Дроздова І. П. Інтерактивні методи навчання мов у вищих навчальних закладах нефілологічного профілю
// Наука і освіта. – 2015. – №9. – 40-45.
DOI:
Ірина Петрівна Дроздова,
доктор педагогічних наук, професор кафедри природничих і наукових дисциплін,
Харківський національний автомобільно-дорожній університет,
вул. Петровського, 25, м. Харків,Україна
ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ МОВ У ВИЩИХ
НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ НЕФІЛОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
АНОТАЦІЯ:
У статті викладено методичні основи організації і проведення інтерактивних методів навчання мов у вищій школі нефілологічного профілю, подано структуру й типологію ділових і рольових ігор як форм навчання студентів україномовного та іншомовного спілкування.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
інтерактивні методи навчання, ділова і рольова ігри, функції рольової гри, організація ді- лової гри, студенти-тьютори.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Габрусевич С. А., Зорина Г. А. От деловой игры – к профессиональному інтересу / С. А. Габру- севич. – Минск: Университетское, 1989. – 125 с.
2. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні тех- нології / І. М. Дичківська. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с.
3. Эльконин Д. Б. К проблеме периодизации пси- хического развития в детском возрасте / Д. Б. Элько- нин // Вопросы психологии. − 1971. − №
4. − С. 3-12. 4. Методика навчання української мови в серед- ніх освітніх закладах / Колектив авторів за ред. М. І. Пентилюк: М. І. Пентилюк, С. О. Караман, О. В. Караман, О. М. Горошкіна, З. П. Бакум, М. М. Барахтян, І. В. Гайдаєнко, А. Г. Галетова, Т. В. Коршун, А. В. Нікітіна, Т. Г. Окуневич, О. М. Решетілова. – К., Ленвіт, 2004. – 400 с.
5. Ливингстоун К. Ролевые игры в обучении ино- странным языкам / К. Ливингстоун. – М.: Высшая шк., 1988. – 169 с.
6. Слєпкань З. І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі: Навч.посіб / З. І. Слєпкань. – К.: Вища шк., 2005. – 239 с.
7. MCCaslin N. Creative Drama in the Classroom / N. MCCaslin. – New York, 1984. – 109 p.