Content
Біляєва Н.В. Дослідження рівнів тривожності як чинника порушення психічного здоров’я молодших школярів |
3 |
Бердник Г.Б. Формування професійно-особистісної стійкості майбутнього фахівця в умовах навчання у ВНЗ як засіб збереження його психологічного благополуччя |
7 |
Блинова О.Є. Психологічні чинники стресу акультурації мігрантів |
12 |
Великова С.А. Особенности взаимосвязи психического здоровья и успеваемости студентов первого курса, обучающихся по специальности – религиоведение |
16 |
Головкова Н.О. Механізми структурування досвіду в процесі актуалізації пізнавальних почуттів особистості в контексті її психічного здоров’я. |
19 |
Губар А.О. Стрес як фактор впливу на адаптацію людини. |
23 |
Гусєва А.В., Комашко Л. Система сім’ї та її роль у психічній травматизації особистості |
25 |
Денисов І.Г. Стрес та стресові стани як чинник асоціальної поведінки в підлітковому віці. |
28 |
Денисов И.Г., Шу Таня Психологические методы профилактики и преодоления у женщин стресса, связанного с рождением ребёнка. |
32 |
Журавльова Л.П. Емпатійні детермінанти психологічного здоров’я |
36 |
Каткова Т.А. Синдром выгорания как следствие рабочих стрессов и его симптомы |
39 |
Кіясь А.В. Формування ефективних копінг-стратегій учителів як захист їхнього психологічного здоров'я |
44 |
Кобильнік Л.М. Формування настанови особистості до самоактуалізації як чинник збереження психічного здоров’я |
48 |
Ковальова Л.М. Особливості проявів стресових станів у студентів-медиків вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації |
52 |
Кочкурова О.В. Формування професійної ідентичності та профілактика професійного маргіналізму як засіб збереження психологічного здоров’я педагогів. |
57 |
Лобода О.В. Креативність як основа психічного здоров’я особистості |
61 |
Манько В.А. Формування ціннісних орієнтацій старшокласників з повних та неповних сімей як чинник збереження їхнього психічного здоров’я. |
65 |
Марковец Л.Н., Марковец Г.В. Социогенный стресс как следствие нарушения информационной безопасности личности |
68 |
Марковец Г.В. Генезис тезауруса антистрессовых паттернов и бихевиоральных копинг-реакций у студентов-психологов. |
73 |
Марковец Е.Л. Специфика профессионального стресса школьного учителя. |
81 |
Марковец Л.Н. Стресс педагога как "рефлекс самосохранения" его личности |
86 |
Медвін Ю.О., Мелліна Т.В., Кучеренко Є.В. Неоінтегральна психологія як науково-практична база для збереження психічного здоров'я сучасної людини. |
92 |
Міхова А.Г. Емоції і прояви емоцій: історичний екскурс (стресові та стресоподібні стани) |
95 |
Негриенко И.А. Психологические средства профилактики супружеских конфликтов как фактор предупреждения возникновения психотравмирующих деструкций в семье |
98 |
Сергеева К.В. Психологическое сопровождение профессионального становления студентов-естественников как фактор сохранения психического здоровья. |
102 |
Соколова В.Ф. Розвиток національної самосвідомості студентів засобами української літератури як спосіб збереження психічного здоров’я. |
105 |
Соловйова І.В. Чинники психологічної стійкості особистості до впливу засобів масової інформації |
109 |
Ткаченко В.Є. Благополуччя подружніх відносин і його психологічні детермінанти: теоретичний аналіз |
113 |
Трошкіна І.А. Вплив емоційного вигорання на розвиток особистості викладача |
117 |
Фалько Н.М. Стрес педагога: особливості прояву, діагностика та профілактика. |
122 |
Филатова О.В. Психокоррекционная программа "Толерантность как фактор психического здоровья у сотрудников локомотивных бригад". |
127 |
Фірсова О.Ю. Вплив стану психічного здоров?я студентів у період навчання у ВНЗ на реалізацію їх особистості. |
131 |
Камелия Ханчева Защитни механизми и копинг-стратегии в структурата и функционирането на личността – теоретични основания, емпирични данни и прагматични следствия |
137 |
Харченко С.В., Лапій Х.О. Наукові підходи до вивчення особливостей професійного стресу керівників органів внутрішніх справ як актуальна проблема |
145 |
Харченко С.В. Основні концептуальні підходи в сучасній психологічній науці щодо вивчення особливостей адаптації першокурсників у просторі вищої школи як один зі стресових періодів їхнього життя |
149 |
Харченко С.В., Завгородня Д.С. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення |
153 |
Царькова О.В., Величко Н.Й. Стрес у підлітковому віці та шляхи його подолання |
157 |
Черкасова И.П. Теоретико-методологическая основа исследования реабилитации подростков с физическими нарушениями. |
161 |
Шугурова Т.Л. Взаємозв'язок зовнішніх і внутрішніх умов соціалізації (в аспекті збереження психічного здоров’я) |
164 |
Яценко Т.С. Динамика психики и методы ее глубинного познания |
168 |
Закревский В.Э. Индивидуальный опыт – междисциплинарный подход |
171 |
Петрушин С.В. Потенциал большой тренинговой группы для развития личности в современном меняющемся мире |
176 |
Санников А. И. Психологические характеристики информационного взаимодействия персонала социотехнических систем: анализ содержания и уточнение понятий. |
178 |