Малашевська І. А. Сутність, зміст і структура музикальності дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
// Наука і освіта. – 2015. – №6. – 65-69.
DOI:
Ірина Анатоліївна Малашевська,
кандидат педагогічних наук, доцент, докторант Інституту мистецтв,
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова,
вул. Тургенівська, 11, м. Київ, Україна
СУТНІСТЬ, ЗМІСТ І СТРУКТУРА МУЗИКАЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
АНОТАЦІЯ:
У статті висвітлюються теоретичні основи оптимізації розвитку музикальності дошкільників і молод- ших школярів шляхом розробки інноваційної методики музичного навчання з використанням музикотерапії. Мета дослідження полягає у визначені сутності, змісту та структури музикальності. У публікації здійснено аналіз передового педагогічного досвіду вивчення сутнісних характеристик музикальності у сфері психології та педагогіки.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
музикальність, структурні компоненти, музичний слух, емоційність, ритмічне чуття, му- зичні здібності та задатки.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Анисимов В. П. Диагностика музыкальных способностей детей: учебное пособие для вуза / В. П. Анисимов – М. : Владос, 2004. – 130 с.
2. Ветлугіна Н. Музичний розвиток дитини / Н. Ветлугіна. – К. : «Музична Україна», 1978. – 255 с.
3. Петрушин В. И. Музыкальная психотерапия: Теория и практика: Учебное пособие для студ. высш. учеб. заведений / В. И. Петрушин. – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2011. – 176 с.
4. Мясищев В. Что есть музыкальность? / В. Мясищев, А. Готсдинер // Музыкальная психоло- гия: Хрестоматия [состав. М. С. Старчеус]. – М : МГК им. П. И. Чайковского, 1992. – С.: 135-140.
5. Теплов Б. М. Психология музыкальных спо- собностей / Б. М. Теплов. – М., Л.: Академия педаго- гических наук РСФСР, 1947. – 336 с.
6. Цагарелли Ю. А. Психология музыкально- исполнительской деятельности / Ю. А. Цагарелли. – М. : Композитор, 2008. – 368 с.