Падалка О. І. Теоретичні засади формування пріоритетних педагогічних цінностей у процесі професійно-педагогічної підготовки вихователя дошкільного навчального закладу

// Наука і освіта.  2015.  №9. –147-151.


DOI:

Ольга Іванівна Падалка,
старший викладач кафедри педагогіки і психології
(дошкільної та корекційної),
Рівненський державний гуманітарний університет,
вул. С. Бандери, 12, м. Рівне, Україна  


ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРІОРИТЕТНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИХОВАТЕЛЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ


АНОТАЦІЯ:

У статті розглянуто проблему професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти, висвітлено особливості формування пріоритетних педагогічних цінностей у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вихователя, виокремлено та описано пріоритетні педагогічні цінності вихователів


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

  : цінності, пріоритетні педагогічні цінності, майбутній вихователь. 


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:


1.Линенко А. Ф. Готовність майбутніх учителів до педагогічної діяльності / А. Ф. Линенко // Педаго- гіка і психологія. 1995. № 1. С. 125-132.
2.Поніманська Т. І. Мотиваційно-ціннісна готов- ність педагога до гуманістичного виховання дітей / Т. І. Поніманська // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія. – Ялта : КГУ, 2003. Вип. 5. – С. 232-236.
3.Шелер М. Избранные произведения / М. Шелер. – М. : Изд-во «Гнозис», 1994. – 490с.
4.Шмелькова Г. М. Болонський процес – структур- на модернізація вищої освіти України / Г. М. Шмелькова // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : зб. наук. пр. конф. – К. – Запоріжжя, 2006. – Вип. 36. – С. 30-37.  

Пальшкова І. О. Особливості формування емоційної культури майбутніх учителів початкової школи

// Наука і освіта.  2015.  №9. –151-15.


DOI:

Ірина Олександрівна Пальшкова,
доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогічних технологій початкової освіти,
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,
вул. Олександра Невського, 39, м. Одеса, Україна
  


ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 


АНОТАЦІЯ:

У статті визначено особливості та педагогічні умови формування емоційної культури майбутніх учителів по- чаткової школи, а також різні підходи до з’ясування педагогічних умов ефективності навчально-виховного процесу в системі вищої освіти. Диференційовано такі педагогічні умови: емоціогенна спрямованість змісту навчальних ди- сциплін, залучення студентів до активної творчої діяльності, в тому числі проектної


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

  емоційна культура, майбутні вчителі початкової школи, педагогічні умови, емоціогенна ситуація, емоційна сфера, емпатія.  


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:


1. Макаренко А. С. Педагогическая поэма / А. С. Макаренко ; сост., вступ. ст., примеч., коммент. С. С. Невская. – М. : ИТРК, 2003. – 736 с.
2. Носенко Е. Л. Емоційний інтелект: концептуаліза- ція феномену, основні функції / Е. Л. Носенко, Н. В. Коврига ; Дніпропетровський національний ун-т. – К. : Вища школа, 2003. – 126 с.
3. Перепечина Г. В. Эмпатия – профессионально ва- жное качество тележурналиста / Г. В. Перепечина // Вест- ник Московского университета. – Сер. 10, Журналистика. – 1998. – № 5. – С. 12–25.
4. Сергеев И. С. Как организовать проектную деяте- льность учащихся : практическое пособие для работников общеобразовательных учреждений / И. С. Сергеев. – 2-е изд., испр. и доп. – М. : АРКТИ, 2005. – 80 с. – (Метод. биб-ка).
5. Сухомлинский В. А. Сто советов учителю / В. А. Сухомлинский. – М. : Изд-во Академии педагогиче- ских наук РРФСР, 1961. – 658 с.
6. Якобсон П. М. Почему надо воспитывать чувства у детей / П. М. Якобсон. – М. : Просвещение, 1954. – 74 с.
7. Якобсон П. М. Эмоциональная жизнь школьника : психологический очерк / П. М. Якобсон ; АПН СССР. Ин- т психологии. – М. : Просвещение, 1966. – 292 с.

Попова О. В. Контекстний підхід як детермінанта професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови

// Наука і освіта.  2015.  №9. –156-166.


DOI:

Олександра Володимирівна Попова,
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри перекладу і теоретичної та прикладної лінгвістики,
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,
вул. Старопортофранківська, 34, м. Одеса, Україна
  


КОНТЕКСТНИЙ ПІДХІД ЯК ДЕТЕРМІНАНТА ПРОФЕСІЙНО-МОВЛЕННЄВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ 


АНОТАЦІЯ:

Стаття присвячена проблемі реалізації контекстного підходу в межах процесу професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови в умовах університетської педагогічної освіти. Проаналізовано сутність і структура означеного підходу; з’ясовано особливості актуалізації контекстного підходу в досліджуваній підготовці. 


