Людмила Романюк, Марія Бабич.
|
Мотиваційна основа механізмів становлення цінностей особистості в психології освіти дорослого
|
5-12
|
Анастасія Яцишина.
|
Дослідження емоційно-деструктивної поведінки в контексті гіперактивності та особистісних особливостей дітей
|
13-20
|
Alexander Prokhorov, Albert Chernov, Alisa Khalfieva.
|
Imaginary Characteristics of Psychic States Mental Representations in Students’ Lerning
|
21-27
|
Оксана Ємець.
|
Особливості стабілізації психоемоційного стану жінок у пренатальний та постнатальний періоди
|
28-33
|
Natalia Hromova.
|
Influence of Students’ Mindset and Grit on Their Language Aptitude
|
34-43
|
Світлана Дерев’янко, Юлія Примак, Ірина Ющенко.
|
Роль емоційного інтелекту в запобіганні віктимності молоді
|
44-51
|
Валентина Балахтар.
|
Професійно-особистісні новоутворення на різних стадіях професійного становлення фахівців із соціальної роботи
|
52-59
|
Олександр Шматенко, Володимир Руденко, Наталія Гончаренко.
|
Основні напрямки психологічної допомоги провізорамінтернам з метою збереження їх психічного здоров’я
|
60-67
|
Людмила Цибух, Ілля Окул.
|
Особливості протікання кризи юнацького віку
|
68-72
|
Юрий Чебан.
|
Уровень развития базовых волевых качеств высококвалифицированных спортсменов-гребцов
|
72-77
|
Ольга Царькова, Ганна Варіна.
|
Генезис трансформації почуття провини у батьків дітей з обмеженими можливостями здоров’я
|
78-85
|
Іван Сулятицький, Тетяна Кравчук.
|
Емпіричні параметри для психотерапевтичної практики учасників АТО-ООС
|
86-91
|
Світлана Шевченко, Ігор Денисов.
|
Особливості соціально-психологчної адаптації підлітків і студентів як передумови їх асоціальної поведінки
|
92-97
|
Денис Малєєв.
|
Дослідження ціннісно-смислової сфери фахівців із різним рівнем професійної надійності
|
98-105
|
Ольга Саннікова, Жень Чжун.
|
Суб’єктивні уявлення про особливості розпізнання емоційного світу іншої людини
|
106-110
|
Ольга Саннікова, Олександр Санніков.
|
Авантюрність і ризик у структурі прийняття рішень
|
111-119
|
Антоніна Кічук.
|
Проблема становлення психологічного здоров’я сучасного студенства в параметрах психологічних досліджень
|
119-123
|