Content
| Нагрибельна І.А. Самостійна робота з курсу методики навчання української мови як складова фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи | 278 | 
| Нестеренко В.В. Духовное развитие личности как педагогическая проблема. | 280 | 
| Онищук І.А. Синтез мистецтв як засіб активізації прагнення дошкільника творчо виразити себе. | 284 | 
| Pyrzyk I. Praktyczna realizacja podstawowych za?o?e? opieku?czo-wychowawczej koncepcji | 288 | 
| Павелків К.М. Формування рефлексивної культури майбутніх учителів на початковому етапі професійно-педагогічної підготовки. | 290 | 
| Павлущенко Н.М. Дослідження впливу статево-рольових стереотипів та основних чинників гендерної соціалізації на дітей молодшого шкільного віку. | 293 | 
| Павлюк Т. О. Формування основ комп’ютерної грамотності дітей старшого дошкільного віку | 296 | 
| Пальшкова І.О. Формування професійно-педагогічної культури вчителя початкових класів | 299 | 
| Парфілова С.Л. Організація навчально-пошукової діяльності молодших школярів. | 305 | 
| Пихтіна Н.П. Особливості виховання дошкільників з негативними проявами в поведінці. | 308 | 
| Підлипняк І.Ю. Теоретичні засади організації педагогічного процесу в різновіковій групі дошкільного навчального закладу. | 311 | 
| Полєвікова О.Б. Словоцентрична система Л.С. Виготського як психологічна основа мовної освіти й мовленнєвого розвитку дошкільника. | 314 | 
| Полякова І.В. Подолання бар’єрів розвитку креативності у процесі професійного навчання майбутніх учителів початкової школи. | 317 | 
| Поніманська Т. І. Проблеми підготовки педагогічних кадрів до гуманістичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах | 320 | 
| Пономарьова В.А. Етапи формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення | 323 | 
| Порохнавець В. Формування культури здорового способу життя майбутніх учителів початкової школи на заняттях психолого-педагогічного циклу. | 327 | 
| Прокопів Л.М. До проблеми організації навчально-виховного процесу в сучасній малочисельній сільській школі. | 328 | 
| Пушкар Л.В. Методичні засади формування музичних компетенцій майбутніх учителів початкової школи | 331 | 
| Радзівіл Т.А. До проблеми виховання художнього колективу студентів – майбутніх учителів початкової школи. | 335 | 
| Резнік Н.О. Виховання в учнів початкових класів гуманістичних цінностей у позаурочній діяльності. | 337 | 
| Рогальська І.П. Соціалізація та виховання особистості як комплексна проблема дошкільної педагогіки. | 340 | 
| Руденко Ю.А. Тренінг як засіб розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів | 344 | 
| Савлучинська Л.Г., Лончак В.А. Досвід організації позакласної роботи з виховання екологічної культури учнів початкових класів на прикладі роботи гуртка Великодолинського шкільного лісництва "Паросток" | 348 | 
| Савченко К.Ю. Вивчення проблеми комунікативного потенціалу майбутніх учителів засобами моделювання професійних ситуацій | 353 | 
| Савченко Л.О. Педагогічна діагностика особливості проведення контролю за якістю освіти майбутніх учителів. | 355 | 
| Савченко М.В. Вплив ігрової діяльності на виховання самостійності в дітей дошкільного віку | 358 | 
| Савченко О. П. "Викладач – студент": суть і особливості процесу спілкування. | 362 | 
| Садова Т. А. Розвиток мотивації пізнавальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульного навчання | 364 | 
| Сайфул Дин Абдул Салам Межкультурная компетентность современного специалиста | 368 | 
| Саяпіна С.А. Розвиток теорії гри в дошкільній педагогіці (20-30-ті рр. ХХ ст.) | 370 | 
| Світлична С.П. Сутність та характеристика особистісно орієнтованої технології виховання ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників засобами народної педагогіки Слобожанщини | 373 | 