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

  контекстний підхід, професійно-мовленнєва підготовка, майбутні перекладачі китайської мови, перекладачі-східнознавці, університетська освіта, квазіпрофесійна діяльність.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:


1. Абрамова Г. С. Ділові ігри: теорія і організація / Г. С. Абрамова, В. А. Степанович. – Єкатерин- бург : Ділова книга, 1999. – 239 с.
2. Буйницька О. П. Інформаційні технології та технічні засоби навчання : [навч. посіб.] / О. П. Буйницька. – К. : Центр учбової літератури, 2012. – 240 с.
3. Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный поход / А. А. Вербицкий. – М. : Высшая школа, 1991. – 207 с.
4. Вербицкий А. А. Компетентностный подход и теория контекстного обучения : М-лы к 4-му заседа- нию методол. семинара 16 ноября 2004 г. / А. А. Вербицкий. – М. : ИЦПКПС, 2004. – 84 с.
5. Вербицкий А. А. Концепция знаково- контекстного обучения в вузе / А. А. Вербицкий // Вопросы психологии. – 1987. – №5. – С. 31–39.
6. Воронин А. С. Словарь терминов по общей и социальной педагогике / А. С. Воронин. – Екатерин- бург : ГОУ ВПО УГТУ-УПИ, 2006. – 135 с.
7. Вища освіта України і Болонський про- цес : [навчальний посібник] / [М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук, В. В. Грубінко, І. I. Бабин] ; за ред. В. Г. Кременя. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2004. – 384с.
8. Выготский Л. С. Игра и ее роль в психическом развитии ребенка / Л. С. Выготский // Вопросы пси- хологии. – №6. – 1966. – С.62-68.
9. Гмизіна Н. А. Словник психолого-педагогічних термінів і понять (на допомогу працівникам навчаль- них закладів міста) / Н. А. Гмизіна. – Нова Каховка : ММК, 2014. – 268 с.
10. Дмитренко Т. А. Профессионально- ориентированные технологии / Т. А. Дмитренко // Высшее образование в России. – 2003. – №3. – С. 159-161.
11. Дубовицкая Т. Д. Диагностика уровня про- фессиональной направленности студен- тов / Т. Д. Дубовицкая // Психологическая наука и об- разование. – 2004. – №2. – С. 82-87.
12. Калугин Ю. Е. Основы педагогики профес- сионального дополнительного образования и профес- сионального самообразования : [учеб. посо- бие] / Ю. Е. Калугин. – Челябинск : Изд-во ЮУрГУ, 2004. – 161 c.
13. Ковтун О. В. Формування професійного мов- лення у майбутніх фахівців авіаційної галу- зі : монографія / Олена Віталіївна Ковтун; Наук. ред. А. М. Богуш. – К. : Освіта України, 2012. – 478 с.
14. Контекстное обучение / Википедия – свобод- ная энциклопедия : [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ru.wikipedia.org/wiki/.
15. Корунець І. В. Вступ до перекладознавст- ва : [підручник] / І. В. Корунець. – Вінниця : Нова Книга, 2008. – 512 с.
16. Кочергин И. В. Очерки методики обучения китайскому языку : монография / И. В. Кочергин. – М. : «Муравей», 2000. – 155 с.
17. Лаврентьев Г. В. Инновационные обучающие технологии в профессиональной подготовке специа- листов / Г. В. Лаврентьев, Н. Б. Лаврентьева, Н. А. Неудахина. – Барнаул : Изд-во АлтГУ. – Ч. 2. – 2004. – 232 с.
18. Латышев Л. К. Структура и содержание под- готовки переводчиков в языковом вузе : [учебно- методическое пособие] / Л. К. Латышев, В. И. Проворотов. – 2-е издание, стереотип. – М. : НВИ-ТЕЗАУРУС, 2001. – 136 с.
19. Програма з англійської мови для професійно- го спілкування / [колектив авторів: Г. Є. Бакаєва, О. А. Борисенко, І. І. Зуєнок, В. О. Іваніщева, Л. Й. Клименко, Т. І. Козимирська, С. І. Кострицька, Т. І. Скрипник, Н. Ю. Тодорова, А. О. Ходцева]. – К. : Ленвіт, 2005 – 119 с.
20. Рецкер Я. И. Теория перевода и переводче- ская практика : очерки лингвистической теории пере- вода / Я. И. Рецкер. – Москва : Международные от- ношения, 1974. – 215 с.
21. Фесенко Т. А. Специфика национального культурного пространства в зеркале перево- да / Т. А. Фесенко. – Тамбов: Изд-во ТГУ, 2002. – 228 с.
22. Хруцький Є. А. Організація проведення діло- вих ігор : [навч. посібник для викладачів серед. спец. навч. закладів]. – М. : Вищ. шк., 1991. – 320 с. 

Степанова Т. М. Педагогічні умови формування професійно-мовленнєвої культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів.

// Наука і освіта.  2015.  №9. –166-170.


