Казанцева Л. І. Реалізація культурологічного підходу в навчанні дошкільників української мови в полікультурному просторі.
// Наука і освіта. – 2015. – №6. – 36-41.
DOI:
Лариса Іванівна Казанцева,
доктор педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти,
директор Інституту соціально-педагогічної та корекційної освіти,
Бердянський державний педагогічний університет,
вул. Шмідта, 4, м. Бердянськ, Україна
РЕАЛІЗАЦІЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЛІКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ
АНОТАЦІЯ:
Статтю присвячено висвітленню технології використання народних казок етнічних спільнот південно- східного полікультурного регіону як засобу навчання російськомовних дітей дошкільного віку української мови. У методиці навчання мови та ознайомлення з культурою українського й інших етносів знайшли втілення по- ложення культурологічного підходу.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
культурологічний підхід, діалог культур, полікультурний простір.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1.Богуш А. М. Культурологическая парадигма ор- ганизации учебно-воспитательной работы с детьми в наследии В. А. Сухомлинского / А. М. Богуш // Славян- ская педагогическая культура : науч.-теор. журнал МСПО им. Я. А. Коменского. – 2007. – № 6. – С. 36–40.
2.Бондаревская Е. Личностно-ориентированное образование: опыт разработки парадигмы : [моногра- фия] / Евгения Бондаревская. – Ростов-на-Дону : РГПУ, 1997. – 277 с.
3.Гукаленко О. В. Теоретико-методологические основы педагогической поддержки и защиты учащих- ся-мигрантов в поликультурном образовательном пространстве : [монография] / Ольга Владимировна Гукаленко. – Тирасполь, 2000. – 288 с.
4.Селевко Г. К. Энциклопедия образовательных технологий : в 2 т. / Г. К. Селевко. – М. : НИИ школь- ных технологий, 2006. – Т. 1. – 816 с. – (Энциклопе- дия образовательных технологий).
5.Ушинский К. Д. Родное слово : пед. сочинения : в 6 т. / К. Д. Ушинский. – М. : Педагогика, 1980. – Т. 4. – 520 с.