Content
| Антонік В.І., Антонік І.П. Стан здоров’я школярів екологічно небезпечного промислового міста | 4 | 
| Арабаджи-Сапункова С.Г., Прокофьева-Акопова С.А. Адаптационные возможности детей с диагнозом ДЦП. | 7 | 
| Бабенкова Е.А., Параничева Т.М. Адаптивная физическая культура в специальных медицинских группах. | 13 | 
| Бабурова Н.А., Севдалев С.В. Теоретико-методические аспекты повышения профессиональной мотивации руководителя | 18 | 
| Батутис О.П., Пранайтис С.В. Мотивация физической активности учащихся старших классов и их отношения с родителями | 22 | 
| Богдановська Н.В. Оксид азоту як регулятор адаптивних можливостей системи кровообігу практично здорових юнаків і дівчат 18-20 років. | 31 | 
| Бондаренко К.К., Кобец Е.А., Бондаренко А.Е. Изменение функционального состояния скелетных мышц под воздействием напряженной нагрузочной деятельности. | 35 | 
| Браткова О.Ю., Дударенко О.Б., Теклюк Р.В., Сергета І.В. Особливості соціально-психологічної адаптації підлітків, які навчаються в сучасних загальноосвітніх закладах. | 40 | 
| Вербенко М.М., Калиниченко І.О. Особливості фізичного розвитку як складової "шкільної зрілості" в дітей молодшої шкільної вікової групи. | 43 | 
| Вихличева А.А., Прокофьева-Акопова С.А. Психологические особенности наркозависимых при заместительной терапии | 45 | 
| Віндюк А.В., Волкова С.С. Формування валеологічного світогляду у майбутніх фахівців з готельно-курортної справи | 50 | 
| Воропаєв Д.С. Динаміка зміни психофізіологічного стану підлітків 13-16 років протягом навчального року | 52 | 
| Гозак С.В., Калиниченко І.О. Взаємозв'язок рівня рухової активності і самопочуття учнів міських загальноосвітніх навчальних закладів | 55 | 
| Голяка С.К., Спринь О.Б. Вплив занять веслувальним спортом на фізичний розвиток учнів | 58 | 
| Гурова А.І. Вплив фізичних вправ і масажу на навчання малювання дітей хворих на ДЦП | 61 | 
| Джуринський П.Б. Вивчення закономірностей розвитку фізичної і функціональної працездатності учнів під час виконання оздоровчих аеробних вправ | 64 | 
| Джуринський П.Б., Шеремет Б.Г. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу з учнями старших класів | 69 | 
| Emeljanovas А., Valantiniene I., Tilindiene I. Impact of training in sports games and cyclic sports events on the muscular and cardiovascular system of 11 –14 year-old boys | 72 | 
| Евтухова Л.А., Резникова Н.И. Оценка изменений компонентов иммунной системы детей 3-6 лет при патологии дыхательной системы. | 76 | 
| Єжова О.О. Феномен культури здоров’я в педагогічних дослідженнях. | 79 | 
| Zaikin A., Zaikina A. Modernization of training future tourism specialist at higher educational establishments of Ukraine | 83 | 
| Калиниченко О.О. Соціально-гігієнічні аспекти збереження індивідуального здоров’я школярів | 87 | 
| Кисельов А.Ф., Грищенко Г.В. Руденко А.О., Улізко В.М., Чернозуб А.А. Роль обласного центру ранньої медико-соціальної реабілітації у фізичному вихованні дітей з вадами здоров’я. | 89 | 
| Козетов И.И., Ейдер Е. Факторная структура физической подготовленности детей 8 лет в динамике педагогического процесса. | 92 | 
| Колос В.М., Хатеновская А.А. Автоматизированная система профилактического самоконтроля физического состояния организма – базис укрепления здоровья школьников | 97 | 
| Латіна Г.О. Оцінка адаптаційних резервів організму студентів-педагогів за показниками варіабельності серцевого ритму | 101 | 
| Листопад О.А. Продуктивно-творчий стиль педагогічного спілкування як засіб розвитку творчої особистості. | 105 | 
| Літовченко О.В. Патогенетичні механізми заїкання. | 109 | 
| Логвиненко О.Б. Виховання в учнів інтересу до фізичної культури у позакласній діяльності загальноосвітньої школи. | 115 | 
| Любченко Н.В. Функціональний стан головного мозку як чинник адаптації студентів до навчання у вищих навчальних закладах. | 118 | 
