Content
Антонік В.І., Антонік І.П. Стан здоров’я школярів екологічно небезпечного промислового міста |
4 |
Арабаджи-Сапункова С.Г., Прокофьева-Акопова С.А. Адаптационные возможности детей с диагнозом ДЦП. |
7 |
Бабенкова Е.А., Параничева Т.М. Адаптивная физическая культура в специальных медицинских группах. |
13 |
Бабурова Н.А., Севдалев С.В. Теоретико-методические аспекты повышения профессиональной мотивации руководителя |
18 |
Батутис О.П., Пранайтис С.В. Мотивация физической активности учащихся старших классов и их отношения с родителями |
22 |
Богдановська Н.В. Оксид азоту як регулятор адаптивних можливостей системи кровообігу практично здорових юнаків і дівчат 18-20 років. |
31 |
Бондаренко К.К., Кобец Е.А., Бондаренко А.Е. Изменение функционального состояния скелетных мышц под воздействием напряженной нагрузочной деятельности. |
35 |
Браткова О.Ю., Дударенко О.Б., Теклюк Р.В., Сергета І.В. Особливості соціально-психологічної адаптації підлітків, які навчаються в сучасних загальноосвітніх закладах. |
40 |
Вербенко М.М., Калиниченко І.О. Особливості фізичного розвитку як складової "шкільної зрілості" в дітей молодшої шкільної вікової групи. |
43 |
Вихличева А.А., Прокофьева-Акопова С.А. Психологические особенности наркозависимых при заместительной терапии |
45 |
Віндюк А.В., Волкова С.С. Формування валеологічного світогляду у майбутніх фахівців з готельно-курортної справи |
50 |
Воропаєв Д.С. Динаміка зміни психофізіологічного стану підлітків 13-16 років протягом навчального року |
52 |
Гозак С.В., Калиниченко І.О. Взаємозв'язок рівня рухової активності і самопочуття учнів міських загальноосвітніх навчальних закладів |
55 |
Голяка С.К., Спринь О.Б. Вплив занять веслувальним спортом на фізичний розвиток учнів |
58 |
Гурова А.І. Вплив фізичних вправ і масажу на навчання малювання дітей хворих на ДЦП |
61 |
Джуринський П.Б. Вивчення закономірностей розвитку фізичної і функціональної працездатності учнів під час виконання оздоровчих аеробних вправ |
64 |
Джуринський П.Б., Шеремет Б.Г. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу з учнями старших класів |
69 |
Emeljanovas А., Valantiniene I., Tilindiene I. Impact of training in sports games and cyclic sports events on the muscular and cardiovascular system of 11 –14 year-old boys |
72 |
Евтухова Л.А., Резникова Н.И. Оценка изменений компонентов иммунной системы детей 3-6 лет при патологии дыхательной системы. |
76 |
Єжова О.О. Феномен культури здоров’я в педагогічних дослідженнях. |
79 |
Zaikin A., Zaikina A. Modernization of training future tourism specialist at higher educational establishments of Ukraine |
83 |
Калиниченко О.О. Соціально-гігієнічні аспекти збереження індивідуального здоров’я школярів |
87 |
Кисельов А.Ф., Грищенко Г.В. Руденко А.О., Улізко В.М., Чернозуб А.А. Роль обласного центру ранньої медико-соціальної реабілітації у фізичному вихованні дітей з вадами здоров’я. |
89 |
Козетов И.И., Ейдер Е. Факторная структура физической подготовленности детей 8 лет в динамике педагогического процесса. |
92 |
Колос В.М., Хатеновская А.А. Автоматизированная система профилактического самоконтроля физического состояния организма – базис укрепления здоровья школьников |
97 |
Латіна Г.О. Оцінка адаптаційних резервів організму студентів-педагогів за показниками варіабельності серцевого ритму |
101 |
Листопад О.А. Продуктивно-творчий стиль педагогічного спілкування як засіб розвитку творчої особистості. |
105 |
Літовченко О.В. Патогенетичні механізми заїкання. |
109 |
Логвиненко О.Б. Виховання в учнів інтересу до фізичної культури у позакласній діяльності загальноосвітньої школи. |
115 |
Любченко Н.В. Функціональний стан головного мозку як чинник адаптації студентів до навчання у вищих навчальних закладах. |
