // Проблемы разви- тия психики : [собрание сочинений : в 6 т. ; под. ред. А. М. Матюшкина] – М. : Педагогика. – Т. 3. – 368 с.
2. Гальперин П. Я. К учению об интериориза- ции / П. Я. Гальперин // Вопросы психологии. – 1966 – № 6. – С. 3-20.
3. Гершунский Б. С. Образовательно- педагогическая прогностика. Теория. Методология. Практика / Б. С. Гершунский. – М. : Флинта; Наука, 2003. – С. 92. 4. Леонтьев А. Н. Проблемы развития психики / А. Н. Леонтьев. – М. : Изд-во МГУ, 1981. – 584 с.
5. Морозова Н. Г. Учителю о познавательном интересе. – М. : Знание, 1979. – С. 5-46.
6. Педагогика / [под ред. Ю. К. Бабанского]. – М. : Просвещение, 1983 г. – 607 с.
7. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. СПб. : Питер, 2002. 720 с.
8. Федотова О. Д. Интерполяционный контроль методологических знаний / О. Д. Федотова // Класси- ческий Лицей № 1 при РГУ : опыт и перспективы. – Ростов-на-Дону : Изд-во РГУ, 2002. – С. 56-62.
9. Шех Т. В. Личностно-ориентированный под- ход в обучении школьников иностранному языку [Электронный ресурс] / Т. В. Шех // Кон- цепт : научно-методический электронный журнал официального сайта эвристических олимпиад «Совѐ- нок» и «Прорыв». – 2 квартал 2011. – Киров, 2011 г. – Режим доступа : http://www.covenok.ru/koncept/ 2011/11205.htm.
10. Щукина Г. И. Проблема познавательного ин- тереса в педагогике / Г. И. Щукина. – М. : Педагогика, 1971. – 352 с.
11. Янч Э. Прогнозирование научно- технического прогресса / Э. Янч. –М. : Прогресс, 1970. – 568 с.
12. Sidi A. Practical Extrapolation Methods / А. Sidi // Theory and Applications Cambridge University Press, Cambridge monographs on applid and computational mathematics. –10. – 2003. – 519 p.

Очеретна О. Ю. Залучення майбутніх інженерів електрозв’язку до самостійної творчої роботи в процесі професійної підготовки як педагогічна умова формування їхньої акмеологічної культури

// Наука і освіта.  2016.  №1. – 152-157.

Ольга Юріївна Очеретна,
викладач англійської мови кафедри лінгвістичної підготовки,
Одеська національна академія зв’язку ім. О. С. Попова, вул. Ковальська, 1, м. Одеса, Україна


ЗАЛУЧЕННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ЕЛЕКТРОЗВ’ЯЗКУ ДО САМОСТІЙНОЇ ТВОРЧОЇ РОБОТИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ФОРМУВАННЯ ЇХНЬОЇ АКМЕОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ


АНОТАЦІЯ:

У статті розглядається одна з педагогічних умов формування акмеологічної культури у майбутніх інже- нерів електрозв’язку в процесі їхньої фахової підготовки та пропонуються різні види вправ та прийомів щодо реалізації цієї умови. Також йде мова про зміни та нові стандарти і тенденції у навчальних програмах вищих технічних закладів


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

творча самостійна робота, акмеологічна культура майбутніх інженерів електрозв’язку, реалізація педагогічної умови.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Журавська Л. М. Концептуальні умови управління самостійною роботою студентів у ВНЗ / Л. М. Журавська // Освіта та управління. – Т. 3. – 1999. – № 2. – 240 с.
2. Завьялова Е. П. Совместная деятельность преподавателей и студентов в организации самостоя- тельной работы студентов [Електронний ресурс] / Е. П. Завьялова. – Режим доступа : http://www.asu.ru
3. Козаков В. А. Самостоятельная работа сту- дентов и ее информационно-методическое обеспече- ние : учебн. пособ. / В. А. Козаков. – К. : Вища школа, 1990. – 112 с.
4. Соколова И. Б. Основы самостоятельной ра- боты студентов : Учебно-методическое пособие в помощь студентам педагогических вузов / И. Б. Соко- лова. – Армавир : ИЦ АГПИ, 2002. – 98с.

Печерська Е. П., Усачов О. С. Формування художнього мислення підлітків у процесі участі у культурно-масових заходах

// Наука і освіта.  2016.  №1. – 157-165.

Елла Пилипівна Печерська,
кандидат педагогічних наук,
приват-професор кафедри музичного мистецтва і хореографії,
Олексій Сергійович Усачов,
спеціаліст факультету музичної та хореографічної освіти,
Південноукраїнський наційональний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,
вул. Фонтанська дорога, 4, м. Одеса, Україна


ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬОГО МИСЛЕННЯ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ УЧАСТІ У КУЛЬТУРНО-МАСОВИХ ЗАХОДАХ


АНОТАЦІЯ:

У статті уточнено сутність поняття «художнє мислення» та визначено його компонентну структуру. Висвітлено зміст і результати експериментальної роботи щодо діагностики й формування художнього мис- лення підлітків у процесі участі у культурно-масових заходах. Розроблено відповідну методику, засновану на певних принципах і педагогічних умовах.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

художнє мислення, культурно-масові заходи, рольові ігри, LARP.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Богомолова Н. Н. Социальная психология массовой коммуникации: Учеб. пособие для студентов вузов / Н. Н. Богомолова. – М. : Аспект Пресс, 2008. – 191 с. 2. Горина Д. Альтернативная реальность в XXI веке [Електронний ресурс] / Д. Горина. 2015 – Режим доступу : http://www.cablook.com/inspiration/alternativnayarealnost-v-xxi-veke/
3. Дмитриева М. А. Развитие художественно- образного мышления и самоопределения подростка в различных видах музыкально-творческой деятельности. Успехи и трудности в работе молодого специалиста [Електронний ресурс] / М. А. Дмитриева. – Режим доступу: http://kur-buk.ru/obychenie/bibliotstatei/113-dmitrieva-ma-lrazvitie-xudozhestvennoobraznogo-myshleniya-i-samoopredeleniya-podrostka-vrazlichnyx-vidax-muzykalno-tvorcheskoj-deyatelnostiuspexi-i-trudnosti-v-rabote-molodogo-speczialistar.html
4. Користувач «Аrruin» Технології в рольових іграх [Електронний ресурс]. Режим доступу : http://habrahabr.ru/post/209616/
5. Кристи Г. Воспитание актера школы Станиславского / Г. Кристи. – М: Искусство, 1999 – 366 с.
6. Літературознавча енциклопедія: у двох томах. – Т.2 / Автор-укладач Ковалів Ю. І. – К. : Академія, 2007. – 624 с.
7. Личковах В. А. Переживание красоты / В. А. Личковах. – К.: Мистецтво, 1987. – 80 с.
8. Современный словарь по педагогике / Авт.- сост. Рапацевич Е. С. – Минск : Современное слово, 2001. – С. 250-254.
9. Фридман Л. М. Педагогический опыт глазами психолога / Л. М. Фридман. – М. : Просвещение, 1987. – 224 с.
10. Фролова Г. И. Организация и методика клубной работы с детьми и подростками: Учеб. пособие для студентов ин-тов культуры / Г. И. Фролова. – М. : Просвещение, 1986. – 160 с.
11. Tychsen, Anders; Hitchens, Michael; Brolund, Thea; Kavakli, Manolya (July 2006). "Live Action RolePlaying Games: Control, Communication, Storytelling, and MMORPG Similarities". Games and Culture (Sage Publications). – 252–275.

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.