DOI:

Тетяна Михайлівна Степанова,
доктор педагогічних наук, професор, декан факультету розвитку дитини,
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського,
вул. Нікольська, 4, м. Миколаїв, Україна   


ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ


АНОТАЦІЯ:

У статті автор розкриває сутність поняття «мовленнєва культура майбутніх вихователів», «професійно- мовленнєва культура майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів», «професійно-мовленнєва діяль- ність майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів». Автор обґрунтовує педагогічні умови формування професійно-мовленнєвої культури майбутніх вихователів в процесі їхньої професійно-мовленнєвої діяльності.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

 мовленнєва культура, професійно-мовленнєва культура, професійно-мовленнєва діяль- ність, педагогічні умови.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:


 
1.Дошкільна лінгводидактика: словник-довідник: понад 600 термінів, понять та назв / упор. А. М. Богуш, К. Л. Крутій. – Запоріжжя: ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2014. – 200 с.
2.Мацько Л. І., Кравець Л. В. Культура української фахової мови: навч. посібник. – К.:ВЦ «Академія», 2007. – 360 с.
3.Заболотська О. О. Теоретико-методичні засади формування індивідуальності майбутніх учителів словесників у професійній підготовці. дис… доктора пед. наук: 13.00.04 / О. О. Заболоцька. – Херсон, 2007. – 405 с.
4.Савінська Т. І. Формування готовності майбут- ніх вихователів до роботи з художньою літературою в дошкільному закладі. дис... кандидата пед. наук: 13.00.04. / Т. І. Савінська. – Одеса, 20015. – 209 с. 

Тимченко Г. М., Діденко М. В., Закревський А. М., Павлович Р. В. Упровадження сучасних діагностичних систем під час вивчення курсу «Психофізіологічні основи здоров’я» для студентів класичного університету

// Наука і освіта.  2015.  №9. –175-181.


DOI:

Ганна Миколаївна Тимченко,
кандидат біологічних наук, доцент,
директор Центру електронного навчання,

Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна,
Марія Володимирівна Діденко,
провідний інженер Центру електронного навчання,
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна,
майдан Свободи, 6, м. Харків, Україна,
Андрій Миколайович Закревський,
кандидат медичних наук, доцент кафедри неонатології,
Харківська медична академія післядипломної освіти,
вул. Корчагінців, 58, м. Харків,Україна,
Роман Владиславович Павлович,
кандидат технічних наук, директор ТОВ «Компанія TREDEX», 
ТОВ НВФ «Телемедичні технології», м. Харків,Україна   


УПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ДІАГНОСТИЧНИХ СИСТЕМ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я» ДЛЯ СТУДЕНТІВ КЛАСИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ 


АНОТАЦІЯ:

 класичного університету з використанням сучасних діагностичних комплексів, які активно застосовують- ся в практиці психофізіологїі та функціональної діагностики. Зв’язок теорії з практикою та політехнічний принцип навчання допоможуть сформувати не лише знання, уміння та навички у студентів, а й ті якості осо- бистості, які дозволяють орієнтуватись у всій системі практичної діяльності в галузі, а саме: знання з основ сучасних діагностичних систем щодо вивчення здоров’я людини; уміння та навички, необхідні для поводження з сучасними, найбільш розповсюдженими в діагностичній галузі діагностичними комплексами, пов’язаними з діагностикою здоров’я людини.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

принцип зв’язку теорії з практикою, функціональна діагностика, політехнічний принцип навчання, сучасні діагностичні системи, студенти класичного університету.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:
1. Дьяченко Л. Г. Мультимедийные технологии в политехническом образовании / Л. Г. Дьяченко // Вестник Костромского государственного университе- та им. Н. А. Некрасова, 2009. – Т. 15. №1. – С. 8-12.
2. Крамаренко А. В. Сопоставление локальных изменений ЭЭГ с картой поля мобильного телефона / А. В. Крамаренко. [Електронний ресурс]. – Режим до- ступу : http://www.tredex-company.com/ru/sopostavlen.
3. Морозов Н. И. Опыт интегрированного обра- зования студентов с ограниченными возможностями здоровья в Марийском политехническом техникуме / Н. И. Морозов // Мир образования – образование в мире, 2010. – № 3. – С. 122-130.
4. Педагогика и психология высшей школы : [уч. пос.] / Под ред. М. В. Буланова-Топоркова. – Рос- тов-на-Дону : Феникс, 2002. – 544 с.
5. Баранова А. С. Политехническое обучение учащихся в общеобразовательных школах БССР (1952-1961 гг.) : дисс. … кандидата пед. наук : 13.00.01 / Баранова Алла Саввична. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : Научная библиотека дис- сертаций и авторефератов http://www.dissercat.com/content.
6. Тимченко Г. М. Система оценивания знаний по БЖД студентов классического университета в сис- теме MOODLE / Тимченко Г. М. // Збірник науково- методичних праць І Всеукраїнської науково- практичної конференції «Дистанційне навчання – старт із сьогодення в майбутнє» (Харків, 14-15 травня 2015 р.). – С. 183-187.
         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.