118 |
Магльований А.В., Іваночко О.Ю., Кунинець О.Б., Мороз Є.І. Вплив різного рівня фізичного навантаження на показники серцево-судинної системи студентів спеціальних медичних груп |
122 |
Нарскин Г.И., Володкович С.Л. Применение оздоровительных гимнастик в системе физического воспитания студенток подготовительных медицинских групп |
125 |
Осипенко Е.В. Автоматизированный комплекс "Спортес 1.0" – как инструмент формирования информационного пространства процесса физического воспитания |
129 |
Паламарчук Ю.Г., Бекас О.О. Аналіз функцій зовнішнього дихання та аеробної продуктивності організму дзюдоїстів 10-12 років |
133 |
Пашкова О.С., Телегей А.З. Роль співпраці тренера з футболу та психолога у формуванні згуртованості, спрямованої на результат |
137 |
Подригало Л.В., Пашкевич С.А., Городыский Н.И., Галашко Н.И., Тихонова В.А. Донозологии, обусловленные свободнорадикальным окислением, у детей школьного возраста. |
141 |
Полька Н.С., Калиниченко І.О. Концепція гігієнічного супроводу фізичного виховання дітей у сучасних загальноосвітніх навчальних закладах |
144 |
Приймаков А.А., Щегольков А.Н. Ящанин Ян Критерии резервных возможностей нервно-мышечной системы спортсменов при выполнении скоростно-силовой работы. |
148 |
Прокудин Б.Ф., Грязнова Е.В. Развитие выносливости юных спортсменов в различные возрастные периоды |
152 |
Романчук О.П., Гречко О.Д., Глушенко М.М., Подгорна В.В. Фізичний розвиток та соматотип студентів факультету фізичного виховання |
155 |
Самокиш І.І., Босенко А.І. До питання про адекватність фізичного навантаження зі зміною потужності за замкненим циклом у визначенні фізичної працездатності дітей молодшого шкільного віку. |
160 |
Севдалев С.В., Зацепин А.В., Васильев А.В. К вопросу о функциональном состоянии школьников, проживающих на территориях с различным уровнем радиационного загрязнения среды. . . . |
164 |
Сергета І.В., Осадчук Н.І., Сергета Д.П. Комплексна оцінка фізичного розвитку дітей різного віку: сучасні підходи та прикладні аспекти. |
170 |
Середа І.О. Характеристика експериментальної системи розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання. |
173 |
Синюгина М.Б. Коррекция функционального состояния сердечнососудистой системы у студенток 1-4 курсов, с помощью занятий оздоровительным плаванием. |
177 |
Сорвиров Б.В. Формирование единого образовательного пространства СНГ – ресурсный потенциал подготовки современных кадров для экономики государств содружества. |
180 |
Старченко В.Н. Теоретическая модель педагогического процесса на уроке физкультуры и здоровья |
186 |
Твердохліб М.М., Дяченко С.В. Проблема фізичної підготовки майбутніх спеціалістів у галузі фізичного виховання у валеологічному аспекті |
190 |
Тубичко Ю.О. Стан мовленнєвого розвитку в старших дошкільників зі стертою формою дизартрії, як передумова оволодіння письмовим мовленням. |
192 |
Tilindiene I., Valantiniene I., Emeljanovas A. Display of bullying among athletes, non-athletes and risk group adolescents . |
197 |
Хорошуха М.Ф. Використання методу вольової ліквідації глибокого дихання (ВЛГД) у підвищенні резервних можливостей організму юних спортсменів 13-16 років |
203 |
Шевченко В.В., Кривенко О.Л. Схильність студентів до стресів та лікувальне харчування як метод боротьби з ними |
207 |
Шлык Н.И., Феофилактов Н.З., Танаева Н.Л. Ритм сердца и тип вегетативной регуляции у спортсменок в беге на средние дистанции в предсоревновательный тренировочный период и перед соревнованиями . . . |
209 |
Шмалєй С.В. Здоров’язберігальна поведінка дошкільників. |
215 |
Юшковська О.Г., Долгієр Є.В. Аналіз загальних гомеостатичних характеристик організму жінок, хворих на нейроциркуляторну дистонію |
218 |