Content
Педагогіка |
|
Аннєнкова І. П. Критерії і показники якості освіти у ВНЗ. |
4 |
Авраменко Б.В. Культура речи учителя |
8 |
Блощинський І. Г., Яремчук І. А. Історія створення дистанційного навчання у країнах світу |
11 |
Бойченко О. В. Шляхи вдосконалення документообігу у ВНЗ. |
15 |
Боркач Є. І. Науково-дослідна робота в закарпатському угорському колегіумі імені Ілони Зріні |
17 |
Бурцева І. І. Участь як процес поступового формування особистісних цінностей студентів класичного ВНЗ |
21 |
Воробйова Є. В., Резнік С. М. Організація якісної підготовки менеджерів в умовах другої вищої освіти |
24 |
Воронюк І .В. Психолого-педагогічний вплив учителя на учнів як інтегральна складова успішності викладацької діяльності |
27 |
Гвоздій С. П., Стенпковська Г. І. Вивчення стану здоров’я молоді як приклад науково-дослідної роботи у вищому навчальному закладі. |
31 |
Голуб Т. П. Структурні компоненти науково-дослідницьких робіт студентів технічних університетів |
35 |
Голубова Г. В. Сутність та структурні компоненти освітньо-виховного простору педагогічного вишу як запоруки організації НДР |
37 |
Гордиенко Т. П., Смирнова О. Ю., Смирнова Н. Ю. Применение информационных технологий в научно-исследовательской работе студентов |
41 |
Горчакова О. А. Особенности деятельности научного руководителя в условиях поликультурной образовательной среды вуза. |
43 |
Гудзевич Л. С. Пошуково-дослідницька діяльність студентів у процесі вивчення дисциплін природничого циклу |
47 |
Долинський Б. Т. Системний підхід у підготовці майбутніх учителів початкової школи до науково-дослідницької діяльності |
50 |
Єрмакова С. С. Концептуальні засади розробки моделі продуктивного моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів. |
52 |
Зеленько О. А. Про науково-дослідну роботу у вишах України. |
56 |
Каменська І. Б. Зміст і принципи формування здатності майбутніх учителів іноземної мови до ефективної мовленнєвої взаємодії в аудиторному дискурсі. |
59 |
Кисельова О. І. Педагогічні умови реалізації комунікативно-мовленнєвого супроводу розвитку професійного українського мовлення майбутніх логопедів. |
62 |
Ковтонюк М. М., Антонюк Л. В. Організаційно-методичні аспекти проектування дослідницького навчання майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін |
66 |
Койчева Т. І. Науково-дослідницька діяльність викладачів як ресурс інноваційного розвитку педагогічного університету. |
71 |
Кордонова А.В. Самообучение иностранным языкам в условиях становления новой образовательной парадигмы. |
75 |
Корнещук В. В., Ліневич О. М. Надійнісний підхід до добору персоналу освітніх закладів. |
78 |
Кушнірук А. С. Сутність науково-дослідницької роботи майбутніх учителів математики в сучасній педагогіці. |
80 |
Лазарєва Т.А. Науково-дослідна робота студентів як основа формування творчого фахівця харчової галузі. |
83 |
Лаун С. Ю. Використання творчої діяльності в процесі формування дослідницької ініціативності студентів факультету технологій. |
87 |
Монке О. С. Виховання духовності дітей дошкільного віку засобами української дитячої літератури |
90 |
Назаренко Н.С. Проектна діяльність як засіб формування професійної компетентності майбутніх перекладачів. |
94 |
Нестеренко В. В. Індивідуалізація самостійної роботи студентів заочної форми навчання |
97 |
Ноздрова О. П. Формування дослідницьких умінь студентів, їх готовності до пошукової діяльності. |
99 |
Осипова Т. Ю. Роль педагога-наставника в науковій діяльності дослідників-початківців. |
103 |
Першина Л. В. Деякі аспекти підготовки майбутніх викладачів вищих педагогічних навчальних закладів. |
106 |
Полєвікова О. Б. Особливості дослідження дитячого словника. |
109 |
Прохорова О. В. Реальний стан обізнаності щодо компетентності магістрантів у науково-дослідній діяльності. |
111 |
Прошкін В. В. Формування готовності майбутніх учителів до науково-дослідної роботи в процесі університетської підготовки |
114 |
Стрига Е. В. Структура професійного менталітету майбутніх учителів гуманітарних дисциплін |
118 |
Терещук Р. К. К вопросу о методах изучения особенностей общения и избирательных взаимоотношений дошкольников с ровесниками |
121 |
Трофімчук В.М. Проектно-дослідницька діяльність учнів на етапі розробки творчої концепції дизайн-проекту |
125 |
Федорова Г. В. Функциональная роль биогеохимии в учебном практикуме и НИР студентов экологического направления. |
127 |
Чечель К. О. Психолого-педагогічні чинники мотивації студентів-психологів до науково-дослідної роботи у вищому навчальному закладі. |
130 |
Шеремет Б. Г., Лещій Н. П. Особливості спортивної підготовки студентів у процесі навчання у вищому навчальному закладі. |
133 |
Роман Явич, Геркерова А. М. Использование социальной сети в педагогических целях |
137 |
Яворська Г. Х. Методика організації самостійної роботи студентів: досвід та перспективи |
139 |
З досвіду роботи |
|
Лознікова Л. П. Організація самостійної роботи студентів коледжу |
142 |
Омельчук В. В., Гридюшко І. М. З досвіду роботи школи щодо розвитку творчої особистості молодших школярів у процесі активного навчання. |
144 |
Остапчук І. П., Павленко Г. Ю., Первая Н. В. Ефективність науково-дослідної роботи студентів у КНУТД. |
147 |
Тарарака Т.В. Сущность и особенности управления учебно-воспитательным комплексом "Детский сад-школа І-ІІІ ступени". |
150 |
153 166 |