Content
| Біляєва Н.В. Дослідження рівнів тривожності як чинника порушення психічного здоров’я молодших школярів | 3 | 
| Бердник Г.Б. Формування професійно-особистісної стійкості майбутнього фахівця в умовах навчання у ВНЗ як засіб збереження його психологічного благополуччя | 7 | 
| Блинова О.Є. Психологічні чинники стресу акультурації мігрантів | 12 | 
| Великова С.А. Особенности взаимосвязи психического здоровья и успеваемости студентов первого курса, обучающихся по специальности – религиоведение | 16 | 
| Головкова Н.О. Механізми структурування досвіду в процесі актуалізації пізнавальних почуттів особистості в контексті її психічного здоров’я. | 19 | 
| Губар А.О. Стрес як фактор впливу на адаптацію людини. | 23 | 
| Гусєва А.В., Комашко Л. Система сім’ї та її роль у психічній травматизації особистості | 25 | 
| Денисов І.Г. Стрес та стресові стани як чинник асоціальної поведінки в підлітковому віці. | 28 | 
| Денисов И.Г., Шу Таня Психологические методы профилактики и преодоления у женщин стресса, связанного с рождением ребёнка. | 32 | 
| Журавльова Л.П. Емпатійні детермінанти психологічного здоров’я | 36 | 
| Каткова Т.А. Синдром выгорания как следствие рабочих стрессов и его симптомы | 39 | 
| Кіясь А.В. Формування ефективних копінг-стратегій учителів як захист їхнього психологічного здоров'я | 44 | 
| Кобильнік Л.М. Формування настанови особистості до самоактуалізації як чинник збереження психічного здоров’я | 48 | 
| Ковальова Л.М. Особливості проявів стресових станів у студентів-медиків вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації | 52 | 
| Кочкурова О.В. Формування професійної ідентичності та профілактика професійного маргіналізму як засіб збереження психологічного здоров’я педагогів. | 57 | 
| Лобода О.В. Креативність як основа психічного здоров’я особистості | 61 | 
| Манько В.А. Формування ціннісних орієнтацій старшокласників з повних та неповних сімей як чинник збереження їхнього психічного здоров’я. | 65 | 
| Марковец Л.Н., Марковец Г.В. Социогенный стресс как следствие нарушения информационной безопасности личности | 68 | 
| Марковец Г.В. Генезис тезауруса антистрессовых паттернов и бихевиоральных копинг-реакций у студентов-психологов. | 73 | 
| Марковец Е.Л. Специфика профессионального стресса школьного учителя. | 81 | 
| Марковец Л.Н. Стресс педагога как "рефлекс самосохранения" его личности | 86 | 
| Медвін Ю.О., Мелліна Т.В., Кучеренко Є.В. Неоінтегральна психологія як науково-практична база для збереження психічного здоров'я сучасної людини. | 92 | 
| Міхова А.Г. Емоції і прояви емоцій: історичний екскурс (стресові та стресоподібні стани) | 95 | 
| Негриенко И.А. Психологические средства профилактики супружеских конфликтов как фактор предупреждения возникновения психотравмирующих деструкций в семье | 98 | 
| Сергеева К.В. Психологическое сопровождение профессионального становления студентов-естественников как фактор сохранения психического здоровья. | 102 | 
| Соколова В.Ф. Розвиток національної самосвідомості студентів засобами української літератури як спосіб збереження психічного здоров’я. | 105 | 
| Соловйова І.В. Чинники психологічної стійкості особистості до впливу засобів масової інформації | 109 | 
| Ткаченко В.Є. Благополуччя подружніх відносин і його психологічні детермінанти: теоретичний аналіз | 113 | 
| Трошкіна І.А. Вплив емоційного вигорання на розвиток особистості викладача | 117 | 
| Фалько Н.М. Стрес педагога: особливості прояву, діагностика та профілактика. | 122 | 
| Филатова О.В. Психокоррекционная программа "Толерантность как фактор психического здоровья у сотрудников локомотивных бригад". | 127 | 
| Фірсова О.Ю. Вплив стану психічного здоров?я студентів у період навчання у ВНЗ на реалізацію їх особистості. | 131 | 
| Камелия Ханчева Защитни механизми и копинг-стратегии в структурата и функционирането на личността – теоретични основания, емпирични данни и прагматични следствия | 137 | 
| Харченко С.В., Лапій Х.О. Наукові підходи до вивчення особливостей професійного стресу керівників органів внутрішніх справ як актуальна проблема | 145 | 
| Харченко С.В. Основні концептуальні підходи в сучасній психологічній науці щодо вивчення особливостей адаптації першокурсників у просторі вищої школи як один зі стресових періодів їхнього життя | 149 | 
| Харченко С.В., Завгородня Д.С. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення | 153 | 
| Царькова О.В., Величко Н.Й. Стрес у підлітковому віці та шляхи його подолання | 157 | 
| Черкасова И.П. Теоретико-методологическая основа исследования реабилитации подростков с физическими нарушениями. | 161 | 
| Шугурова Т.Л. Взаємозв'язок зовнішніх і внутрішніх умов соціалізації (в аспекті збереження психічного здоров’я) | 164 | 
| Яценко Т.С. Динамика психики и методы ее глубинного познания | 168 | 
| Закревский В.Э. Индивидуальный опыт – междисциплинарный подход | 171 | 
| Петрушин С.В. Потенциал большой тренинговой группы для развития личности в современном меняющемся мире | 176 | 
| Санников А. И. Психологические характеристики информационного взаимодействия персонала социотехнических систем: анализ содержания и уточнение понятий. | 178 | 

 
										 
										

