| Севенюк С.А. Общепрофессиональная подготовка специалистов дошкольного и начального образования | 377 | 
| Семчук С.І. Актуальні питання формування комп’ютерної компетентності фахівців дошкільної освіти. | 379 | 
| Скалозуб Т.І. Наступність у роботі з художньою книгою між дошкільною і початковою ланками освіти. | 382 | 
| Скворцова С.О. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів | 385 | 
| Сокаль М.А. Про засвоєння молодшими школярами національно-культурної семантики паремій | 389 | 
| Сокирко О.С. Деякі аспекти методики початкового навчання плавання глухих дітей дошкільного віку | 392 | 
| Соколовська О.С. Духовне становлення майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу в системі виховної роботи викладача університету | 395 | 
| Сорока О.В. Діагностичні можливості арт-терапії у роботі з молодшими школярами. | 397 | 
| Співаковський О.В., Петухова Л.Є., Воропай Н.А. До оцінювання взаємодії у моделі "викладач-студент-середовище" | 401 | 
| Стас Т.В. Емоційна культура вчителя початкової школи як педагогічна проблема. | 406 | 
| Степанова Т.М. Наступність і перспективність у модернізації сучасної дошкільної ланки освіти. | 408 | 
| Сторож В.В. Соціонічний підхід у системі підготовки майбутніх соціальних педагогів | 411 | 
| Стрілець С.І. Інноваційна складова в гуманітарних національних проектах | 414 | 
| Сугейко Л.Г. Методика роботи над оповіданням у фаховій підготовці майбутнього вчителя: теорія та практика. | 418 | 
| Сурина И.А. Особенности профессиональной подготовки учителей в польских вузах | 421 | 
| Тамбовська Х.В. Розвиток критичного мислення як засіб формування інтелектуальної культури учнів. | 426 | 
| Таран І.В. Теоретичні основи формування педагогічної гнучкості у процесі професійної підготовки майбутніх учителів | 428 | 
| Тербиш Батзаяа Подготовка учителей начального образования в Монголии. | 432 | 
| Тіхомірова О.В. Вплив художніх текстів на естетичну культуру особистості дошкільника | 433 | 
| Трубник І.В. Екологічна діяльність та екологічно мотивована поведінка старших дошкільників. | 436 | 
| Турбарова Н.К. До проблеми укладання фразеологічних словників для учнів початкової школи. | 439 | 
| Уліщенко В. Класифікація моніторингових завдань у методиці інтерсуб’єктного навчання української літератури | 441 | 
| Унтілова Е. А. Педагогічні умови профорієнтаційної роботи в початковій школі. | 445 | 
| Фасолько Т.С. Теоретичні підходи до проблеми формування асертивної поведінки в дітей дошкільного віку. | 449 | 
| Хімчук Л.І. Психолого-педагогічні аспекти розвитку технічного мислення в учнів 1-4 класів | 452 | 
| Ху Діхуа Проблема полікультурної компетентності майбутніх фахівців вищої педагогічної школи | 455 | 
| Цимбалюк Я.С. Структура методичної компетентності вчителя. | 457 | 
| Чемоніна Л.В. Дидактичні можливості використання комп’ютерів у навчальному процесі загальноосвітнього закладу | 461 | 
| Червінська І.Б., Нікорак Я.Я. Модернізація змісту підготовки майбутніх учителів початкових класів | 464 | 
| Черепанова С.Б. Навчання іншомовного спілкування дошкільників | 467 | 
| Чулошнікова М.О. Умови й застереження щодо застосування гри в дошкільній освіті | 469 | 
| Чупахіна С.В. Розвиток логічного мислення дошкільників: теоретичні засади | 474 | 
| Шевчук І.В. Творчі підходи до вивчення математики в початкових класах | 478 | 
| Щука Г.П. Підготовка фахівців сфери туризму: проблеми кадрового забезпечення | 483 | 
| Яковишина Т.В. Педагогічна взаємодія: ретроспективний аналіз та сучасний стан проблеми. | 487 | 
| Ярыгин О.Н. Теоретический аспект определения компетентностных понятий | 491 | 
| 496-499 | 

 
										 
										

























