Випуск № 9-10, 2018

Титульна сторінка 

Людмила Романюк,
Марія Бабич.

Мотиваційна основа механізмів становлення цінностей особистості в психології освіти дорослого

5-12

Анастасія Яцишина.

Дослідження емоційно-деструктивної поведінки в контексті гіперактивності та особистісних особливостей дітей

13-20

Alexander Prokhorov,
Albert Chernov,
Alisa Khalfieva.

Imaginary Characteristics of Psychic States Mental Representations in Students’ Lerning

21-27

Оксана Ємець.

Особливості стабілізації психоемоційного стану жінок у пренатальний та постнатальний періоди

28-33

Natalia Hromova.

Influence of Students’ Mindset and Grit on Their Language Aptitude

34-43

Світлана Дерев’янко,
Юлія Примак,
Ірина Ющенко.

Роль емоційного інтелекту в запобіганні віктимності молоді

44-51

Валентина Балахтар.

Професійно-особистісні новоутворення на різних стадіях професійного становлення фахівців із соціальної роботи

52-59

Олександр Шматенко,
Володимир Руденко,
Наталія Гончаренко.

Основні напрямки психологічної допомоги провізорамінтернам з метою збереження їх психічного здоров’я

60-67

Людмила Цибух,
Ілля Окул.

Особливості протікання кризи юнацького віку

68-72

Юрий Чебан.

Уровень развития базовых волевых качеств высококвалифицированных спортсменов-гребцов

72-77

Ольга Царькова,
Ганна Варіна.

Генезис трансформації почуття провини у батьків дітей з обмеженими можливостями здоров’я

78-85

Іван Сулятицький,
Тетяна Кравчук.

Емпіричні параметри для психотерапевтичної практики учасників АТО-ООС

86-91

Світлана Шевченко,
Ігор Денисов.

Особливості соціально-психологчної адаптації підлітків і студентів як передумови їх асоціальної поведінки

92-97

Денис Малєєв.

Дослідження ціннісно-смислової сфери фахівців із різним рівнем професійної надійності

98-105

Ольга Саннікова,
Жень Чжун.

Суб’єктивні уявлення про особливості розпізнання емоційного світу іншої людини

106-110

Ольга Саннікова,
Олександр Санніков.

Авантюрність і ризик у структурі прийняття рішень

111-119

Антоніна Кічук.

Проблема становлення психологічного здоров’я сучасного студенства в параметрах психологічних досліджень

119-123

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.