Content
| Педагогіка | 
 | 
| Аннєнкова І. П. Критерії і показники якості освіти у ВНЗ. | 4 | 
| Авраменко Б.В. Культура речи учителя | 8 | 
| Блощинський І. Г., Яремчук І. А. Історія створення дистанційного навчання у країнах світу | 11 | 
| Бойченко О. В. Шляхи вдосконалення документообігу у ВНЗ. | 15 | 
| Боркач Є. І. Науково-дослідна робота в закарпатському угорському колегіумі імені Ілони Зріні | 17 | 
| Бурцева І. І. Участь як процес поступового формування особистісних цінностей студентів класичного ВНЗ | 21 | 
| Воробйова Є. В., Резнік С. М. Організація якісної підготовки менеджерів в умовах другої вищої освіти | 24 | 
| Воронюк І .В. Психолого-педагогічний вплив учителя на учнів як інтегральна складова успішності викладацької діяльності | 27 | 
| Гвоздій С. П., Стенпковська Г. І. Вивчення стану здоров’я молоді як приклад науково-дослідної роботи у вищому навчальному закладі. | 31 | 
| Голуб Т. П. Структурні компоненти науково-дослідницьких робіт студентів технічних університетів | 35 | 
| Голубова Г. В. Сутність та структурні компоненти освітньо-виховного простору педагогічного вишу як запоруки організації НДР | 37 | 
| Гордиенко Т. П., Смирнова О. Ю., Смирнова Н. Ю. Применение информационных технологий в научно-исследовательской работе студентов | 41 | 
| Горчакова О. А. Особенности деятельности научного руководителя в условиях поликультурной образовательной среды вуза. | 43 | 
| Гудзевич Л. С. Пошуково-дослідницька діяльність студентів у процесі вивчення дисциплін природничого циклу | 47 | 
| Долинський Б. Т. Системний підхід у підготовці майбутніх учителів початкової школи до науково-дослідницької діяльності | 50 | 
| Єрмакова С. С. Концептуальні засади розробки моделі продуктивного моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів. | 52 | 
| Зеленько О. А. Про науково-дослідну роботу у вишах України. | 56 | 
| Каменська І. Б. Зміст і принципи формування здатності майбутніх учителів іноземної мови до ефективної мовленнєвої взаємодії в аудиторному дискурсі. | 59 | 
| Кисельова О. І. Педагогічні умови реалізації комунікативно-мовленнєвого супроводу розвитку професійного українського мовлення майбутніх логопедів. | 62 | 
| Ковтонюк М. М., Антонюк Л. В. Організаційно-методичні аспекти проектування дослідницького навчання майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін | 66 | 
| Койчева Т. І. Науково-дослідницька діяльність викладачів як ресурс інноваційного розвитку педагогічного університету. | 71 | 
| Кордонова А.В. Самообучение иностранным языкам в условиях становления новой образовательной парадигмы. | 75 | 
| Корнещук В. В., Ліневич О. М. Надійнісний підхід до добору персоналу освітніх закладів. | 78 | 
| Кушнірук А. С. Сутність науково-дослідницької роботи майбутніх учителів математики в сучасній педагогіці. | 80 | 
| Лазарєва Т.А. Науково-дослідна робота студентів як основа формування творчого фахівця харчової галузі. | 83 | 
| Лаун С. Ю. Використання творчої діяльності в процесі формування дослідницької ініціативності студентів факультету технологій. | 87 | 
| Монке О. С. Виховання духовності дітей дошкільного віку засобами української дитячої літератури | 90 | 
| Назаренко Н.С. Проектна діяльність як засіб формування професійної компетентності майбутніх перекладачів. | 94 | 
| Нестеренко В. В. Індивідуалізація самостійної роботи студентів заочної форми навчання | 97 | 
| Ноздрова О. П. Формування дослідницьких умінь студентів, їх готовності до пошукової діяльності. | 99 | 
| Осипова Т. Ю. Роль педагога-наставника в науковій діяльності дослідників-початківців. | 103 | 
| Першина Л. В. Деякі аспекти підготовки майбутніх викладачів вищих педагогічних навчальних закладів. | 106 | 
| Полєвікова О. Б. Особливості дослідження дитячого словника. | 109 | 
| Прохорова О. В. Реальний стан обізнаності щодо компетентності магістрантів у науково-дослідній діяльності. | 111 | 
| Прошкін В. В. Формування готовності майбутніх учителів до науково-дослідної роботи в процесі університетської підготовки | 114 | 
| Стрига Е. В. Структура професійного менталітету майбутніх учителів гуманітарних дисциплін | 118 | 
| Терещук Р. К. К вопросу о методах изучения особенностей общения и избирательных взаимоотношений дошкольников с ровесниками | 121 | 
| Трофімчук В.М. Проектно-дослідницька діяльність учнів на етапі розробки творчої концепції дизайн-проекту | 125 | 
| Федорова Г. В. Функциональная роль биогеохимии в учебном практикуме и НИР студентов экологического направления. | 127 | 
| Чечель К. О. Психолого-педагогічні чинники мотивації студентів-психологів до науково-дослідної роботи у вищому навчальному закладі. | 130 | 
| Шеремет Б. Г., Лещій Н. П. Особливості спортивної підготовки студентів у процесі навчання у вищому навчальному закладі. | 133 | 
| Роман Явич, Геркерова А. М. Использование социальной сети в педагогических целях | 137 | 
| Яворська Г. Х. Методика організації самостійної роботи студентів: досвід та перспективи | 139 | 
| З досвіду роботи | 
 | 
| Лознікова Л. П. Організація самостійної роботи студентів коледжу | 142 | 
| Омельчук В. В., Гридюшко І. М. З досвіду роботи школи щодо розвитку творчої особистості молодших школярів у процесі активного навчання. | 144 | 
| Остапчук І. П., Павленко Г. Ю., Первая Н. В. Ефективність науково-дослідної роботи студентів у КНУТД. | 147 | 
| Тарарака Т.В. Сущность и особенности управления учебно-воспитательным комплексом "Детский сад-школа І-ІІІ ступени". | 150 | 
| 153 166 | 

 
										 
										

