| Магльований А.В., Іваночко О.Ю., Кунинець О.Б., Мороз Є.І. Вплив різного рівня фізичного навантаження на показники серцево-судинної системи студентів спеціальних медичних груп | 
 122 | 
| Нарскин Г.И., Володкович С.Л. Применение оздоровительных гимнастик в системе физического воспитания студенток подготовительных медицинских групп | 125 | 
| Осипенко Е.В. Автоматизированный комплекс "Спортес 1.0" – как инструмент формирования информационного пространства процесса физического воспитания | 129 | 
| Паламарчук Ю.Г., Бекас О.О. Аналіз функцій зовнішнього дихання та аеробної продуктивності організму дзюдоїстів 10-12 років | 133 | 
| Пашкова О.С., Телегей А.З. Роль співпраці тренера з футболу та психолога у формуванні згуртованості, спрямованої на результат | 137 | 
| Подригало Л.В., Пашкевич С.А., Городыский Н.И., Галашко Н.И., Тихонова В.А. Донозологии, обусловленные свободнорадикальным окислением, у детей школьного возраста. | 141 | 
| Полька Н.С., Калиниченко І.О. Концепція гігієнічного супроводу фізичного виховання дітей у сучасних загальноосвітніх навчальних закладах | 144 | 
| Приймаков А.А., Щегольков А.Н. Ящанин Ян Критерии резервных возможностей нервно-мышечной системы спортсменов при выполнении скоростно-силовой работы. | 148 | 
| Прокудин Б.Ф., Грязнова Е.В. Развитие выносливости юных спортсменов в различные возрастные периоды | 152 | 
| Романчук О.П., Гречко О.Д., Глушенко М.М., Подгорна В.В. Фізичний розвиток та соматотип студентів факультету фізичного виховання | 155 | 
| Самокиш І.І., Босенко А.І. До питання про адекватність фізичного навантаження зі зміною потужності за замкненим циклом у визначенні фізичної працездатності дітей молодшого шкільного віку. | 
 160 | 
| Севдалев С.В., Зацепин А.В., Васильев А.В. К вопросу о функциональном состоянии школьников, проживающих на территориях с различным уровнем радиационного загрязнения среды. . . . | 
 164 | 
| Сергета І.В., Осадчук Н.І., Сергета Д.П. Комплексна оцінка фізичного розвитку дітей різного віку: сучасні підходи та прикладні аспекти. | 170 | 
| Середа І.О. Характеристика експериментальної системи розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання. | 173 | 
| Синюгина М.Б. Коррекция функционального состояния сердечнососудистой системы у студенток 1-4 курсов, с помощью занятий оздоровительным плаванием. | 177 | 
| Сорвиров Б.В. Формирование единого образовательного пространства СНГ – ресурсный потенциал подготовки современных кадров для экономики государств содружества. | 180 | 
| Старченко В.Н. Теоретическая модель педагогического процесса на уроке физкультуры и здоровья | 186 | 
| Твердохліб М.М., Дяченко С.В. Проблема фізичної підготовки майбутніх спеціалістів у галузі фізичного виховання у валеологічному аспекті | 190 | 
| Тубичко Ю.О. Стан мовленнєвого розвитку в старших дошкільників зі стертою формою дизартрії, як передумова оволодіння письмовим мовленням. | 192 | 
| Tilindiene I., Valantiniene I., Emeljanovas A. Display of bullying among athletes, non-athletes and risk group adolescents . | 197 | 
| Хорошуха М.Ф. Використання методу вольової ліквідації глибокого дихання (ВЛГД) у підвищенні резервних можливостей організму юних спортсменів 13-16 років | 203 | 
| Шевченко В.В., Кривенко О.Л. Схильність студентів до стресів та лікувальне харчування як метод боротьби з ними | 207 | 
| Шлык Н.И., Феофилактов Н.З., Танаева Н.Л. Ритм сердца и тип вегетативной регуляции у спортсменок в беге на средние дистанции в предсоревновательный тренировочный период и перед соревнованиями . . . | 209 | 
| Шмалєй С.В. Здоров’язберігальна поведінка дошкільників. | 215 | 
| Юшковська О.Г., Долгієр Є.В. Аналіз загальних гомеостатичних характеристик організму жінок, хворих на нейроциркуляторну дистонію | 218 | 

 
										 
										

























